Łupy biedronkowe i nie tylko :)



Nie od dziś wiadomo, że w Biedronce można kupić fajne kosmetyki w świetnych okazjach cenowych. I znowu się skusiłam... ach ta Biedronka ! :)
Tym razem Perfecta mnie skusiła. Lubię ją głównie za peelingi i masełka do ciała. Zapachy są obłędne, uwielbiam wręcz :D Co wpadło do koszyka tym razem ?


Skusiły mnie peelingujące żele pod prysznic w tubie: grubo- i drobnoziarnisty. Zapachy mają cudne a w "akcji" spisują się naprawdę obiecująco. Przeszły już wczoraj pierwsze "szybkie" testowanie :) Każdy kosztował 8,99 zł. Uważam, że warto ! Jeśli interesuje Was jaką mają konsystencję zaglądnijcie tutaj i tutaj :) Tam na szybko pokazuję zawartość :)


Do koszyka wrzuciłam też saszetkowe produkty: dwa peelingi gruboziarniste do twarzy (każdy 1,29 zł), koktajlową maseczkę rozświetlającą (1,29 zł) oraz "zestaw duo" do dłoni (1,99 zł). Ten ostatni znam w innym designie opakowania. Pisałam o nim tutaj.


W drodze do kasy natknęłam się jeszcze na masełko i peeling z pomarańczą w doskonałej cenie ( każdy 5,99zł). Nie mogłam nie kupić, tym bardziej, że miałam już je kiedyś i byłam bardzo zadowolona. Pisałam o nich tutaj i tutaj :) 


I takim oto sposobem moja łazienka wzbogaciła się o kosmetyki Perfecty. Jeśli również je lubicie i macie ochotę na nie to biegnijcie do Biedronki :) 

***

Aby utwierdzić siebie i Was w tym, że jestem peelingową maniaczką :) muszę nadmienić, że jeszcze przed moim urlopowym wyjazdem w Drogerii Natura zakupiłam dwa peelingi Farmony. 


Kusiły mnie od dawna, nie mogłam na nie trafić. Przy okazji promocji udało mi się je dorwać w ostatniej chwili, dosłownie, gdyż brałam ostatnie sztuki :) Słoik kosztował 10,99 zł a butelka 2,99 zł. Zapachy mają obłędne, fajną konsystencję i ogromną moc. Wstępnie już pokazałam te peelingi: tutaj - brzoskwinia + mango, a tutaj - jeżyna + malina :) Za jakiś czas pojawią się ich recenzje.

Czy znajdzie się któraś co przebije moje peelingowe zasoby ? :D Mam cichą nadzieję, że tak :D

49 komentarzy:

  1. Kuszące ceny w tej Biedronce :) Żałuję, że nie zdecydowałam się na żel peelingujący pod prysznic. Ale ja tak często mam, że mam coś w ręce, później tego nie kupię, a później widzę u kogoś na blogu i mi szkoda, że nie kupiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże Ty za ten peeling antycellulitowy zapłaciłaś tylko 6 zł???
    Ja dałam za niego 14!
    Szczęściara;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam go nie kupić, cena rewelka :) Szkoda, że ostatni był :(

      Usuń
  3. Miałam ten jeżynowo-malinowy peeling z Farmony. Ślicznie pachnie i całkiem przyjemnie zdziera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście w Biedronce można się obkupić w Perfectę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się czy jeździć do biedronki czy nie ... bo pewnie jeszcze coś mnie skusi :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Widzę, że podzielasz moje uwielbienie :)

      Usuń
  6. cały czas przechodzę koło Perfekty w Biedronce, ale jeszcze nic nie kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też skusiłam się na te biedronkowe okazje :) Kupiłam peeling enzymatyczny i 2w1 do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do stóp bym wzięła, ale nie było u mnie. Muszę chyba inną biedronkę odwiedzić :D

      Usuń
  8. fajne zakupy, nie miałam jeszcze nic z tych nowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz nadrobić. Ale uważaj, bo zapachy są mocno uzależniające :D

      Usuń
  9. fajne te łupy:D nie wiem czy spontaniczne ale chyba każde cieszą, byle udane:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja. Udane zakupy cieszą przeogromnie :D

      Usuń
  10. używam tego peelingu gruboziarnistego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ceny produktów na prawdę niskie :D fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Peeling do ciała za 5.99 zł :O Oż .. muszę się wybrać i spr czy w moich Biedronkach jest taka okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ceny faktycznie rewelacyjne:) Żal nie skorzystać. Mam nadzieję, że jak wrócę za dwa tygodnie z Niemiec, to coś mi jeszcze zostanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No zgadzam się z tobą ! ;)
    obserwuję, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę wybrać się do Biedronki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że w biedronce można znaleźć takie cudeńka, w tak niskich cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne produkty i ich ceny również :) Dziś mogłam wstąpić do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam peeling do ciała a obecnie używam masła do ciała, ciekawa jestem tych żeli peelingujących. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam te peelingi w tubce, nawet miałam jeden wziąć, ale powiedziałam sobie STOP! :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaszalałaś - widok kuszący i to bardzo ,znam jedynie masełko i peeling z Perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nienawidzę peelingów, ale jestem w szoku, że masła z Perfecty kosztowały tak mało! :O

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zakupy. tutti frutti wymiatają. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak jeszcze trwa ta promocja to ja lecę do biedry po peelingi ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. te peelingi z Farmony są świetne

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczne zakupy, szczególnie dwa ostatnie ;D
    ten peeling już w dłoni miałam, za 2.99 toż to grosze prawie... ale stwierdziłam że nie chce mi sie szukać portfela w torebce xd no i nie kupiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa kosmetyki , ja przez ostatni czas nic nie kupowałam z kosmetyków , ale będę musiała się wybrać do drogerii :D.

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja dzisiaj byłam w Biedronce i nie kupiłam kosmetyków :D Twarda jestem, ciekawe jak długo jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Biedronka mnie zaskakuje coraz bardziej :) fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. A u mnie w Biedronce nie było tych kosmetyków:( Peeling Farmony uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zainteresowały mnie masła do ciała z Perfecty. Kupiłaś je w świetnej cenie. Ja na razie mam za dużo mazideł do ciała, więc odpuszczam. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Poszalałaś:) Peeling do ciała w tubce Perfecty miałam już w dłoni, po czym uświadomiłam sobie, że przecież mam w domu kilka (ale za 5,99zł to przygarnęłabym, tym bardziej, że czeka na kompana masełko z tej samej serii), za to kupiłam sobie peeling do twarzy ten co ty, ale wydaje mi się dość ostry...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w Biedronce kupiłam mus z Perfecty... Pachnie bosko!:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale wspaniałe łupy :) Ten peeling i masło w takiej cenie też bym od razu kupiła. Szkoda że w "mojej" biedrze zazwyczaj tych kosmetyków z promocji w ogóle nie ma...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.