Informacyjnie o małej zmianie :)



Już od dawna "o tym" myślałam, ale dopiero teraz się za to zabrałam. W związku z tym mam dla Was pewną informację :)
 
Być może niektóre z Was już zauważyły, że przybrałam nowy nick :)


Nick się zmienił, ale miniatura jet ta sama, abyście mogły mnie zidentyfikować bez większych kłopotów :)

Posprawdzałam również jak Wam się wyświetlam w obserwowanych i nie zauważyłam by u którejś był mój stary nick. Jeśli jednak zauważycie wśród swoich obserwatorów mnie pod starą nazwą dajcie mi proszę znać, jakoś to zmienię ;)

Także wiecie, od dziś jestem Darin :)
Miłej niedzieli :*

22 komentarze:

  1. Witaj Darin, przyzwyczaimy się. Jestem wzrokowcem, miniatura jest dla mnie najważniejsza. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. najważniejsze, ze miniaturka się nie zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. okejo! :)

    zapraszam do siebie na pyszne pesto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, będę już wiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zastanawiałam nad taką zmianą ,na razie jednak pozostawiam tak,jak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, może i ja się zastanowię nad zmianą ...

    OdpowiedzUsuń
  7. jest ok ;) ważne że po miniaturce Cię odróżnię

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha, no i fajnie że obrazek został :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. witamy zmienioną blogerkę :) ostatnio od siebie usunęłam cyferki hihi :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.