Wyniki rozdania + z czym kojarzycie mój blog :)



Przychodzę z wynikami rozdania z Pilomax a przy okazji dodatkowo informuję z czym kojarzycie mój blog :)

W zgłoszeniu do rozdania z Pilomax zadałam takie właśnie pytanie :)
Najczęściej pisałyście, że kojarzycie go z recenzjami, kosmetykami, dziewczynką z avatarku i specyfikiem. Jednak pojawiły się też odpowiedzi typu piękne paznokcie, ładne zdjęcia, lekkie pióro, "branie kosmetyków na węch", pizza, kokardki, oczka, cukierki ...   :) Niektóre odpowiedzi wywołały u mnie ogromny uśmiech i radość :)


***

Jeśli chodzi o rozdanie i kto zdobył wybraną przez siebie maskę do włosów nie przedłużam i informuję co następuje :)

Maskę do włosów jasnych otrzymuje Angelika K.

natomiast do włosów ciemnych Magdalena B.

Gratuluję ! 
Spodziewajcie się ode mnie wiadomości na swoich skrzynkach pocztowych :)


***
Przy okazji małe ogłoszenie :)
Już wkrótce kolejne rozdanie, na które już dziś zapraszam ! 
Wyczekujcie notki z jej startem :)

25 komentarzy:

  1. Dziękuję i gratuluję Magdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.