TAG: 50 przypadkowych faktów o mnie :)


Witajcie w niedzielny dzionek :)
Ostatnio bardzo popularny jest ten tag, dlatego postanowiłam i ja napisać kilka faktów o sobie :) Kto chętny ten czyta dalej :)




1. Jestem zodiakalnym strzelcem. Cechy charakteryzujące ten znak zodiaku praktycznie "mówią o mnie" wszystko :)

2. Uwielbiam słodycze, nie wyobrażam sobie bez nich mojej egzystencji :) By z nich nie rezygnować całkowicie zrezygnowałam z cukru w kawie i herbacie :)

3. Jestem ogromnym śpiochem, mogłabym spać do południa. Moje drzemki w ciągu dnia od zawsze były prawie dwugodzinne :) Odkąd urodził się mój brzdąc, czyli od prawie 3 lat takich drzemek praktycznie nie miałam ;) Ale nie narzekam ... wysypiam się codziennie.

4. Nie znam biegle żadnego obcego języka. Maturę zdawałam z francuskiego, po rosyjsku też coś rozumiem ;) Jednak angielski i niemiecki to dla mnie czarna magia.

5. Umiem słuchać i często służę pomocą innym, którzy maja potrzebę wygadania się.

6. Nie lubię kłamać, by komuś sprawić przyjemność, dlatego zawsze jestem szczera i mówię co myślę. Czasami mogłabym się ugryźć w język, ale nie potrafię ;)

7. Uwielbiam jeździć samochodem. Za kierownicą czuje się najbezpieczniej, a każde inne miejsce mnie w nim przeznaczone powoduje we mnie lęk i mdłości.

8. Uwielbiam różnego rodzaju jogurty i sery. Moja lodówka jest zawsze nimi wypełniona po brzegi :)

9. Już w szkole podstawowej mówiono o mnie "zdolna, ale leniwa". I sporo w tym prawdy.

10. Jestem strasznym wrażliwcem i często się wzruszam w nieoczekiwanych momentach. Strasznie mnie to frustruje. 

11. W podstawówce i liceum trenowałam LA. Uwielbiałam się ścigać na krótkich dystansach i nieskromnie mówiąc byłam w tym dobra :)

12. Rzadko się kłócę, ale gdy już to robię to moje zdanie musi być zawsze "ostatnie" :) Jestem bardzo pamiętliwa. Jeśli ktoś sobie u mnie przeskrobał to pamiętam to bardzo długo, jeśli nie "na zawsze";)

13. Na 4 roku studiów zdecydowałam się założyć aparat ortodontyczny, który nosiłam niespełna 2 lata. Dzięki temu pozbyłam się mojego górnego prawego "wampirka" :)

14. Gdy muszę wystąpić publicznie zjada mnie potworny stres. I właśnie na studiach to się mocno objawiało, prawie każde wystąpienie przed "swoją" grupą kończyło się tak, że zamiast referować to co świetnie wiedziałam i chciałam przekazać to "posiłkowałam się" notatkami a to i tak wyglądało jakbym dopiero pierwszy raz miała je w ręku ;)

15. Nie znoszę prasowania i by tego nie robić pranie idealnie składam prosto z suszarki. Jednak ostatnio coraz częściej zdarza mi się na szybko pościągać pranie i nie złożyć go od razu a wtedy nawet i 3 dni może sobie leżeć i oczekiwać ;) Wtedy najchętnie wrzuciłabym je znowu do automatu, by uniknąć prasowania. 

16. Osobiście znam Piotra Kołacza z zespołu LemOn.

17. Jeszcze kilka lat temu nie używałam żadnych kosmetyków kolorowych oprócz tuszu do rzęs i błyszczyka do ust.

18. Tak samo było z paznokciami. Jeszcze 5 lat temu wystarczyła mi tylko odżywka. Pazurki pociągnięte lakierem wydawały mi się "ciężkie" ;) Dziś jest zupełnie inaczej - bez koloru na paznokciach czuję się źle.

19. Uważam siebie za osobę nieśmiałą, która potrzebuje czasu by poznać otoczenie. Jednak inni postrzegają mnie wręcz odwrotnie ;)

20. Jestem okropną gadułą, która ma tendencję do przerywania innym ;)

21. Jadąc na zakupy muszę mieć listę co mam kupić nawet wtedy, gdy mam kupić 2 rzeczy. Nie mam pamięci do takich spraw ;)

22. Wiecznie szukam telefonu w torebce. Za każdym razem gdy go znaleźć nie mogę moje serce ma prawie zawał.  

23. Gdy miałam 3,5 roku mój Tato zginął w wypadku kolejowym. I choć wiele osób nie dowierza mi, że pamiętam wiele chwil z Nim spędzonych to taka jest prawda. Sama się sobie dziwię, że tak mała istotka jaką byłam zapamiętała tak dużo.

