Perfecta, Drobnoziarnisty peeling z minerałami morskimi i krzemionką



Po gruboziarnistym peelingu do twarzy przyszła pora na drobnoziarnisty z minerałami morskimi i krzemionką. Muszę przyznać, że peeling ma moc ! Drobiny są bardzo maleńkie, ale potrafią solidnie zedrzeć to, co powinno być zdarte ;)



Peeling niesamowicie wygląda! Lekka, żelowa konsystencja o niebieskiej barwie ma w sobie mnóstwo drobin, które sprawiają wrażenie bardzo drobnego piasku. Peeling doskonale nakłada się, a tym samym nie ma problemów z jego zmyciem. Na początku wydawało mi się, że peeling będzie tak delikatny, że nawet go nie poczuję. Ogromne było moje zdziwienie gdy początkowe ruchy "wcierne" pokazały jak wielką ma moc. Należy uważać, by przypadkowo nie zrobić sobie nim krzywdy ;) Na szczęście u mnie nic takiego miejsca nie miało.


Choć producent dedykuje peeling do cery normalnej i suchej to ja - posiadaczka cery mieszanej - postanowiłam go wypróbować i wcale tego nie żałuję ;) Dla zainteresowanych skład.


Muszę jeszcze nadmienić, że zapach peelingu bardzo mi się spodobał, jest delikatny a jednocześnie charakterystyczny i wyraźny nie drażni noska nawet w najmniejszym stopniu ;) Peeling doskonale oczyścił skórę twarzy, nie podrażnił jej nawet gdy początkowo mocniej przycisnęłam do niej dłoń. Skóra pozostała aksamitnie gładka i doskonale nawilżona. Po zastosowaniu peelingu nie odczułam nieprzyjemnego wysuszenia czy też ściągania skóry ;) Jak da mnie jest to peeling idealny!


Saszetka ma pojemność 10ml i jest to spora "porcja". Jedna saszetka spokojnie wystarczy na dwa - trzy zużycia (a nawet i może więcej), gdyż peeling jest bardzo wydajny. Cenowo jest również przyjemny, saszetka to koszt 1,29 zł.


To drugi peeling do twarzy z Perfecty, który mi odpowiada w 100% i z ogromną chęcią zakupię go ponownie, tym razem w wersji w tubie.  Znacie ? Lubicie ? Co o nim sądzicie ?

52 komentarze:

  1. Właśnie o nim dzisiaj pisałam :) Bardzo lubię ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie idę poczytać Twoją recenzję :)

      Usuń
  2. Baaardzo lubię ten peeling i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że i ja się z nim na dłużej zaprzyjaźnię.

      Usuń
  3. ja używam gruboziarnistego i jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się zapowiada :) ja uwielbiam peelingi wszelakie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię peelingi i muszę mieć zawsze choć jeden - dwa by mieć w czym wybierać ;)

      Usuń
  6. raczej niedługo go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wersję gruboziarnistą:)

    przeczytałam wcześniejszą Twoją recenzję o wersji gruboziarnistej i mam pytanie...czy nadal chcesz kupić pełnowymiarową tubkę? bo u mnie w drogerii one są:) jak chcesz to Ci kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jakiej drogerii szukać ? Jakaś znana ? :D

      Usuń
    2. nie, to nie jest jakaś sieciowka , zwykła drogeria kosmetyczna jakich wiele w małych miasteczkach ale właśnie w niej kupiłam wersję gruboziarnistą :)

      Usuń
    3. To może i ja wdepnę do takiej zwykłej ;) Gdybym nie trafiła to odezwę się do Ciebie :*

      Usuń
    4. ok, czekam zatem na info:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Ja mam cere tradzikowa wiec po zuzyciu moich wszystkich peelingow bede siegac po te bez koniecznosci tarcia, bo gruboziarnistym z tej firmy zrobilam sobie krzywde :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przy trądzikowej cerze należy być bardzo ostrożnym, by krzywdy sobie nie zrobić.

      Usuń
  9. Ten wolę od gruboziarnistego z Perecty

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam go, ale jak dla mnie za mało ściera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię peelingi z Perfecty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. saszetek nie lubię ale uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam go i byłam zachwycona. Taki niepozorny, drobnoziarnisty a tu proszę- tak ładnie zdziera:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam enzymatyczny i też byłam zadowolona, bałam się że ten będzie dla mnie za mocny jak prawie każdy tego typu peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lasilam sie na niego w bierdze ostatnio ale w koncu nie wzielam zaluje teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam czas to zmienić :D

    Zapraszam ;)
    breath-of-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam z perfekty enzymatyczny i dobrze go wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię drobnoziarniste peelingi, tego nie miałam bo rzadko kupuję saszetki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten peeling jest mocniejszym zdzierakiem niż gruboziarnisty? Nadal jest ich od cholery w Biedronce po 1,19 zł i tak się zastanawiam czy na próbę wziąć ten drobny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam cerę mieszaną i peeling spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze ni miałam,ale wygląda ciekawie!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przerzuciłam się na peelingi enzymatyczne ale chyba wolę te mechaniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z perfectą niezbyt się znam ;) Jeśli chodzi o peeling do twarzy to trzymam się wiernie Ziaji Pro :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam, ale w tubce i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale faktycznie ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda dobrze :) rzadko kupuję w saszetkach, ale może się skuszę na niego, tak na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię kosmetyki do twarzy od Perfecty :)
    tego peelingu jeszcze nie znam ale już wiem że się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam go! ciekawa jestem jak u mnei się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem , ale nie lubię peelingów, nie mam pojęcia czemu ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam tego peelingu, ale skutecznie mnie do niego zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zraziłam się do peelingów z Perfecty, bo kiedyś jeden mnie mocno uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
  33. To mój ulubiony peeling EVER! Co prawda zapach lekko mi trąci odświeżaczem powietrza o zapachu morskim, ale można mu to wybaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.