Znalazłam idealny tusz wydłużający Max Factor Lash Extension Effect ♥



Jako posiadaczka jasnych i krótkich rzęs marzę o tym by były one widoczne i długie. W paczce od Bangla.pl, którą prezentowałam Wam tutaj, otrzymałam wydłużający tusz do rzęs Max Factor Lash Extension Effect. I muszę przyznać, że efekt jaki daje powalił mnie na kolana. Moje rzęsy dzięki niemu są długie już po jednej warstwie tuszu. Są również czarne i w końcu widoczne. Jak się prezentują może zobaczyć w dalszej części.


Na powyższym zdjęciu widzicie jedną warstwę tuszu. Mnie ten efekt podoba się, nie lubię rzęs nadmiernie oklejonych tuszem. Lubię mieć je podkreślone w bardzo naturalny sposób. Jednak i dwie warstwy wyglądają bardzo naturalnie i bardzo często właśnie dwie nakładam zyskując jeszcze dodatkowo minimalne wydłużenie :) Pod tym względem tusz spisuje się genialnie i w 100% spełnia swoje zadanie - jest tuszem wydłużającym i faktycznie wydłuża rzęsy. Aż boję się myśleć jak spisuje się u dziewczyn, które z natury mają długaśne rzęsy ;)


Szczoteczka jest cienka i długa, wykonana z silikonu. Ma mnóstwo drobnych "włosków", które perfekcyjnie rozczesują rzęsy, nic a nic nie sklejają ich i sprawiają, że bez problemu dotrzeć można do tych najkrótszych i usytuowanych w niewygodnych miejscach oczu ;) Szczoteczka nabiera idealną ilość na pomalowanie jednego oka. Już po jednym pociągnięciu rzęsy wyglądają jakby były przedłużone przez profesjonalistę. Zachwycające !


Tusz jest kremowy i ma kolor czarny. Bardzo szybko wysycha, nie odbija się na powiekach. Co ważne wytrzymuje cały dzień, nie osypuje się, nie ściera, nie rozmazuje się. Jednym słowem rewelacja ! Jedyne co może przeszkadzać to jego zapach, który do pięknych nie należy. Ale akurat w tym momencie nie przeszkadza mi to skoro rzęsy mnie zachwycają ;)
Dla mnie to obecnie numer 1 wśród tuszów do rzęs! Jestem przekonana, że gdy już mi się skończy to szczoteczka zamieszka w kosmetyczce (posłuży do rozczesywania rzęs) a nowy wyląduje w zakupowym koszyku. 


Tusz ma pojemność 6,5 ml i nadaje się do użytku przez 6 miesięcy od pierwszego zastosowania. Orientowałam się jak wypada cenowo i ku mojemu zaskoczeniu jest duży rozrzut cenowy - od 30zł do ponad 50zł, jednak na allegro można znaleźć go chyba najtaniej, bo sporo poniżej 30 zł ;)

Dla zainteresowanych składniki: 
Aqua, Acrylates Copolymer, Glyceryl Stearate, Disteardimonium Hectorite, Propylene Glycol, Stearic Acid, Cera Carnauba, Triethanolamine, Polyvinyl Alcohol, Synthetic Wax, Lecithin, Propylene Carbonate, Oleic Acid, Alcohol Denat., Benzyl Alcohol, Panthenol, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Sodium Laureth-12 Sulfate, Propylparaben, Disodium EDTA, Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Simethicone, Potassium Sorbate, EDTA, [+/- Cl 77007, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499] (źródło)


Jeśli szukacie tuszu do rzęs, który wydłuża i perfekcyjnie rozdziela koniecznie sięgnijcie po tego Max Factor'a !

44 komentarze:

  1. O, a mogłabyś wrzucić zdjęcia drugiej warstwy? Jestem mega ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja przyłączam się do prośby o drugą warstwę!:)

      Usuń
    2. Jasne dziewczyny, uzupełnię o fotkę z 2 warstwą. Postaram się jutro, choć nie wiem czy dam radę, bo wyjeżdżam prawie na cały dzień. Ale jak nie jutro to w piątek, także zaglądajcie - zrobię edycję posta ;)

      Usuń
  2. super....coś dla moich rzęs,muszę wypróbować...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego ale widzę że efekt super :) Wypróbuję z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt genialny, przynajmniej ja tak uważam :D
      Na moich rzęsach sprawdza się rewelacyjnie :)

      Usuń
  4. Maskary max factor, maybelline i loreal to moje ulubione:) teraz uzywam max f. 2000calorie i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z max factor mam i lubię tusz dedykowany do koloru oczu, ale ten jest o niebo lepszy od niego ;)
      Z MNY znam i też sobie chwaliłam niebieską rakietę ;) Ale ta zupełnie nie sprawdzała się w deszczowe dni :(

      Usuń
  5. Świetnie wygląda na rzęsach. Idealnie je rozdziela:) No i szczoteczka taką, jaką lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdziela je perfekcyjnie i bez najmniejszego problemu. Szczoteczka jest boska :)
      Jak takie lubisz to skuś się i na ten tusz, myślę, że i Tobie się spodoba.

      Usuń
  6. Rzeczywiście fajnie wydłuża rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Moje rzęsy uwielbiają ten tusz.

      Usuń
  7. Jak tyle kosztuje to raczej go nie kupie ale moze na jakiejs wielkiej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro znajdziesz za niewiele ponad 20 zł już z przesyłką ;)
      Tańszej ceny chyba nie znajdziesz, nawet na super promocji ;)

      Usuń
  8. Niesamowicie wydłuża rzęsy ;) Podoba mi się ten efekt. Ma bardzo fajną szczoteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ten efekt, nawet jak się spieszę to rach ciach i mam długie i piękne rozdzielone rzęsy. Szczoteczka jest świetna, krzywdy nikomu nie zrobi :)

      Usuń
  9. Już wiem, że chcę go kupić. :>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt po super :) Lubie tusza z Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie to wyglada, też chętnie zerknę 2warstwy :)
    Jak mi się skończy teraz ten co mam to musze się za tym rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie fota, najpóźniej w piątek, bo jutro wyjeżdżam i nie wiem czy dam radę ogarnąć ;)

      Usuń
  12. o szczoteczka taka jak lubię,
    myślę, że polubiłabym się z nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że polubiłabyś się z tym tuszem, skoro takie szczoteczki lubisz :)

      Usuń
  13. fajna szczoteczka, ale ja tam lubie tusz z Wibo Growing Lashes :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego Twojego ulubieńca ;)

      Usuń
  14. Ja już po wyglądzie szczoteczki widzę, że musi być genialny!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tego tuszu ale z MF też mam swój ideał

    OdpowiedzUsuń
  16. przy drugiej warstwie może byłby spoko, choć szczoteczka nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wiedzieć bo ja akurat szukam jakiegoś fajnego tuszu ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie,że Tobie się podoba, ja jednak uwielbiam mocne rzęsy i dla mnie za słaby efekt. Czekam na zdjątko z dwiema warstwami. I cena też dla mnie duża.

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest naprawdę świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam tej mascary a tyle osób ją chwali :)
    Szczoteczka wydaje się być bardzo dobra i też mnie intryguje druga warstwa
    (ponieważ ja zawsze kładę na rzęsiska drugą warstwę :))
    Pozdrawiam i dzięki za foty w recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajniutko się prezentuje na oku ,to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie ładne rzęsy Ci wyszły:)
    cena wysoka, ale chyba warto zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna szczoteczka, lubię takie :D, ładny i naturalny efekt u Ciebie :) ja z MF lubiłam bardzo 2000 Calorie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jestem wierna tuszowi oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.