Jestem w domu :D



Witajcie :) 

Nawet nie wiem kiedy ten tydzień zleciał ... wypoczęłam, wygadałam się ... zmiana otoczenia dobrze mi zrobiła :) Chyba stanowczo częściej trzeba wyjeżdżać na dłużej z domu, by oderwać się od codzienności :)

Już jestem w domku a tym samym sporo mam zajęć ... szczególnie ogród dał o sobie znać pod moją nieobecność ... fasolki szparagowej mam przeogromne ilości ... czas się nią zająć :D A i na deficyt ogórów narzekać nie mogę ... gdy to wszystko jakoś ogarnę to powrócę do blogowego życia. 

Póki co piję kawkę i zajadam się lodami ... i czekam na gości ... wpadają z kilkudniową wizytą :D Pogoda jest fantastyczna, jednak o wyjściu na dwór nie ma mowy ... można się ugotować - taki skwar :D Mam nadzieję, że wieczorkiem ochłodzi się i będzie można wyjść na świeże powietrze :D

Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
D.

8 komentarzy:

  1. super zdjęcie, piękna panorama

    OdpowiedzUsuń
  2. Fasolka szparagowa i ogórki..to jest życie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to nie jest przypadkiem aby Jeziorko Szmaragdowe w Szczecinie? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny widok :) Fajnie, że wypoczęłaś! Ja też po powrocie do domu zastalam małe pandemonium, ale nawet nie mam kiedy się tym zająć, bo wróciłam tylko na jeden dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne miejsce, aż przychodzi ochota na jakiś wyjazd ; )

    Zapraszam Cię również do siebie ;p
    www.xbukavux.blogspot.com
    oraz dodaje do obserwowanych na pewno tu będę wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.