Ogłoszenia: informacja, przypomnienie i chwalenie się ;)



Cześć :)
Przychodzę informacyjnie ...
Korzystając z ostatnich "wolnych" i beztroskich dni wyjechałam by podładować "swoje akumulatorki". Najchętniej wymieniłabym je na nowe i pozostała w domu, bo uzależnienie od bycia "on line" jest ogromne, ale z takimi zachowaniami też czasem trzeba "walczyć" i dać sobie trochę odpoczynku ;)

Wyjechałam na wieś, by odpocząć od codziennej gonitwy i miejskiego harmidru ;) Prawdziwie wiejski klimat ma na mnie dobroczynne działanie. "Zaszywam się" u siostry, która mieszka wśród pól i lasów, gdzie ciszy jest i spokój, który od czasu do czasu zakłócają przydomowe zwierzęta :) Mimo tego czas tam spędzony to czas "lenistwa", relaksu i nieustającego gadania ... jak dwie gaduły się spotkają to nagadać się nie potrafią :)
Kociaki z powyższej fotki to Jej maleństwa, które aktualnie już takie małe nie są, ale nadal są urocze i przesłodkie ;)  

Wracam w przyszłym tygodniu. Międzyczasie czeka mnie wizyta u fryzjerki (mam nadzieję, że mnie tylko podetnie a nie obetnie ;), czas "ostatnich zakupów" dla mego przedszkolaka i ... mam nadzieję, że nic nieoczekiwanego się nie wydarzy ;)

***

Przy okazji przypominam Wam o moim rozdaniu. Kto jeszcze się nie zgłosił a ma ochotę na niespodziankę wystarczy chwila by się zgłosić ;) Wszystkie szczegóły znajdziecie  w tej notce.


***

A na koniec pochwalę się, a co ! :)
Kolejna moja fotka trafiła na główną stronę serwisu bangla.pl 


Do następnego,
Pozdrawiam
D. 
*) Notka wypuszczona z automatu ;)

26 komentarzy:

  1. No proszę doceniana jesteś! Wzięłam udział wzięłam na wyniki niecierpliwie czekam:)
    Miłego wyjazdu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego odpoczynku!

    gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładuj sie Bejbe ;)
    kociaki cuuuudaki, a z fotkami szalejesz :D bedziesz naszym nadwornym fotografę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj, ile wlezie ;* Sama chciałabym naładować baterie, gdzieś z dala od domu ;)
    Gratuluję głównej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wciąż się zastanawiam nad tym Twoim rozdaniem.. może jednak zaryzykuję? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. już gratulowałam na bangli ale się powtórze! gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego ładowania akumulatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie ze wsi wróciłam:) Żałujcie mieszczuchy, którzy nie macie rodziny w jakiejś małej wioseczce!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczywaj:)i miłej zabawy z kociakami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpoczywaj i ładuj akumulatorki ile się da :) Gratuluję głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję fotki :D
    No i odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze to się trochę zregenerować i odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne kociaki! :) Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za prześliczne kotki :D słodziaszki takie, że aż chce się przytulać i głaskać i przytulać i głaskać! Też odpoczywałam na wsi na długi weekend- dobre są takie wyciszenia...

    OdpowiedzUsuń
  15. To udanego wypoczynku. :D Ja tez nie lubię, kiedy fryzjer za dużo zetnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziaki :)))) Kradną serducho takie foty ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. udanego pobytu na wsi :)
    sliczne kociaki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.