Byłam grzeczna, więc dostałam .... "wypasioną paczkę" od Bangli ♥ ♥ ♥



Witajcie !
Tę notkę planowałam napisać już w środę, kiedy to paczuszka do mnie dotarła, ale wtedy mój aparacik kolejny raz zastrajkował i nie mogłam cyknąć ani jednego zdjęcia :( Swoją drogą chyba czas najwyższy pomyśleć o jakimś nowym sprzęcie ;)
Wracając do tematu ... Paczuszkę wypełnioną po brzegi kosmetykami otrzymałam od Bangli ♥♥♥ Znalazłam w niej kosmetyki do testów porównawczych, ale nie tylko ^^ 
Jeszcze mi się mordka śmieje i oczy świecą jak spoglądam na te wszystkie dobroci :)
A więc zaczynam sprawozdanie :)


Do testów porównawczych otrzymałam pomadki nabłyszczane. Jest ich sporo, bo aż 8 :) I zdecydowanie jest to największa armia kolorowych pomadek jaką kiedykolwiek miałam pod swoimi skrzydłami jednocześnie :) Pomadki w różnych oprawach, w różnych kolorach, które sama sobie wybierałam ;) 


8 różnych marek, cenowo również rozrzut ... ciekawe, która stanie się moim numerem 1 ? :) Pierwsze wstępne "namacalne" testy już za mną, za miesiąc - dwa powstanie wpis porównawczy wszystkich 8 sztuk. Miedzy czasie (jeśli znajdę tylko czas, gdyż od 1.09 wracam do pracy ;) postaram się prezentować pomadki w osobnych notkach. Mam nadzieję, że jakoś ogarnę ten "kolorowy" temat i mimo wszystko dam radę ;)

***

Do przetestowania otrzymałam też kosmetyki IsaDora: lakier do paznokci Wonder Nail oznaczony jako 756 Coral Reef oraz błyszczyk witaminowy Multi Witamin Gloss w odcieniu 01 Almond. To moje pierwsze spotkanie z kosmetykami IsaDora. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie sprawdziła co i jak ... musiałam choć na szybko pomazać lakierem po pazurkach i błyszczykiem po ustach ;) Pierwsze wrażenia były dobre ;) a jak będzie dalej ? O tym napiszę za jakiś czas.


***

Na samym końcu chwalę się tym, co Bangla mi podarowała w nagrodę za to, że "byłam grzeczna" :) Kosmetyki te nie są docelowo do testów, ale w przyszłości planuję napisać ich recenzje. Póki co, zobaczcie same jakie cudowności do mnie trafiły ^^ 


A więc dostałam:
* paletkę Sleek'a, tym razem jest to Showstoppers, o której marzyłam jak tylko zobaczyłam ją, czyli mniej więcej od wtedy gdy weszła do sprzedaży ;) 
* paletkę potrójnych cieni Bourjois Smoky Eyes 12 gris lilac - już dawno chciałam wypróbować cienie tej firmy,
* Rimmel Krem BB Light, mam nadzieję, że sprawdzi się tak samo świetnie jak podkład Match Perfection, który był genialny i z pewnością zakupię go ponownie :)
* Top Matujący (nr 13) Vipera, od teraz każdy połyskliwy lakier mogę zamienić w głęboki mat ^^, oczywiście już kilkukrotnie sprawdziłam "jak działa" to coś ;) Chcecie zobaczyć efekty ? 
* lakier do paznokci z serii So laque glossy od Bourjois w kolorze 02 Prepp'hibiscus, czyli piękna malinka, tutaj też już mazałam ;)


* Szminka Rimmel Lasting Finish Lipstick by Kate Moss nr 05
* Szminka Avon Extra Lasting Lipstick w odcieniu pink peach, obie pachną cudownie ... i póki co nie wiem jak wygladają na ustach ... muszę im cyknąc fotki do recenzji, które będę chciała napisać ;)
* Błyszczyk Rimml Apocalips 201 Solstice - bardzo fajny "lakier" do ust :P
* Max Factor, Wydłużający tusz do rzęs Lash Extension Effect - jestem nim oczarowana, wydłuża i niesamowicie rozczesuje rzęsy nadając im fajne zagęszczenie! Już go kocham :D
i coś dla ciała, czyli:
* Tołpa, Globalne serum antycellulitowe 360 z efektem ultradźwięków - w jesienne wieczory będę się nim maziać ;)

No, to tyle :D
A teraz idę troszkę nadrobić zaległości na Waszych blogach i oczywiście obowiązkowo "pobanglować" :)

Miłej soboty ... choć ja mam wrażenie, że dziś jest wtorek ;) 


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
 

51 komentarzy:

  1. opłacało się być grzeczną :) super paka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna paczka!!!!
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to już ci zazdroszczę ! ;)
    zapraszam na ROZDANIE u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super
    paka mega wypasiona
    no i tołpa si e w niej znalazła i paletka sleek
    superrr!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo po prostu wszystko czego dusza zapragnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale superowo, cieszę się samymi zdjęciami, a co dopiero by było z rzeczami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAAAAAAle zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędna przesyłka :) Podoba mi się 'Szlekowa' paletka, czekam co z niej wyczarujesz :) No i jak spiszą się pomadki, widzę, że masz mojego ulubieńca z Loreala, chyba nawet ten sam kolorek *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńka!:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła paka :) świetna ta paletka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co za paka :)
    ale bylas niesamowicie grzeczna ze takie cudownosci otrzymalas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tego Topu Matującego jestem ciekawa jak sie sprawdzi :P
    no niezła paka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tą paletkę Sleeka i jej właściwie używam najczęściej. Jest to moja opcja wyjazdowa bo zawiera wszystko to co najlepsze. także na pewno będzie sie świetnie spisywać!

    OdpowiedzUsuń
  15. super paczucha! ;) ten top matujący pokazuj szybko ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetna paka! Czekam oczywiście na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja... zazdraszam Tołpy i kremu BB Rimmel - ciekawe jak się sprawdzi ;) I ile pomadek! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. musiałaś być baaaardzo grzeczna ;)
    ogromne gratulacje i miłych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. omamuniuuuu <3 ile dobroci!
    Ja bym najchętniej tołpę i bb testowała :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ohohohoh jakie wspaniałośći:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też byłam grzeczna i na dniach się pochwalę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Paletkę Sleek'a z chęcią bym Ci ukradła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. nawet nie wiesz jak zazdroszcze Sleeka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. wow tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, ależ musiałaś być grzeczna Kochana :) same fajne kolorki widzę :)a Tołpa na cell fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same cudowności. Najchętniej przygarnęłabym niektóre szmineczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Paka jak marzenie :)
    Udanego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. takiej paczki to tylko pozazdrościć! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Matkoo jak tego dużo ;D Oddaj trochę ! ;3

    Zapraszam ;)
    breath-of-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Paczka rewelacja :) Koniecznie podziel się fotkami jak działa ten matujący top, nigdy nie widziałam czegoś takiego w praktyce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, paczka ogromna :D Ja jestem ciekawa tego matującego topu ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.