Słów kilka o słodkościach nie do zjedzenia, czyli wyjątkowo apetyczna biżuteria i inne gadżety ♡


Uwielbiam słodycze i wcale tego nie ukrywam. Już przyzwyczaiłam się, że jak otwieram czekoladę to praktycznie po kilku chwilach zostaje tylko jej opakowanie ;) Pochłaniam wszystko co apetyczne i słodkie. Jednak nie tylko tymi "zjadliwymi słodyczami" cieszą się moje oczy. Ostatnio coraz częściej zachwycam się maleńkimi słodkościami, które są wyjątkowo urokliwe i co chyba najważniejsze nie są kaloryczne (choć ja akurat kalorii nie liczę). Mam tu na myśli "słodką" biżuterię i inne apetyczne gadżety.



Poniżej prezentuję tylko niektóre propozycje autorki pokazując jednocześnie różnorodność zastosowania. Wśród Jej małych dzieł sztuki znajdziemy bransoletki, kolczyki, charms - przywieszki, breloki, pierścionki, ramki na zdjęcia, ozdoby do włosów i wiele innych gadżetów. Same zobaczcie :)









Być może wiele z Was już rozpoznaje te cudowności, które tworzy z wielką pasją i zamiłowaniem Natajka. Jeśli jeszcze nie znacie Jej bloga koniecznie wpadnijcie z wizytą, ale uważajcie by "nie zachłysnąć się" tymi cudami. Ilość przeogromna, każdy znajdzie coś dla siebie. A jeśli nie znajdzie to może zapytać i dogadać szczegóły co i jak, Natajka jest otwarta na wszelkie sugestie i do każdego zamówienia z pewnością podejdzie indywidualnie jeśli tylko zajdzie taka potrzeba :) 


Musze przyznać, że słodkości jej autorstwa "przemawiają do mnie". Już zrobiłam sobie listę, na której zapisałam co bym chciała mieć :) Za ładnych kilkadziesiąt dni moje urodzinki, więc może sama zrobię sobie prezencik - zegarek, bransoletka, brelok ... to bym chciała mieć na pewno ;) Zapomniałam jeszcze o czymś ... podoba mi się ten kuferek z bukietem róż i lustereczko (ciekawe czy jest praktyczne?) :D

Co sądzicie o takich ozdobach ? Podobają się Wam, nosiłybyście dumnie takie słodkości ?

40 komentarzy:

  1. ten torcik jest świetny ale to nie zdrowo mieć taka biżu bo bym była bez przerwy głodna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torcik obłędnie się prezentuje.

      Usuń
  2. Mnie się podobają kolczyki drinki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te mini-"słodkości". Sama ostatnio kupiłam sobie Fimo i próbuję swoich sił na tym polu ; ) A kolczyki drink są boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie chcę zobaczyć i Twoją twórczość :)

      Usuń
  4. Ale słodkości!!! Ale najbardziej zauroczyła mnie sowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że są urocze ?
      Sowa jest genialna !

      Usuń
  5. kochaniutkie są. mi się zawieszka podoba, kuferek też bym umiała zagospodarować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko ułamek tego co i mnie się podoba. Na stronie Natajki jest wiele wspaniałości :) W wolnej chwili zobacz sobie jak masz ochotę :)

      Usuń
  6. przywieszka z miśkiem jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bransoletkę od Natajki i jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż ją koniecznie, chcę zobaczyć :D

      Usuń
  8. Boskie :) tylko nie wiem czy mogłabym mieć wokół siebie takie gadżety, bo chyba permanentnie miałabym ochotę na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że tymi słodkościami można karmić się do woli. :D

      Usuń
  9. ale mi smaka narobiłaś! Ide po ciacho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie po ciacho tylko biżu oglądaj ;)

      Usuń
  10. alee cudeńka! :D nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne to wszystko i wygląda jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne <3 Uwielbiam taką biżuterie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze, niby takie słodkości ale to na prawdę wygląda super, kto by pomyślał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Naprawdę fajna biżuteria, mega słodka i jak dla mnie po prostu idealna. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie cuda *.*

    zapraszam na bananowe placuszkI!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodkie! aż nie mogę oczu oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ to wszystko cudownie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam sobie u niej zamówić pokrowiec na telefon, ale nie miała mojego modelu :( a cudeńka robi przecudne! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejciuś, gdyby nie te wszystkie sznureczki i łańcuszki to bym pomyslała, że to jedzonko *_*

    OdpowiedzUsuń
  20. Na blog Natajki zaglądam już prawie trzy lata i to między innymi ona i jej słodkości zachęciły mnie do założenia bloga o podobnej tematyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna i przesłodka biżuteria ! :)
    Super blog, piszesz tak że aż chce się czytać :) będę odwiedzać.. zapraszam też do mnie make-up-prima-sort.blogspot.com
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jest ta biżuteria. Widać, że wykonywana z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  23. trochę nie w moim stylu ale wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam taką biżuterię :) Wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.