24. Dzień zaczynam od ogromnego kubka kawy z mlekiem. Jeśli tego nie uczynię chodzę zła jak osa :)

25. Uwielbiam arbuzy i w sezonie tylko dzięki nim mogłabym żyć. Gdy byłam w ciąży na jedno posiedzenie zjadałam tyle ile akurat było w lodówce :)

26. Bardzo łatwo wyprowadzić mnie z równowagi. Szczególnie jak wiem, że mam rację a ktoś usilnie próbuje mi wmówić, że jest inaczej.

27. Moje rozmowy telefoniczne nie należą do długich. Lubię przekaz krótki i jasny. O wiele bardziej lubię rozmawiać z kimś w cztery oczy, wtedy mogę więcej się dowiedzieć :)

28. Strasznie nie lubię gdy ktoś mi mówi co mam robić.

29. Uwielbiam sportową elegancję, jest mi wygodnie i jednocześnie czuję się pewnie. Sukienki zakładam od wielkiego dzwonu ;)

30. Uwielbiam spać na brzuchu. Zanim znajdę "swoją pozycję" do snu troszkę muszę się nawiercić :)

31. By wykluczyć ewentualne zagrożenie do znudzenia mogę powtarzać 'uważaj'. Wiem, że to troszkę męczące, ale ciężko mi to wyeliminować, chociaż chciałabym ;)

32. Jestem strasznie rozrzutna. Wydałabym ostatnie pieniądze na zakupy, które w zasadzie nie są mi potrzebne ;) Z tej też przyczyny pierwsze co czynię po wpływie na konto to opłaty, by nie okazało się przypadkiem, że nie mam ich za co zrobić ;)

33. Wszystko co trafia w moje łapki muszę "zabrać na węch". Kosmetyki, owoce, warzywa, mięso ... wszystko najpierw kontroluję nosem. Robię to odruchowo :)

34. Lubię piec różnego rodzaju ciasta. Rodzina i znajomi chwalą moje wypieki, a ja cieszę się, że im smakują. Mój zeszyt z przepisami nie wygląda idealnie, mnóstwo w nim maleńkich kartek i karteczek, na których szybko zapisałam przepis i miałam go przepisać, co oczywiście nie stało się ;)

35. Nie znoszę papierosów. Sama wypaliłam może tylko jednego jakieś 15 lat temu i to mi wystarczyło :) W moim domu nie pali się, a gdy ktoś z gości chce to uczynić to musi wyjść na zewnątrz. Niestety ;)

36. Boję się burzy, a w zasadzie grzmotów, bo błyskawice to akurat lubię oglądać :)

37. Obieranie ziemniaków to dla mnie straszna kara. Nie lubię tego robić i unikam jak mogę :) Najchętniej zamiast nich gotowałabym codziennie makaron lub ryż :)

38. Uwielbiam SUDOKU. Odpręża mnie i relaksuje.

39. Gazety, ulotki itp. czytam będąc w toalecie. Nigdzie indziej nie znajduję na to czasu ;) Nawet mam specjalny stojak na papier z gazetnikiem ;)

40. Jedyny przedmiot szkolny, którego ciężko było mi się nauczyć to historia. Do dziś pamiętam tylko datę bitwy pod Grunwaldem ;) Reszta nie została mi w pamięci ;)

41. Uwielbiam jeździć na rolkach, choć mówiąc szczerze dawno tego nie robiłam. 

42. Kilka lat temu w stowarzyszeniu księgowych ukończyłam kurs kadry i płace. Być może kiedyś przyda mi się mi ten certyfikat, który posiadam ;) Póki co leży sobie głęboko w papierach ;)

43. Uwielbiam kisiel owocowy, ale tylko taki, który jeszcze nie wystygł do końca. Zimnego i gęstego nie ruszę. 

44. Z natury mam włosy koloru ciemny blond, proste. Aktualnie sięgają linii brody i w dalszym ciągu je zapuszczam ;) Od kilku ładnych lat nosiłam krótką fryzurę ;)

45. Uwielbiam się śmiać i przez to na mej twarzy jest sporo zmarszczek ;)

46. Praktycznie wcale nie oglądam TV.

47. Gdy byłam mała panicznie bałam się kotów. Być może dlatego, że nie miałam ich w domu i widywałam je tylko u sąsiadów, a te zawsze wpatrywały się we mnie tak jakby miały zaraz się rzucić na mnie i wydrapać mi oczy :) Od 10 lat zmieniło się to - aktualnie mam jednego kota, którego bardzo lubię.

