Małe chciejstwa zrealizowane, czyli najnowsze nabytki :)


Jakiś czas temu pokazywałam Wam listę /klik/ tego co bym chciała mieć. Były, a zresztą nadal są, to chciejstwa możliwe do zrealizowania. Kupiłam małe co nieco by móc już się tym cieszyć :)



I choć na mojej wspomnianej liście nie było tego co kupiłam, to tak naprawdę mogło się wtedy pojawić, tylko "zapomniało mi się" o nich :) Nie przedłużając...

W drogerii cocolita.pl pojawiła się kolorówka MUA. Długo się nie zastanawiałam i zakupiłam paletkę, która jest kolorystycznie bardzo zbliżona (a nawet porównywana) do Urban Decay Naked2. Mam na myśli paletkę Undress Me Too :)




Muszę przyznać, że kolorystyka mnie zachwyciła. Na żywo paletka prezentuje się wspaniale, aż szkoda mi ją ruszać, by sprawdzić pigmentację i wykończenie cieni ;) Póki co cieszę się nią moje oczy, leży sobie obok mnie i zerkam na nią ^^ 
Paletka kosztuje 20,90 zł i można ją znaleźć tutaj.

***


Do koszyka z zakupami wrzuciłam też L'oreal Colour Riche Balm. Z racji tego, że wiele się o nich naczytałam zapragnęłam mieć choć jedną takową szminkę. Gdy ją zamawiałam nie było większości kolorów, jednak wybrałam tę w odcieniu 518 Tender Mauve



Szminka kosztowała 10,90 zł, aktualnie jej cena ciut podskoczyła, ale ciągle jest atrakcyjna, można znaleźć ją tutaj. Jeśli na dłuższą metę mnie zachwyci z pewnością dokupię jeszcze inne kolorki.


***

To nie wszystko co znalazłam w paczuszce. W ramach współpracy otrzymałam paletkę Sleek Oh So Special, na którą od dawna miałam ochotę :) 




To moja pierwsza paletka tej firmy, jednak z pewnością nie ostatnia. Jeśli jeszcze jej nie macie w swoich zbiorach a macie ochotę na nią to znajdziecie ją tutaj


***

W paczuszce znalazłam też testerki bronzerów W7: Honolulu oraz Africa. Ten drugi znam, gdyż mam pełnowymiarowy produkt, natomiast pierwszy to zupełna nowość dla mnie. 



***

Gdy tylko to wszystko bliżej poznam możecie spodziewać się recenzji, które będą sukcesywnie się pojawiać. 

Zainteresowało Was coś szczególnie mocno ? O czym najpierw chciałybyście poczytać ?



59 komentarzy:

  1. to nasze chciejlisty jakby się pokrywały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza paletka cieni ma cudne kolorki! Zupełnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Jest cudowna :D
      Cieszę się, że ją mam :D

      Usuń
  3. Na Paletkę ze Sleeka mam straszną ochotę ale obiecałam sobie ,że najpierw muszę zużyć jakąś rzecz z kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szybciutko zużyj to co dobija do dna lub jest już prawie przy terminie .... i sobie kupisz wymarzoną paletkę :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa paletki MUA :) sama mam chrapkę na jakąś paletkę z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze inne paletki MUA kuszą, ale najpierw muszę zobaczyć co ta potrafi i jak się spisze w akcji:)

      Usuń
  5. MUA to moje kolory, śliczna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najbardziej bezpieczne kolorki dla każdego i na każdą okazję :)

      Usuń
  6. Kolory MUA idealnie dla mnie dobrane ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie bardzo lubię. Idealna na każdą okazję i bezpieczne... krzywdy chyba sobie nie można nimi zrobić :)

      Usuń
  7. no i teraz jestem chora na MUA .... ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Aby wyzdrowieć należy albo zakupić, albo nie czytać takich postów z MUA w rolach głównych :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. To prawda. :)
      Coś mi się wydaje, że rodzinka paletek wkrótce się powiększy ;)

