Wishlist, czyli moje chciejstwa :)




Witajcie.
Z pewnością każda kobieta marzy o czymś co bardzo chciałaby mieć i w miarę możliwości dąży do tego by rzeczywiście stać się posiadaczką tego co sobie wymarzyła :) I ja właśnie stworzyłam sobie taką "realną" listę i mam zamiar "powolutku - pomalutku" wykreślać z niej to, co już do mnie trafi :)
Co też takiego chcę zakupić w niedalekiej przyszłości ? ;)


Jak widać powyżej moja lista nie powinna zbytnio nadszarpnąć mojego portfelika ;) Oczywiście nie zakupię wszystkiego w jednym miesiącu, bo mnie najzwyczajniej w świecie nie stać na taki wydatek. Niestety takie są skutki bycia na urlopie wychowawczym ;) Ale już od września wracam do pracy na cały etat, więc i moje ewentualne zachciewajki będą miały szansę na szybszą realizację :)

Odnajdujecie wśród moich najbliższych "chciejstw" jakieś swoje ? :)

49 komentarzy:

  1. moim jedynym realnym marzeniem to korektor camuflujący z catrice... oczywiście paletka naked 2 i pędzle to marzenie chyba nie do spełnienia hihi :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij od realnych, by skończyć na tych, które mogą odwlec się w czasie głównie ze względu na finanse:-)

      Usuń
  2. wosk to i ja też sobie kupię:) Ta szczotka ciekawa:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosk powiadasz ...
      Ja chcę ich dużo *_*
      :-)

      Usuń
  3. Ja TT mam już w swoich zapasach i nie wyobrażam sobie jak wcześniej mogłam używać innej szczotki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chcę doświadczyć tegic fenomenu TT. Choć na swoje szczotki nie narzekam ;-)

      Usuń
  4. Ja bym chciała tą szczotkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. TT też bym chciała, ja mam jeszcze na takiej liście jakiś pędzelek do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pędzl RT. Mam, uwielbiam i chcę ich więcej.

      Usuń
  6. Astorka kupuj w ciemno! Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam mieszane uczucia co do niego. Mazalam się nim ostatnio w ross i jakoś wydał mi się wysuszajacy usta ... Nie wiem sama ... Ale zrobię jeszcze podejście do niego:-)

      Usuń
  7. jakbym widziała swoja wish ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Ale to taką realna lista. Bo marże też o innych cudenkach ale finansowo chyba za rok mogłabym sobie pozwolić ;-)

      Usuń
  8. Ze wszystkich Twoich "potrzeb" mam 3 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które dokładnie? Naked 2 i TT kojarzę ...:-)

      Usuń
    2. dolinek ma jeszcze lakiery Essie ];->
      Ja również mam trzy rzeczy z Twojej Wishlisty ;) TT, paletkę Naked 2 i 4 Essiaki :D

      Usuń
    3. A, no tak.
      Essiaki też mam 4 i chcę więcej, dużo więcej.
      Woski też miałam 4 i właśnie sprawiły , że chcę ich mnóstwo :D .... Chyba wpadłam po uszy ^^ :D

      Usuń
  9. Pędzle RT też bym mogła mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też myślę o kupnie wosków YC :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Takie bardzo realne i raczej nie trudne do realizacji :P

      Usuń
  12. Mnie marzą się trochę inne rzeczy - same kosmetyki kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twoich marzeń ^^ :D
      Daj znać ...

      Usuń
  13. co do wosków, to tez są na mojej liście, chociaż ostatnio spotykam się z wieloma negatywnymi komentarzami na ich temat..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o woski to owszem czytałam opinie, ale ja pierwsze swoje woski wybierałam "pod siebie"... i się nie zawiodłam. Postanowiłam zaufać sobie ... być może się czasami natnę na nie taki zapach, ale przynajmniej będę wiedziała, że jest jakiś YC wosk, który jest nie dla mego nosa :P

      Usuń
  14. TT też ma na swojej liście;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę kilka kosmetyków, które z chęcią chciałabym mieć. Zwłaszcza pędzle RT mi się marzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle RT są rewelacyjne ! Mam ich w sumie już 5 ... jestem nimi oczarowana, dlatego teraz chcę ten ten Starter Set.

      Usuń
  16. zaciśniesz pasa i dasz radę :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. mi również marzą się woski i essie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, aby wkrótce były w Twoim posiadaniu :D

      Usuń
  18. szczitka, pędzelki i woski-też chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. na ten korektor z Catrice też się czaję od pewnego czasu i pewnie dość dawno bym już go miała, ale niestety, podczas moich dwóch ostatnich wizyt w Naturze nie było po nim śladu. :( chyba szybko schodzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też braki :(
      Ale wkrótce będę w innym mieście i mam nadzieję, że może tam go dorwę :D

      Usuń
  20. TT też chcę, Essie uwielbiam, na razie mam tylko kilka, ale to się zmieni ;)
    A o masełku/pomadce Astor niedługo u siebie napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Zdradź czy warto kupić Astora czy nie i jaki masz odcień ?

      Usuń
  21. Ja na ten miesiąc zaplanowałam zakup wosków zapachowych - tak mnie kuszą z każdej strony, że muszę je mieć! :) szczotkę TT niedawno nabyłam i pewnie jutro się nią pochwalę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski są super. I póki ich osobiście nie "spróbowałam" to nie pragnęłam ich tak jak teraz. Apetyt rośnie w miarę jedzenia i tutaj to się świetnie wpisuje ;)

      Usuń
  22. korektor Bourjois sama bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  23. przyjemna lista, faktycznie taka do spełnienia :)

    też mam taką listę realnych potrzeb ;) ale mam tez liste tych które być może nigdy się nei spełnią i ta lista się ciągle powiększa niestety, a nic z niej nie ubywa (bo nie zostało spełnione) ;)

    Z Twojej listy mam także na swojej kredkę mf, szczotka z shaunem mnie oczarowała (mam klasyczną różową) a z kredek astora do ust skutecznie sie wyleczyłam po przetestowaniu kilku kolorów na ustach ;) potem zachorowałam na kredki Bourjois, ale po sprawdzeniu wszystkich 4 ! kolorów tez odpuściłam, teraz ciekawią mnie kredki do ust catrice, może tam coś dla siebie znajdę;)

    OdpowiedzUsuń
  24. też chcę te woski, najchętniej we wszystkich zapachach od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odnajduje w nich szczotkę, woski i lakiery ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta szczotka za mną chodzi już dłuuugo... Muszę ją mieć!:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pędzle, woski i naked2 - też chcę!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.