Wyprzedażowy haul ♥


A więc chwalę się co dokładnie wczoraj kupiłam :)
A wszystko to wina mojego wyjazdu po gaz :) i faktu, że musiałam też udać się do bankomatu, który był w sąsiedztwie sklepu :P


I tym oto sposobem całkiem nieoczekiwanie znalazłam się w CCC :) Nie ukrywam, że skusiły mnie plakaty informujące o wyprzedaży -40% od aktualnych cen na wszystkie buty i torebki :) Musiałam tam wejść :) Takie okazje działają na mnie jak czerwona płachta na byka :)

Weszłam i ... zdziwiłam się bardzo, gdy zobaczyłam sporo pustych półek. Ale jak się okazało wyprzedaż nie tylko mnie skusiła. Wiele kobiet (i mężczyzn również) wychodziło ze sklepu z kilkoma parami butów :D Na ich twarzach było widać ogromne zadowolenie. :)

Z góry założyłam, że chcę coś "zakrytego", bo tego mi aktualnie brakuje. Buszując wśród "pozostałości" znalazłam kilka par w rozmiarze odpowiednim dla mnie :) Zdecydowałam się na dwie pary, bo moja stopa jest strasznie szczupła i problematyczna w idealnym dopasowaniu jakichkolwiek butów, a te są idealne, normalnie jakby dla mnie zrobione "na miarę" :)

Kolorki "bardzo moje". Dobrze się w nich czuję. Jedne to camelowe, a drugie granat wpadający w grafit. Jak Wam się podobają ?



Choć buty nie są skórzane to są bardzo dobrze wykonane. I są bardzo wygodne, póki co :) Obcasy nie są za wysokie, będą idealne do "biegania w pracy i po mieście" :) Noski mają fajny kształt, i choć na pierwszy rzut mogą wydawać się takie same to jednak różnią się :)


Gdybym miała kupić te butki w cenach pierwotnych musiałabym zapłacić 119,98 zł. Międzyczasie jedne z nich zostały obniżone, a w efekcie końcowym już po 40 % obniżce zapłaciłam 59,98 zł. Uważam, że cena genialna.


A tak się prezentują solo :)
 




Może niektóre z Was zauważyły, że granatowe są troszkę "inaczej wyjątkowe". A jest to za sprawą numeracji. Wkładka wewnętrzna w jednym jest oznaczona numerem 37, a w drugim 38. Ale generalnie obydwa są tej samej wielkości i podeszwy mają oznaczone jako 37, czyli mój rozmiarek. Jednak znowu pojawił się chochlik - naklejka mówi co innego, że to niby 38 ... no i na pudełku też jest 38 :) 


Z tego tytułu ładnie zakręciłam siebie i obsługę w sklepie ... ale ponoć czasami tak się zdarza. Najważniejsze dla mnie, że butki są identyczne na tęgości i długości, a że numerki na wkładce wewnętrznej się różnią ... akurat na to mogę machnąć ręką :D
 
***
Pozostając w temacie CCC i promocyjnych cen ...
Jeszcze przed wyjazdem na urlop zakupiłam tam torebkę ^^
Choruję na wszelkiego rodzaju listonoszki, aczkolwiek zapragnęłam czegoś większego, jednak ciągle w podobnym stylu, z długim paskiem, by można było wygodnie przerzucić torbę przez ramię :)


Skorzystałam z promocji -20 % i zakupiłam ją w cenie 95,99 zł :) 


Jestem z niej ogromnie zadowolona. Jest bardzo wygodna i okropnie mi się podoba. 






Połączenie kolorystyczne jest bardzo ciekawe, a co dodatkowo fajne w różnym oświetleniu torebka przybiera inne tony. Raz jest soczystą pomarańczką z jasnym camelem, a innym razem ciemnym rudym z dodatkami brązu :) Podoba mi się ^^


No to koniec moich zakupowych przechwałek :)
Skorzystałyście z wyprzedaży w CCC ?
Jeśli tak pochwalcie się co kupiłyście, chętnie zobaczę Wasze łupy :)

41 komentarzy:

  1. Torebka jest boskaaaa! U mnie CCC już rozebrane doszczętnie, ledwo mi się udało dorwać jedną parę butów:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ci zazdroszczę że masz szczupłą stopę ;) Ja mam bardzo wysoką na podbiciu -,- nic nie mogę dla siebie znaleźć ;/ Zapraszam również do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez mam wysoka stope na podbiciu i dodatkowo mam 13 lat wiec sobie nie kupie jakis szpilek, zostaja mi tylko adidasy lub balerinki, inne buty jest ciezko kupic a co do zakupow swietna torba! :)
      alekssandrasssss.blogspot.com

      Usuń
  3. Fajna ta promocja, ale nie znalazłam nic dla siebie :( A torebka świetna, też takiej szukam, na rower potrzebuję, ale mi by pasowała w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kilka dni temu też napadłam na CCC i kupiłam wysokie czerwone koturny z odkrytymi palcami :) Cena pierwotna 99 zł, później jeszcze przecenione, a z promocją zapłaciłam za nie tylko 48 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne buciki i za fajną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy :) U mnie w CCC już niewiele pozostało...

    OdpowiedzUsuń
  7. karmelowe buciki i torba cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a jajaj torebka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka świetna ;-)

    ps. u mnie trwa konkurs - zapraszam po szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty śliczne, torebki listonoszki - również uwielbiam i jestem szczęśliwą posiadaczką jednej takiej ;) I też chcę więcej! :>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że zakupy się udały! :) Ja niestety nie skorzystałam z tej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna torba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty w podobnym stylu obie pary, kolory faktycznie całkiem fajne ;) a torebka pasuje do tych karmelowych idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy ;) Bardzo podobają mi się buciki

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna torebka, będzie pasować do bucików. ;) ja też dzisiaj skorzystałam z promocji i kupiłam sobie, aż 3 pary bucików. aż grzech nie skorzystać z takiej okazji. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buciki, na pewno będą wygodne:) torebka tez super!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie przepadam za takim stylem

    OdpowiedzUsuń
  18. torba nie wpadła w moje gusta, ale buciki są eleganckie i klasyczne - miejmy nadzieję, że będą również wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne buty :) Ja też skusiłam się na tę promocję :D:D Kupiłam sandałki, które pierwotnie kosztowały 60 zł, a po przecenie 36 zł - opłacało się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nieplanowane zakupy zawsze są najbardziej trafione ;)
    też chciałam się wybrać do ccc ale pogoda skutecznie mnie od tego odciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ dobre ceny :) butki karmelowe fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne buciki, ale torebka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebeczka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. buty super, akurat takich szukam- muszę zajrzeć jutro do CCC:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę Ci tak małej stópki.
    Na wyprzedaży w CCC u siebie miałam ogromne problemy ze znalezieniem czegoś dla siebie w rozmiarze 39... :(

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne butki, bardzo tanio kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.