Lakiery do paznokci Beauty Shine by Donegal: Neon Orange 7132 i Pearl Sand 7140




Nie pierwszy raz spotykam się z lakierami Beauty Shine firmy Donegal. Kiedyś prezentowałam i omawiałam Blush Pink 7102. Dziś prezentacja Neon Orange 7132 i Pearl Sand 7140.



Kolory te należą do "nowości", której gama kolorystyczna jest bardzo ciekawa. Zachęcam do zapoznania się z nią, być może coś Was zainteresuje. 
Kwestia opakowania nie zmieniła się - to dalej mała, kwadratowa buteleczka z pędzelkiem osadzonym w kosteczce, która jest troszkę mała i niewygodnie operuje się nią, jednak przy odrobinie cierpliwości można się do niej przyzwyczaić ;) Pędzelek do długich nie należy, ale bez większych problemów można nim pomalować nawet długie paznokcie. Konsystencja tych lakierów jest odpowiednia a ich wysychanie naprawdę zadowala. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. 


Neon Orange 7132 to prawdziwa pomarańcza w dodatku bardzo soczysta. Lakier ładnie lśni sam od siebie.


Pearl Sand 7140 to perłowa brzoskwinia, która w buteleczce bardzo mi się spodobała. Wykończenie widoczne na paznokciach nie do końca mi się spodobało, jak dla mnie jest zbyt perłowe.


Do powyższych lakierów dodałam akcent - postawiłam na kropki różnej wielkości w białym kolorze. I tak oto moje mani było gotowe. 


Jak pewnie zauważyłyście każda dłoń została pomalowana innym lakierem :) Pierwszy raz zdarzyło mi się takie "zestawienie", ale muszę przyznać, że za sprawą kropek bardzo mi się spodobało :) W końcu jest lato, jeszcze nie jestem w pracy, więc mogłam zaszaleć ;) 


  Fakt otrzymania lakierów do testów nie miał wpływu na moją opinię.

28 komentarzy:

  1. taka soczysta pomarańcza mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne lakiery
    a te kropki bardzo pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolorki bardzo lanie wyglądają na pazurkach. A z kropeczkami...:) Super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pomarańcz jest super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba świetne! Ale dla mnie w wersji bez kropek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomarańcz jest super a z tymi kropeczkami to już w ogóle szał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam chyba 2 ich lakiery i bardzo je lubię :) Te kolorki również bardzo mi się podobają i chyba znowu rozejrzę się za tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mają przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pomysłowo z tymi kropkami :) kolorki są świetne, szczególnie pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kolorki choć ten pomaranczowy bardziej w moim guście :)
    Masz piękna paznokcie a te kropeczki wyglądają genialnie :D
    Pozdrawiam!
    assymetryczna

    OdpowiedzUsuń
  12. pomarańczka za bardzo marchewkowa, ale ten róż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. już same lakiery mi się podobają a z tymi kropeczkami<3

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdzie nie widzialam tych lakierow:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne kolorki :D
    Pięknie wyglądają zarówno solo jak i z kropeczkami :D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ta pomarańczka mnie oczarowała ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ale urocze kolorki, oba bardzo ładne. jednak pomaranczka bardziej przypadła mnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki. Mam bardzo podobny lakier do tego pomarańczowego tylko on jest z FM Group. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie się prezentują na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolorki, a pomarańcz jest po prostu boski :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.