Pierwsza "blogowa" świeczka zdmuchnięta, czyli urodziny bloga :)



Blogowanie bardzo mnie wciągnęło. Dokładnie rok temu pojawił się pierwszy mój post. W ciągu roku blog mocno się zmienił, w moim osobistym odbiorze zmienił się na lepsze ;)

Poniżej widać jak nagłówki przechodziły metamorfozę ;)
 
 
Początkowe notki były swego rodzaju "archiwum", które zdradzało moją manię do konkursów i testowań, w większości których brałam udział ;) Sporo było takich właśnie notek, które w pewnym momencie zaprzestałam publikować i skupiłam się przede wszystkim na recenzjach kosmetyków i innych specyfików. 

Sama nie wiem kiedy ten roczek zleciał :) 

W tym miejscu chcę Wam - moim Czytelnikom - podziękować za to, że zaglądacie, czytacie, czasem nawet komentujecie :) Dziękuję też za miłe wiadomości, które od czasu do czasu wpływają na moją skrzynkę oraz za motywację do pisania, bo bez Was mogłoby mnie już tutaj nie być ;) A tak jestem i cieszę się, że mogę świętować swój mały sukces :)

Dziękuję Wam :*

Na koniec troszkę statystyki :)

  Na Blogu pojawiło się 711 postów, z czego ten jest 712  :)
Blog obserwuje 685 osób :)
Blog uzbierał 7999 komentarzy :)
Blog został wyświetlony 106640 razy :)

Wiem, że to tylko liczby, ale cieszą mnie ogromnie :)


Już dziś zapraszam na kolejne urodzinowe rozdanie, które pojawi się wkrótce :)

Pozdrawiam
Daria

41 komentarzy:

  1. 712 postów ?! to dwa na dzień :P Gratuluje takich liczb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dokładnie, ja również zwróciłam uwagę:D STOOOOOOO LAT!

      Usuń
  2. gratuluję i zyczę dalszej wytrwałości w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo super gratuluję i zyczę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje statystyk i czekam na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Życzę dalszego testowania super specyfików:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! ;) Mój blog wczoraj obchodził 1 urodziny ;D Zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Haaa to STO LAT dla bloga hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i życzę kolejnych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana sto lat,sto lat:D:D:D
    gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tysiace wpisow zycze Wam i najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje:)) oby kolejne lata mijały tak szybko i powiększały sukcesy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje i zyczę wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ;) Liczba postów powala ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wytrwałości, stworzyłaś coś naprawdę fajnego!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ^^ gratulacje, ładne statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje gratulacje :) Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga - życzę Ci dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

  17. Kiedy ty zdążyłaś napisać tyle postów ;D Wytrwałośći ;)

    zapraszam ;3
    breath-of-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, ale ta ilość postów poraża :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje! Szczególnie liczby postów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratki i wytrwałości w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę jeszcze stu lat w blogosferze oraz jak najwięcej przyjemności i satysfakcji z prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisz i mniej dalej motywacji ;)) ; * .

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Liczby mówią same za siebie. Ogromny sukces!:) Sto lat i dalszych sukcesów!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto lat, sto lat - niech żyje blog ten naaam! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje ;] i miłego blogowania przez kolejne lata ;*
    ale postów naskrobałaś przez roczek *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdecznie gratuluję i życzę kolejnych rocznic :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Prowadzenie bloga przynosi dużo satysfakcji to prawda, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje!:) Kolejnych takich lat!;);**

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję! :)
    Zapału i motywacji do pisania postów :)
    Rosnącego grona obserwatorów i samych przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję!!! i życzę kolejnego owocnego roczku :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.