Concertino Baby - dla delikatnej skóry maluszka :)



Wśród moich czytelniczek jest sporo mam, które interesują się wpisami z działu dziecięcego. I właśnie ta notka dotyczy specyfiku, który może być bez obaw stosowany z myślą o najmłodszych dzieciaczkach, ale również mogą go stosować alergicy i osoby o wrażliwej skórze. 

Z cała pewnością każda z nas spotykała się kiedyś i pewnie spotyka się w dalszym ciągu z plamami :) Pewnie każda mama zastosowała choć raz odplamiacz by uratować śliczną bluzkę czy też sukienkę przed zagładą. Ale czy każda mama pomyślała, czy aby na pewno środek, którego użyła nie zaszkodzi Maluszkowi, nie podrażni Jego skóry ?

Od pewnego czasu na polskim rynku jest dostępny specyfik, który nie tylko jest skuteczny w działaniu ale przede wszystkim jest hipoalergiczny a co za tym idzie jest to produkt dedykowany specjalnie dla rodziców małych dzieci, niemowlaków czy alergików i osób o wrażliwej skórze. Mowa o odplamiaczu Concertino Baby.


Produkt jest wolny od parabenów i fosforanów oraz wszelkich agresywnych dla zdrowia składników, gwarantuje bezpieczne używanie już od pierwszego dnia życia dziecka. Testy dermatologiczne pokazują, że odplamiacz CONCERTINO BABY to środek łagodny dla skóry, a jednocześnie – skuteczny w działaniu. To wszystko dzięki recepturze wolnej od szkodliwych dla zdrowia i środowiska substancji oraz alergenów obecnych m.in. w kompozycjach zapachowych.


Specyfik znajduje się w wygodnym opakowaniu z dozownikiem w formie pompki. Przekręcając wlot dozownika w prawo bądź w lewo można regulować strumień i rozrzut substancji /widoczne na zdjęciach/. Dzięki temu można precyzyjnie zaaplikować ją na plamę w zależności od jej wielkości i dostępu. Stosowanie tego produktu jest łatwe i przyjemne.


Najważniejsze jest to, że specyfik faktycznie nie podrażnia skóry dziecka i radzi sobie doskonale z plamami jednocześnie nie niszcząc tkanin. Jak producent podaje to jedyny na polskim rynku tego typu produkt przeznaczony dla osób, których skóra wymaga specjalnego traktowania.

Produkt jest wart uwagi, gdyż jest niezwykle wydajny, a jego koszt to 11,99 zł/500 ml.
Można znaleźć go w sieciach i dobrych sklepach detalicznych, a także w sklepie online Concertino Baby.


Produkt do testów otrzymałam dzięki

 Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

14 komentarzy:

  1. super środek. Ładnie uchwyciłaś to, jak się rozpyla:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałby mi się dla mojego brudaska
    to jedzonko na ubranku
    no i mały sobie raczkuje po całym domu, i wyciera wszystkie kąty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu zakupić ten produkt, bo moja mała Zosia coraz częściej ma plamy, których nie da się później doprać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Z nim plamy nie straszne, mała będzie mogła je "łapać" do woli :D

      Usuń
  4. u maluszków nietrudno o plamki, plamy i plamiska:) fajny produkt, godny uwagi na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie zużyłam 5ml próbkę kremu do twarzy i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego kremu do twarzy, bo nie bardzo rozumiem ??

      Usuń
    2. A, chyba Palmer's miałaś na myśli, tak ?? :D

      Usuń
  6. może mi się przyda na przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubranka swojej pociechy piorę w proszku Concertino Baby:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.