48. W swoim pierwszym dowodzie osobistym odjęłam sobie kilka centymetrów i takim sposobem miałam idealne 160 cm :) Dopiero przy kolejnej wymianie solidnie się zmierzyłam i wpisałam to co następuje, czyli 164 cm. :)

49. Mam strasznie szczupłą stopę i bardzo ciężko znaleźć mi idealnie dopasowane buty.

50. Za kilka miesięcy skończę trzecią dekadę życia :) Mam nadzieję, że starość mnie nie dopadnie zbyt szybko i dalej będę sie czuła tak jakbym niedawno skończyła lat 18 ;)


Ufff ... przebrnęłam :)
Ciekawe czy Was nie zanudziłam ... jesteście jeszcze ? ;) 

Pozdrawiam
D.


50 komentarzy:

  1. Dużo mamy wspólnego, ze spaniem, prasowaniem, opłatami, papierosami, sudoku, obieraniem ziemniaków,45 i 46 i pkt 2. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz. A mnie wmawiano, że tylko ja nie lubię pracować i opierać ziemniaków. :-)

      Usuń
  2. Bardzo miło poznać Cię bliżej :) 50 to totalne zaskocznie, myślałam, że jesteś młodsza odemnie :) Swoją drogą mamy sporo wspólnego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matryczka mówi, że mam tyle lat. Jednak wyglądam na młodszą.
      Sama jeszcze nie czuje się być trzydziestolatką :-)

      Usuń
  3. Czytam i zastanawiam się, dlaczego piszesz o mnie??? hihi ;) Ale już jakiś czas temu zauważyłam, że mamy wiele wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wiele nas łączy. Ciekawe jak dogadywalybysmy się w realu ? :-)

      Usuń
  4. Strasznie dużo nas łączy ;)
    1, 2, 5, 7, 10, 14, 15, 27, 30, 33, 34, 35, 38, 41, 43, 45, 46

    :D szaleństwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy to kwestia tego samego znaku zodiaku (też jestem strzelcem), ale wiele cech mamy podobnych :D Gadać uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może to zasługa zodiaku. :-)
      Ciekawe jakby dwie gaduly się spotkały to czy by się nagadaly ... Ja często mam wrażenie, że wielu tematów nie oglądałam ... :-)

      Usuń
  6. Ja w torebce zazwyczaj szukam kluczy od domu:)
    Świetny tag:) Dzięki niemu, teraz czuję, jakbym znała Cię osobiście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kluczy do domu czy też kluczyków do auta też często szukam. :-)

      Usuń
  7. Bardzo lubię ten tag. Mamy strasznie dużo wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czytać ten tag:)
    a co do rozrzutności to mam zupełnie tak samo...z ta różnicą, że ja po wpływie na konto najpierw robię zakupy internetowe haha:)
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym od razu zaszalec w sklepach internetowych, ale w tym przypadku rozsądek wygrywa. Najpierw opłaty, później przyjemności. Od września wracam do pracy i obawiam się, że to moje działanie zmieni. Pierwsza wypłata po powrocie zostanie cała przeznaczona na przyjemności. :-)

      Usuń
  9. Lemon bardzoooo lubię wiec zazdroszczę 16 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) chyba muszę o autograf Go poprosić, bo jeszcze tego nie zrobiłam ;-)

