Zrobiłam sobie urlop, a co ! :D



Czas letni to czas urlopów i podróży :) I choć ktoś mi ostatnio powiedział, że przecież na urlopie jestem już od dawna to również potrzebuję takiego prawdziwego odpoczynku od codzienności. Wszak urlop wychowawczy to nie urlop wypoczynkowy ;)

Wyjeżdżam na tydzień, a może dwa ... zobaczę jak będzie z pogodą i humorami.

Robię sobie urlop od codzienności, czyli od domku, sprzątania, gotowania, blogowania itp.
Wszystko to pochłania mi tyle czasu, że nie wiem gdzie on ucieka ... czas troszkę przystopować ;)

Zaległości na Waszych blogach będę starała się sukcesywnie nadrobić po powrocie. Wtedy też zacznę regularnie publikować recenzje, które oczekują wyjścia na światło dzienne. Mogłabym ustawić automatyczne publikacje, ale tym razem tego nie zrobię. Będziecie również odpoczywać ;)

Mam ogromną nadzieję, że nie zapomnicie o mnie a blog nie zarośnie pajęczynami pod moją nieobecność ;) Pamiętajcie o *rozdaniu urodzinowym*, które trwa i jest dla Was ;)

Tak więc życzę Wam pogody takiej jaką chcecie mieć i odpoczynku od codzienności ... każdemu się on należy, tylko nie zawsze o tym pamiętamy ;)

Będę jak wrócę :)
Pozdrawiam
D.

32 komentarze:

  1. no to czekamy na powrót :))

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego wypoczynku ;) czasami trzeba tak porzucić wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw sie dobrze i wypoczywaj :-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. odpoczywaj, należy Ci się - pisze to jako mama na drugim już z rzędu urlopie wychowawczym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. urlopuj się!! naładuj akumulatory i wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku :) Będziemy czekać na Ciebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak każdemu się należy odpoczynek i jest on jak najbardziej potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego urlopu!Wracaj wypoczęta!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wypoczywaj,wypoczywaj!u mnie dzis lipcowy glossybox,zapraszam na post
    milego popludnia
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę jak najlepszej pogody i miłego odpoczywania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Racja - odpoczynek się należy ,jak najbardziej - udanego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego i bardzo udanego urlopu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego wypoczynku i ładnej, sprzyjającej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego urlopowania się i słonecznej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę udanego wypoczynku! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak wypoczniesz wróć do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.