Międzynarodowy Dzień Blogera


Dziś - 31.08 - obchodzimy Międzynarodowy Dzień Blogera. Mówiąc szczerze nie miałam nawet pojęcia, że takowy istnieje ;) Dowiedziałam się o nim przypadkowo i nie ukrywam, że byłam mile zaskoczona. 

Skoro takie święto istnieje to z tej właśnie okazji życzę wszystkim blogerom ogromnej satysfakcji z prowadzenia bloga, wielu inspiracji, ciekawych notek oraz miliona czytelników, bo dzięki Nim satysfakcja z blogowania jest jeszcze większa.


A jak się dowiedziałam o tym święcie ? Otóż w środę przyjechała do mnie paczuszka - niespodzianka.
Jak się okazało wielkie pudło skrywało w sobie zielony woreczek z kosmetykami Pat&Rub.

W woreczku znalazłam 3 kosmetyki: 
mleczną mgiełkę do ciała,
 
 otulający balsam do rąk
oraz
masło do ciała.

Tyle się naczytałam na Waszych blogach o tej marce, jakie to cudowności ma w swoim wachlarzu, że od dawna marzyłam by choć jeden kosmetyk Pat&Rub poznać. Teraz mam aż 3! I coś mi się wydaje, że wkrótce rodzinka ta się powiększy. Zapachy są cudowne, a dla mnie to ważny wyznacznik! Jestem ogromnie ciekawa działania każdego kosmetyku. Zabieram się za bliższe ich poznawanie i nie omieszkam ich opisać w przyszłości.


Jestem ogromnie uradowana tym prezencikiem, bo która kobieta nie lubi dostawać prezentów ? Moja radość jest tym większa, bo była to dla mnie prawdziwa niespodzianka, bardzo miły gest ze strony Pat & Rub.

Ale to nie wszystko ... w woreczku znalazłam również informację dla czytelników mojego bloga, czyli dla Was :) W dniach 24 - 30 września robiąc zakupu w sklepie Pat&Rub otrzymacie rabat - 15%, wystarczy podać hasło: BLOG

Jeszcze raz miłego Dnia Blogera ;)
Pozdrawiam serdecznie i ... idę zajadać się truskawkami i innymi owocami w płynnej czekoladzie :) 

EDIT: 

Jeszcze dziś spotkała mnie miła niespodzianka na bangla.pl :)
Moje kolejne zdjęcie trafiło na główną stronkę ;)


Jak Wam się podoba kolor tego lakieru ? 
 

17 komentarzy:

  1. miłe święto blogera, a ja nic nie dostałam;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie smakołyki na zdjęciu ;) A kosmetyczna niespodzianka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta paczka, Tobie również wytrwałościw pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nic nie dostalam :'( Milo spedzasz te swieto :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie miałam pojęcia o "święcie blogera", ależ te kosmetyki kuszą, jeszcze nigdy nic nie miałam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie miałam pojęci ao naszym "święcie" :)
    gratuluję P&R!

    OdpowiedzUsuń
  7. firma bardzo fajnie się zachowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O spoko, że ktoś takie święto wymyślił; ja mam podwójne dziś mija rok jak założyłam bloga - ale się wstrzeliłam z datą

    a kosmetyków zazdroszczę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga :)Podwójne święto macie :)

      Usuń
  9. fajne to święto:) i fajowa paczuszka od P&R:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukcesów w prowadzeniu bloga:). Miłego testowania i gratuluję głównej:). Ładny kolor lakieru:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna niespodzianka! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego stosowania, uwielbiam kosmetyki P&R :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.