Sierpniowy ShinyBox - co się w nim znalazło ?


I już wiadomo co jest w sierpniowym Shiny :) 


Zawartość jest następująca :

* Indola, Innova Glamour Sparkling Ends, Serum nabłyszczające na rozdwojone końcówki (produkt pełnowymiarowy)

* DeBa, BioVital Softening, Zmiękczający balsam do rąk (produkt pełnowymiarowy)

* Marion, Koncentrat antycellulitowy chłodzący (produkt pełnowymiarowy )

* Dermedic, HydraIn3 Hialurono, Maska nawadniająca (produkt pełnowymiarowy)

* Bielenda, Esencja Młodości, Nawilżający płyn micelarny d mycia i demakijażu (produkt pełnowymiarowy)

* BioPlasis, Organiczny peeling do każdego rodzaju cery (saszetka)


*Rosacure, Intensive, Emulsja na dzień z filtrami SPF30 i UVA (5ml) do skóry twarzy ze zmianami typowymi dla trądziku różowatego w fazie rumieniowej z teleangietezjami i w fazie grudkowo-krostkowej (dodatkowy kosmetyk, który znalazł się w 250 pudełeczkach :)


Trzeba przyznać, że ilość pełnowymiarowych kosmetyków jest faktycznie spora. Jednak z powyższego zaciekawił mnie głównie peeling, ale ten jest w wersji mini, a szkoda, bo gdyby był w wersji pełnowymiarowej byłabym skłonna zamówić to pudełko. Serum do włosów też może być ciekawe, ale na chwilę obecną nie potrzebuję nowego specyfiku o takim przeznaczeniu. Płyn micelarny można kupić w każdej drogerii, więc kiedyś się skuszę na niego. Reszta w ogóle mnie nie ciekawi. Według mnie pudełeczko jest bardzo średnie i cieszę się, że nie zamówiłam go w ciemno, bo żałowałabym wydanych złotówek ;) 

A Wam jak podoba się zawartość pudełeczka ? Skusiłyście się czy dopiero zamierzacie to uczynić ? ;)


 

30 komentarzy:

  1. ooo tak, dużo pełnowymiarowych produktów

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamówiłam i.... nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Płyn z Bielendy to tragedia. Mnie po nim oczy szczypały. I nie domywał. Biedronkowy tańszy i lepszy ;)

      Usuń
    2. Ja też nie żałuję, że nie zamówiłam, a długo zastanawiałam się czy aby nie skusić się ;)

      To już go chyba nie chcę, skoro taki kiepski. Ale miałam kremik (kilka próbek) z tej serii właśnie i mnie zachwycił.

      Usuń
    3. Też miałam próbki kremu i byłam zachwycona. Ale ten micel to nieporozumienie.

      Usuń
  3. oo ciekawe jak to serum na końcówki będzie się sprawować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie sporo pełnowymiarowych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie sporp pełnowartościowych, ale chyba tylko serum ciekawe, no może balsam do rąk jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. boze dziekuje ze znowu kasa lezy na lepsza okazje /:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tych pełnowymiarowych produktów.

    P.S. Odpowiadając na Twoje pytanie dotyczące Mixa łagodzącej wody oczyszczającej. Otóż zmywa makijaż oka. Z cieniami radzi sobie lepiej, natomiast z tuszem jest już trochę gorzej. Trzeba pocierać wacikiem żeby całkowicie się go pozbyć. Uważam, że do demakijażu oczu się nie nadaje:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby dużo pełnowymiarowych ale tak czytam to nie wiem czy mnie coś mocniej zainteresowało :D co kto lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo tego, ale niestety część rzeczy za nieduże pieniądze można kupić we własnym zakresie

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie nie kusi ani troche... wole sama kupic cos co potrzebuje i sobie sama wybiore.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że tyle produktów pełnowymiarowych, ale nie są one jakieś wow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie te pudełeczka jakoś nie kuszą, ale faktycznie sporo pełnowymiarowych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podpowiedzi zachęcały mnie do kupna, jednak cieszę się, że jednak się nie skusiłam, bo dla mnie zawartość jest taka sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo ile rzeczy :)

    zapraszam na nowy, makaronowy post oraz na kulinarne rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie zaciekawiło to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no widzę,że bogate pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna zawartość pudełeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę , że shinybox lepiej wypada niż glossybox:) same pełnowymiarowe produtky:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też odpuściłam w tym miesiącu, bo mam za dużo kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  21. ile produktów pełnowymiarowych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze intrygował mnie ten ShinyBox i z chęcią weszłabym w posiadanie takiego, lecz nie lubię brać rzeczy w ciemno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna zawartość, chyba tym razem się skuszę na pudło :) Może będą jakieś promocje niebawem?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.