♡ Urodzinowa niespodzianka ♡

Witam Was serdecznie,
dziękuję za miłe słowa, które zostawiłyście pod poprzednią notką. :*

Przychodzę z zapowiadanym urodzinowym rozdaniem. 


Tym razem postanowiłam zrobić Wam niespodziankę i dlatego też nie zdradzę co jest nagrodą w tym rozdaniu. To tak prawie jakby oczekiwać popularnego pudełeczka kosmetyków, której zawartości nie zna się :) Osoba, która zdobędzie nagrodę i ją ode mnie otrzyma będzie miała niespodziankę, mam nadzieję, że miłą niespodziankę ;) A wtedy może i radość będzie większa. :) Jedno jest pewne i to zdradzić mogę ... nagrodą są kosmetyki (kolorowe i pielęgnacyjne) ale nie tylko kosmetyki wchodzą w skład nagrody :) Więcej nic nie powiem. Dodam tylko, że warto się zgłosić :)

Zastanawiałam się jakie zadanie Wam przygotować ... i z racji tego, że za bardzo nie miałam pomysłu postanowiłam zapytać Was o sklep internetowy, do którego zaglądacie często, kupujecie w miarę regularnie i jesteście zadowoleni z obsługi. Jeśli możecie polecić mi kilka takich sklepów, ponieważ warto w nich być i "wrzucać produkty do koszyków" nie krępujcie się ... nie ma ograniczeń :) Będzie mi miło jeśli również napiszecie co w danym sklepie warto kupić - krótko i na temat :) Mam nadzieję, że nie jest to trudne zadanie. :) Być może po zakończeniu rozdania stworzę notkę z Waszymi rekomendacjami, wszystko będzie zależało od ilości jaka mnie zasypiecie ;)

Dla ułatwienia powstał formularz zgłoszeniowy. Pola z gwiazdkami są obowiązkowe. Tam gdzie podany ma być link to proszę to ładnie uczynić :) 


Krótki regulamin dla formalności ;)

1. Organizatorem urodzinowej niespodzianki jest autorka bloga Kraina kosmetyków i innych specyfików.
2. Rozdanie trwa od 08.08.2013 – 29.08.2013 do godziny 23.59. Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu tygodnia.
3. Rozdanie jest wyłącznie dla publicznych obserwatorów mojego bloga.
4. By wziąć udział w rozdaniu należy prawidłowo wypełnić i przesłać poniższy formularz.
5. Nagrodą dla zwycięzcy jest "niespodzianka" - paczuszka zawierająca kosmetyki i nie tylko ;)
6. Zwycięzca zostanie wylosowany. O wygranej poinformuję na blogu w osobnej notce oraz wiadomością mailową wysłaną na adres podany w formularzu.
7. Wysyłka nagród  jest możliwa tylko na terenie Polski.
8. Jeśli masz ochotę polub stronę: Kraina kosmetyków i innych specyfików na Facebooku :)
9. Jako organizatorka urodzinowego rozdania zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.
10. Zgłaszając się do urodzinowego rozdania oświadczasz, że zapoznałaś się z regulaminem i akceptujesz go.

♡♡♡
 To do dzieła, liczę na Was :)
Życzę powodzenia 
D.







37 komentarzy:

  1. Zgłoszenie wysłane. Wypełniłam wszystko dobrze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim życzę ;)

    Zapraszam ;3
    breath-of-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez wezme udzial :)
    Powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy aby wziąć udział w rozdaniu, trzeba mieć bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga. Nie trzeba mieć swojego bloga ;)

      Usuń
  5. życze wszystkim powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, sklepy tylko kosmetyczne czy niekoniecznie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne również mnie interesują :D
      Pełna dowolność, ważne by był sprawdzony, gdzie warto zaglądać i robić zakupy :D

      Usuń
  7. niestety nie kupuję nic internetowo :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłam udział :) Fajny pomysł z niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham niespodzianki:P A nuż się uda:P

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, chciałam dodać w formularzu, że obserwuję na bloglovin jako Agnieszka Pawlak lub incorrect. mam wypełnić formularz od nowa czy dopiszesz jakoś?
    proszę, odpowiedz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pamiętam czy się zgłaszałam, chyba nie:) więc dziś puściłam zgloszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam niespodzianki, więc chętnie wezmę udział:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.