"Perfekcyjne oczyszczanie", czyli peeling gruboziarnisty z minerałami morskimi i drobinkami orzecha od Perfecty



Być może wiele z Was zna już ten peeling gruboziarnisty, który znajduje się w ofercie Perfecty. Osobiście spotkałam go całkiem niedawno, ale już go bardzo polubiłam i poszukuję pełnowymiarowego opakowania :) Póki co bez rezultatu. A co sprawiło, że peeling tak mnie ujął ?

Peeling jest wręcz stworzony do mojej mieszanej cery, tak też właśnie sugeruje producent. 


Specyfik choć ma kremową konsystencję to należy do bardzo mocnych zdzieraków! W zielonym dość gęstym i jednocześnie przyjemnie lekkim kremie można zauważyć małe drobiny orzechów, które są niezwykle ostre! Podczas masowania drobiny te sprawiają wrażenie jakby "strzelały". Jeśli kiedykolwiek jadłyście gumę strzelającą Shock (chyba tak się nazywała) to będzie wiedziały o co mi chodzi :)


Dzięki swojej konsystencji peeling nie spływa z twarzy i pozwala na tak długie masowanie na jakie mamy akurat ochotę ;) Po zastosowaniu bardzo łatwo spłukuje się i nie pozostawia tłustej warstwy ani też nie odczuwam ściągania skóry. Zanim jednak spłuczę peeling to resztkami, które są na dłoniach funduję im masaż tym peelingiem :)


Jakie są efekty użycia tego peelingu ? Genialne ! Skóra jest błyskawicznie wygładzona, pozbawiona wszelakich krostek i suchych skórek. Pory skórne są delikatnie oczyszczone, skóra odzyskuje ładny koloryt i gdy spojrzę na nią swym krytycznym okiem widzę, że jest w dobrej kondycji i naprawdę zachwycam się. Nawet więcej, wydaje mi się być idealna!

Dodatkowym umilaczem jest fakt, że peeling przyjemnie pachnie. Zapach porównam do morskiej nuty, tak mi się jakoś kojarzy :) Z całą pewnością nuta ta nie jest uciążliwa dla noska, przynajmniej dla mojego wrażliwca na wszelakie zapachy ;)


Co prawda poznałam te cudo dzięki wersji w saszetce, która zawiera tylko, a właściwie aż 10 ml peelingu i jest bardzo wydajna! Jednak zachwycona efektami poszukuję wersji w tubie. Muszę ją mieć ! Na dzień dzisiejszy jest to peeling idealny, który muszę mieć w wersji pełnowymiarowej :)
 

Znacie ten gruboziarnisty peeling ? Może podpowiecie mi gdzie szukać tego specyfiku w tubie ?

23 komentarze:

  1. Dawniej widywałam je u siebie w tubkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie widywałam tylko je w saszetkach a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo!!! super!:) zachęciłaś mnie, na pewno zafunduję sobie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam:) Masz rację, jest strasznie wydajny, a to tylko taka mała saszetka:) Jednak pomimo iż mam mieszaną cerę chwilami wydaje mi się zbyt ostry, chociaż efekt jest ok. Dlatego też zakupiłam dwie pozostałe wersje (drobnoziarnisty i enzymatyczny), aby sprawdzić, który najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale zaciekawiło mnie to strzelanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentuje sie calkiem calkiem
    zawsze z ziaje kupuje maseczki
    teraz duza tube z marizy dostaalm
    takze zapas do konca roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie maseczki i peelingi z perfecty :)

    zapraszam na rozdanie kulinarne!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten peeling! W Biedronce można ją dostać za 1,29 zł (w każdym razie w mojej) - w Rossmannie za ponad 2 zł. Pełnowymiarową widziałam tylko na allegro :/ Ale jak dorwę w jakiejś drogerii to wykupię wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam i uwielbiam ! ;D
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to chyba i ja sie skuszę bo jeszcze nie miałam

      Usuń
  10. Gruboziarniste peelingi lubię do ciała, do twarzy wolę coś delikatniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go! I całkiem niedawno recenzowałam i też pieję z zachwytu! I poszukuję pełnowymiarowego opakowania ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam tego peelingu, jednak zachęciłaś mnie swoją opinią i chyba po niego skoczę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. kusisz niem kusisz ;) to też coś dla mnie, przydałby mi się taki zdzierak ;p muszę poszukać

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam z tej firmy enzymatyczny;)

    Bardzo mi się podoba jego kolorek i konsystencja..Taki morski;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam peelingi:D, muszę sobie kupić i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ten peeling i wręcz go uwielbiam! Dość mocno zdziera, ale dzięki temu moja skóra jest dobrze oczyszczona i taka gładziutka w dotyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. znam tylko łagodna jego wersję, była niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tego akurat nie znam. Kojarzę za to inny z Perfecty i jestem zadowolona. Te 10ml wystarcza na bardzo długo:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.