Szybki przegląd skrzynki pocztowej ;)



Przychodzę z szybkim przeglądem tego, co do mnie trafiło kilka(naście) dni temu i jeszcze tego nie pokazałam :)

Paczuszka z firmy Donegal zawierała dwa lakiery do paznokci oraz naklejki na paznokcie. Lakier z tej serii /7102/ poznałam już kiedyś, pisałam o nim tutaj /klik/. Teraz poznaję bliżej 7170 Pearl Sand, czyli opalizujący koral wpadający w brzoskwiniowy róż oraz 7132 Neon Orange, czyli soczystą pomarańczkę :) Naklejek nigdy wcześniej nie miałam, moja ciekawość była ogromna jak się sprawdzą. Wkrótce prezentacja :)




***

W kolejnej paczuszce znalazły się aloesowe chusteczki złuszczające Equilibra oraz 5 próbeczek wzmacniającego szamponu przeciw wypadaniu włosów z linii Tricologica. Testowanie w trakcie, produkty bardzo obiecujące a pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Recenzje pojawią się w swoim czasie ;)


***

Ostatnia paczuszka zawierała wakacyjny zestaw z próbkami kosmetyków marki Pharmaceris. Same zobaczcie ile i jakie ogromne próbki otrzymałam. 






Jestem pod ogromnym wrażeniem podejścia zespołu Pharmaceris, w paczuszce znalazłam imienną karteczkę odręcznie napisaną, niby to nic takiego, ale bardzo ujmuje mnie za serducho :) Uwielbiam takie szczegóły i indywidualne podejście :)

***

I tym miłym akcentem chcę Wam życzyć mile spędzonego wieczornego przesiadywania przed komputerem :)

Pozdrawiam
D.

43 komentarze:

  1. Caaaaała masa :) jak śliczne lakiery zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja taką pocztę chciałabym dostawać

    OdpowiedzUsuń
  3. Pianka do mycia twarzy z Pharmaceris jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i przyjemnego testowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. paczka od Pharmaceris. jak zwykle obfita i cudowna

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery mają ślicznie kolorki :) A paczka z Pharmaceris wcale nie taka próbkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tegp;) Miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gzie skrzynka wszytko pomieściła ;D??

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne paczuszki :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pharmaceris zaszalało...swietne paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne paczki :D a ile próbek ! :D oczywiście najlepsze te w tubkach xD

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne kolorki lakierów. Pharmaceris faktycznie zaszalała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Próbki Pharmaceris faktycznie mega:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, świetne paczuszki! Pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne paczuszki, nie pogardziłabym takimi. I jaka ogromna paczuszka od Pharmaceris. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudownosci :)Milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne lakiery, a Pharmaceris ma wielkiego plusa nie tylko za te wspaniałości, ale i za karteczkę- bardzo miły gest

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego testowania :)
    Musze przyznać, że lakiery są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no pieknie, próbki od Phatmaceris imponujące
    i podobaja mi się naklejki od Donegala

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też dzisiaj przyszły takie próbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego testowania :) Te lakiery są świetne :) Tzn. nie miałam ich, ale kolory mi się podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Próbki od Pharmaceris super :) różowy lakier też boski

    OdpowiedzUsuń
  23. pianki używam regularnie i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  24. Ech... zazdraszczam!!! :D
    Jak widzę takie paki przychodzące do dziewczyn, to mi aż szczęka opada :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, tylko pozazdrościć :) Ciekawa jestem Twojej opinii o Pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne kolory lakierów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne nowości!:) Sporo tego;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Firma Eris dba o nas najlepiej,jak potrafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super nowości!
    życzę owocnego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  30. miłego testowania, popisali się z Pharmaceris ;] miłe podejście

    OdpowiedzUsuń
  31. Pharmaceris wszystkim niezmiennie zazdroszczę, taka współpraca to marzenie

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawią mnie te naklejki musisz jak najszybciej pokazać ;)

    breath-of-lifee.blogspot.com
    Zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. super rzeczy! te lakiery mają prześliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę zestawu z Pharmaceris, chętnie bym przetestowała co nieco z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.