Urodzinowe rozdanie z Pilomax :)



Z racji tego, że na początku przyszłego miesiąca blog skończy roczek już teraz przygotowałam dla Was jedno rozdanie, takie na zachętę :) Są chętne ??




Wystarczy przeczytać regulamin i zgłosić się wypełniając poniższy formularz :)


Regulamin:
1. Organizatorem urodzinowego rozdania jest autorka bloga Kraina kosmetyków i innych specyfików, natomiast fundatorem nagród jest Pilomax.
2. Urodzinowe rozdanie trwa od 13.07.2013 – 31.07.2013 do godziny 23.59. Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu tygodnia.
3. Urodzinowe rozdanie jest wyłącznie dla publicznych obserwatorów mojego bloga.
4. By wziąć udział w urodzinowym rozdaniu należy prawidłowo wypełnić i przesłać poniższy formularz.
5. W urodzinowym rozdaniu 2 osoby zostaną obdarowane :) Nagrodami są dwie maski do włosów Henna Wax firmy Pilomax /jedna do włosów jasnych, druga do włosów ciemnych/.
6. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej na blogu oraz droga mailową.
7. Wysyłka nagród jest po stronie sponsora i jest możliwa tylko na terenie Polski.
8. Jeśli masz ochotę polub strony: Kraina kosmetyków i innych specyfików oraz Pilomax na Facebooku :)
9. Jako organizatorka urodzinowego rozdania zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.
10. Zgłaszając się do urodzinowego rozdania oświadczasz, że zapoznałaś się z regulaminem i akceptujesz go.


Powodzenia :)

33 komentarze:

  1. a wziełąm sobie udział ;)
    jak to mówią głupi ma szczescie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. wzięłam udział pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadam więc dam szansę innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, ja tym razem odpuszczam bo już znam tą maskę :D

    zapraszam na rozdanie u mnie :) http://the-price-of-beauty90.blogspot.com/2013/07/rozdanie-d.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :) powiedz mi ,czy te maski z henną przyciemnią włosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak by się sprawdziła u mnie ta maska bo jeszcze jej nie miałam, więc zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. mała zmiana - obserwuję jako malenka :)

      Usuń
  9. wzielam udział , życze sobie i wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się przyłączyłam do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja pozwoliłam sobie wysłać zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością wzięłam udział:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia wszystkim ;* znam tą maskę ;dd

    OdpowiedzUsuń
  14. zmieniłam adres bloga na joanna-giovanna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.