Wybierz swoje mydło marsylskie Le Chatelard


Mydło w kostce. Kiedyś tylko takie było dostępne. Później przyszła era mydeł w płynie ... a dziś na nowo zachwycamy się mydłami, które zachwycają kolorami, zapachami i stają się nie tylko elementem stałej pielęgnacji ciała każdego dnia, ale przede wszystkim cieszą nasze zmysły: wzroku i węchu :)


Ostatnio moje zmysły rozkoszują się mydełkami Le Chatelard, o których niebawem napiszę więcej. A dziś chcę Was zaprosić na konkurs, w którym możecie wygrać wybrane mydełko.

 
Co należy zrobić by mieć na nie szansę ?

Wystarczy mieć konto na FB i polubić grandi.pl :) Następnie wejść na grandi.pl i wybrać sobie nagrodę spośród mydeł marsylskich firmy Le Chatelard 100 g /klik/ i link do wybranego mydełka dodać pod konkursowym postem na FB :) Na koniec należy udostępnić wpis swoim znajomym i ... trzymać kciuki by się udało :)

Konkurs trwa do 31 sierpnia 2013 r. :)

Koniecznie dajcie znać czy zgłosicie się do konkursu i jakie mydełko wybraliście ;)

11 komentarzy:

  1. już się zgłosiłam :)wybrałam z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo:) Na pewno się zgłoszę:) Mydła marsylskie to świetna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te mydełka marsylskie :) dobrze myją całe ciało, dobrze zapierają ciężkie zabrudzenia na ubraniach i do tego są naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosiłam się oczywiście :D Trzeba próbować, może akurat się poszczęści. Wybrałam wersje z mleczkiem kokosowym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, fajne są. uwielbiam takie mydełka ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybrałam mydełko ananasowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, że taki konkurs jest :) Jestem ciekawa tych mydełek, zaraz zobacze jakie są do wyboru... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, patrząc na zapachy tych mydełek w ofercie, nie mogłam się powstrzymać i też się zgłosiłam Jako Anna Met :) mango i ananas najbardziej mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.