      Usuń
  9. Super te paletki :) choć cienie są na samym końcu mojej długiej chciejlisty- nie umiem się nimi w ogóle malować :(. Ale nie zmienia to faktu, że zawsze je podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje makijaże pozostawiają dużo do życzenia, ale lubię mieć koloru troszkę na powiece :)
      Paletki są tak cudne :)

      Usuń
  10. ja chcę paletkę sleeka oraz bronzerki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znać jak te testerki W7, ciekawa jestem też pigmentacji cieni MUA:)
    A paletka Oh So Special - te kolory!!! Piękności :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne paletki cieni, zwłaszcza ta pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  13. obie paletki cudne... tyle możliwości makijażowych...

    pozdrawiam i apraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudowne paletki :) Pokażesz też na ustach nowy nabytek?

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorki pierwszej paletki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała kolorówka, wszystko w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jak pigmentacja cieni Mua? Paletka ze Sleeka.. ach muszę się wkońcu skusić. A Honolulu ponoć jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zakupy!
    Ja robiłam zamówienie bezpośrenio z MUA i ta paletka mi nie doszła - jestem wściekła - musze ją zamówić też na cocolita.

    Balmy są super - mam wszystkie 5 dostępnych z cocolity i są świetne!!!

    OSS też mam i lubię a różu i broznera z W7 nie znam, jeszcze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie. Szkoda, że tej paletki nie zapakowano.
      A Balmów to masz sporo, pozazdrościć. :)
      Ale ten Twój rozświetlacz jest cudny !
      A W7 poznasz, wierzę w to :D

      Usuń
  19. Super zakupy no i te gratisy równie fajne!
    Te masełkowate pomadki z L'oreal mam dwie i uwielbiam.
    Paletkę z MUA też mam ale inną wersję.
    Och So Special jest świetna na każdą okazję, muszę zrobić recenzję, bo zdjęcia mam już porobione.
    Bronzer Honolulu mam ale używam go dość rzadko, bo dla mnie jest odrobinkę za ciemny.
    Natomiast róż Africa jest na mojej zakupowej liście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo masz z moich zakupów :)
      Jakie masz te Lorealki (kolorki/numerki) ? Możesz pokazać na usteczkach ? Podaj link jak masz już notkę na blogu :) Chętnie zobaczę.
      I napisz o Sleeku ... poczytam z chęcią.
      Co do W7 ... o Honolulu dużo czytałam, zobaczymy jak się spisze u mnie.
      A Africa niby jest bronzerem a faktycznie bardziej pod róż bym ją podciągnęła :)

      Usuń
  20. hohoho :) ile dobroci ;)
    ale wszystko to czego nie używam :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no jakie ciekawości ! ^^
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie podoba mi się ta pierwsza paletka, jakby jeszcze wszystkie cienie były matowe to byłby ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne kolorki cieni, możesz teraz czarować ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Z Honolulu będziesz zadowolona, ja już się w nim zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kosmetyki ;) Również posiadam ta paletkę ze sleeka :)
    zaciekawiła mnie ta paleta z MUA ciekawa jestem jak będzie się sprawować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tą paletkę sleeka mam :D i jestem zadowolona, a moim chciejstwem jest ten bronzer honolulu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. nabyć takie maleństwa i od razu japka się cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi mnie jak się sprawdzi ta paletka MUA :) I puder Africa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta paletka też kiedyś do mnie trafi ;) Sleeka w sensie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne kolory mają cienie tej 1.-szej paletki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne te paletki, zwłaszcza od MUA :D
    i te bronzery również piękne :D muszę w końcu kiedyś po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam brązy, także MUA jest w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Paletke Oh so special posiadam i uwielbiam :D MUA z kolei miałam dzisiaj okazje wyprobowac na koleżance i również się polubilysmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.