Vanilla Cupcake, czyli waniliowa babeczka Yankee Candle :)



Pozostając w temacie słodkości ... Tym razem chcę szybciutko przedstawić wam babeczkę waniliową w formie tarty, którą delektuje się głównie zmysł węchu :) Poznajcie tartę Vanilla Cupcake - intensywny, kremowy zapach waniliowych babeczek z nutką cytryny /*klik*/.



Wosk ten pozwala na rozkoszować się kaloriami w wersji light :) Choć zapach jest kremowy i aromatycznie waniliowy to jednocześnie jest przełamany cytryną, która podkreśla wyjątkowy charakter tej "babeczki". Takie babeczki to ja bardzo lubie, niby są słodkie, ale nigdy nie ma się ich dość :) Można je jeść bez opamiętania :D 

Zapach świetnie roznosił się po pomieszczeniu, w którym został zapalony, troszkę nieśmiało wkradał się w inne najbliższe zakamarki. Muszę przyznać, że ta nuta świetnie sprawdziła się w ostatnie deszczowe i chłodne wieczory, doskonale relaksowała i jednocześnie pozwalała na "zebranie myśli" :)
Jak dla mnie ten zapach jest bardzo trafiony, choć jego intensywność do najmocniejszych nie należy ;)

Znacie ten zapach ? Lubicie waniliowe nutki ?

 

30 komentarzy:

  1. Śmiej się lub nie, ale ja zawsze jak kupię sobie świeczki zapachowe, takie bardzo w mój gust, to później mam TAKIIIIII dylemat czy ją wypalić, czy nie... a może by tak po troszeczku,bo mi jej szkoda... ;)
    Wiem, że to śmieszne i dziwne, ale po prostu mi szkoda zużywać takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :D Mam nawet kilka, które zdążyły zwietrzeć, bo było mi szkoda ich używać :D

      Usuń
  2. To musi pięknie pachnieć, jej nie miałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę znaleźć nigdzie ładnego kominka żeby zacząć się bawić w te woski :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wanilię <3 chyba czas wreszcie się zebrać i kupić kominek, bo tej tarty nie odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm mam ochotę na taką słodkość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach wanilii!:) Tego wosku jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach wydaje się kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię waniliowe zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego ;p wstydź się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak to się dzieje, że obiecuję sobie jej zakup, a do dziś nie zdobyłam ani jednej Yankee :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wanilię, ale nie raz jest dla mnie zbyt mdła. Ciekawe jak sprawdziłaby się w wosku...

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi wspaniale pachnieć... Aż się rozmarzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda słodko i nawet czuję ten zapach :)

    P.S. Przyjemny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chyba wanilii nie przeżyła, ale może bym pomieszała ją sobie z truskawką czy cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie zapach przypadłby mi do gustu bo bardzo lubię wanilię :D Ja tez ostatnio umilałam sobie wieczory z YC :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak ładnie wygląda, że żal wypalać ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam ja,dla mnie to zbyt mocny,przeslodzony duszacy zapach wiec nie kupulam ponownie x x x

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten wosk : D Zapach jest cudny, ale momentami zbyt "pobudzający" - miłośniczki słodyczy wiedzą dokładnie, co mam na myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszędzie te woski :)
    chyba kupię domek na nie i kilka na jesienne wieczory :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze go nie miałam, ale wpisuje na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie nutki i oczywiście muszę go mieć!<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Vanilla Cupcake właśnie topi się w moim kominku! :D Ja też kocham waniliowe nuty, stąd wybór takiego wosku. Na zimno pachnie mi biszkoptem, na ciepło też, ale niestety wkrada się tu sztuczna nuta. Niemniej jednak zapach udany i wyjątkowo słodki, :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.