Jestem :D ...+ kilka fotek z telefonu ;)




Witajcie :)
Wróciłam z kilkudniowego pobytu poza domem. Wypoczęłam, nagadałam się za wszystkie czasy ;) choć i tak mam wrażenie, że nie wszystko to co chciałam poruszyć poruszyłam ;) 
Najważniejsze, że akumulatorki "naładowały się" a tym samym ja mogę działać :)
I działałam ...wczoraj z ogórami... zaprawiłam mnóstwo słoików (razem mam ponad 80 konserwowych i kilka ogromnych słoików kiszonych ;), uwielbiam mieć "większy zapas na zimę" :) I tym samym ogórkowy sezon zakończyłam. Czekają mnie jeszcze tylko buraki ... ale tych zdecydowanie mniej planuję zrobić ;)

Tak na szybko wrzucam kilka "luźnych fotek", które zrobiłam telefonem ;)





 Wiem, wiem ... okropny jest ten pająk ;)



...
Mam mnóstwo zaległości w Waszych notkach ... mam nadzieję, że w ciągu tygodnia jakoś uda mi się nadrobić czytanie i pisanie ;) Wracam też do regularnego pisania swoich notek :)

Póki co życzę kolorowych snów ;)


19 komentarzy:

  1. a fuj...... po co Ci ten brzydal? ;)
    Pozostałe zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydal "był w swojej sieci", wisiał na niej tak niewinnie i wzbudzał zaufanie ;) To cyknęłam mu fotkę ...
      ale gdyby mnie znienacka zaatakował taki to bym chyba na zawał padła :D

      Usuń
  2. wszystko piękne oprócz pająka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne fotki Twój tel robi :D a przed tym pająkiem to bym uciekała dalej niż widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,że już jesteś;) Świetne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba :)Pająk też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że wypoczęłaś!
    super fotki

    OdpowiedzUsuń
  7. telefonem robiłaś fotki a obrabiasz w jakim programie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zaokrągliłam zdjęciom "rogi" w Photoscape ;) Kolorów i ostrości nie ruszałam :)

      Usuń
  8. U mnie sezon ogórkowy jeszcze trwa:) przede mną jeszcze do zrobienia kilka słoików jest:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta, to już pora pa jączków, ile razy się zaplątałam z sieć, spaceru jąc po lesie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki gigant -.- byłam ost na grzybach i takiego miałam na głowie... wyobraź sb moją reakcję xd

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne fotki, na pierwszym zdjęciu to chyba czarny bez

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio też robiłam ogórki ale u mnie to jeszcze nie koniec:) a fotki super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, idealnie pasują do klimatu kończącego się lata... Zwłaszcza pająk mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.