      Usuń
  10. 12,19,22, 26, 38, 40 - mam tak samo! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ach a ja uwielbiam prasować haha:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło jest Cię bliżej poznać:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie fajny pomysł :) widzę, że mamy wiele wspólnego, no może poza tym, że boję się jeździć autem a mam już tyle lat prawko :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ogromnie kocham słodycze i staram się je sobie wydziela, by nie zjeść całej tabliczki milki na 1 posiedzenie ;)I ja uwielbiam spać :) Dzień bez popołudniowej drzemki uważam za dzień stracony :) Dlatego często jak wracam z pracy, zrobię obiad - idę lulu na chociaż 20 min :D
    Też byłam określana jako zdolna ale leniwa, mówiono mi,że gdyby nie moje lenistwo - to bym daleko zaszła :D
    Generalnie jestem osobą niekonfliktową, ale jak z kimś dłużej mieszkam (rodzice, chłopak) to zaczynam się kłócić o najmniejszą pierdołę i wszystko mi przeszkadza :D
    Jeśli chodzi o stres podczas przemówień publicznych, to mam tak samo :/ Zdarza mi się z nerwów plątać, motać, nawet delikatnie jąkać (!?!?!?!).
    Tak w ogóle to gaduła pozdrawia gadułę :D
    Też zawsze jak wychodzę nawet na najmniejsze zakupy to muszę mieć istę. Tak bujam w obłokach, że często zapominam o 2 małych rzeczach, które miałam zabrać/zrobić :D
    pkt 25 i 26 - witam w klubie :D
    pkt 30 - hahahah :D Skąd ja to znam :D wieczne wiercenie i moszczenie się w łóżku a ostatecznie i tak śpię na brzuchu i wszystkie odgniecenia od poduszki mam wiecznie odciśnięte na twarzy :D
    38 - nie cierpię SUDOKU :D
    45 - i ja ubolewam nad moimi zmarchami pod oczami ze śmiechu :) Och te mimiczne paskudy!
    49 - HURA! NIE JESTEM SAMA!:D Też tak masz, że palce uciekają Ci przez otwarty przód buta, ponieważ masz tak szczupłą noge i paluszki prą do przodu? Ze szpilkami też mam problem. Mam tak szczupłą stopę, że wiele z "dobrych" butów zwyczajnie mi "kłapie"





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ... ale się rozpisałaś :D Super.

      Też tak właśnie mam, że paluchy wychodzą przez otwarty przód buta :D
      A i każde sandałki, klapeczki itp są dla mnie zbyt szerokie ....
      Strasznie irytujące to jest ...

      Usuń
  15. Też mam bardzo szczupłą stopę i też jestem śpiochem :) Aaaa i dzień bez kawy to dzień stracony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam szczupłą stópkę :)
      Spać uwielbiam i kawę też :) Nie wyobrażam sobie by było inaczej ;)

      Usuń
  16. fantastyczne ;) zupełnie się zgadzam z kilkoma punktami ;p podoba mi się ten tag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tag jest super.
      Jestem ciekawa, które punkty są tobie bliskie ?

      Usuń
  17. super odpowiedzi

    zapraszam na rozdanie do siebie!
    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny tag :D
    30- mam to samo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ten tag jest genialny. Uwielbiam je czytać.

      Usuń
  19. ja zawsze w torebce szukam telefonu kluczy i portfela i tak na zmianę. ja też w ogóle nie oglądam tv, szczególnie latem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, portfela też wiecznie szukam. Niby mam już małe + średnie torebki a i tak wszystko mi w ich otchłani gdzieś ginie.

      Usuń
  20. Bardzo fajnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubimy te same smaki :d słodycze i nabiał ^^ piateczka !

    OdpowiedzUsuń
  22. Również jestem zodiakalnym strzelcem, uwielbiam słodycze, jestem śpiochem, uwielbiam spać na brzuchu, nie znoszę papierosów i obierania ziemniaków, no i tak jak Ty mam 164cm wzrostu, ale w dowodzie mam wpisane 165cm:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dodałaś sobie cały centymetr ? :) Dlaczego tak mało ? ;)

      Usuń
  23. Uwielbiam ten tag!;D Tyyyle się można dowiedzieć^^ Mamy kilka wspólnych cech;D A ziemniaków nie obieram i nie mam zamiaru tego robić. Mój Misiek wie, że jeżeli chce zjeść ziemniaczki, musi je najpierw obrać^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę postawy Twego Miśka. Mój wraca głodny z pracy i jakby jeszcze miał sobie ziemniaki sam obierać to byłoby to już chyba przegięcie ;)

      Usuń
  24. U mnie ze spaniem jest różnie chociaż też jestem śpiochem i uwieeeelbiam spać. Czasem zdarza mi się spać w dzień i takie drzemki też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja generalnie nie lubie ziemniaków :P
    Też boję się burzy :P
    W dowodzie mam o 6 cm za dużo :P
    U mnie również sienie pali :)
    I jeszcze znalazłoby się kilka wspólnych cech ;)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mamy dużo wspólnego ze sobą :) fajny ten Tag :) można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele mamy wspólnego :) A już 27 i 28 najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię ten TAG, ale 50 faktów to sporo i chyba na swój temat szukałabym przez tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozrzutność - skąd ja to znam :D Kiedyś za zakupy w Naturze dostałam bon przy zakupach za 40 zł płacisz dyszkę mniej - mój chłopak łaził za mną po sklepie i marudził, że kupię cokolwiek byle skorzystać z rabatu :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.