Neonowy lakier do paznokci Daily Color by Venita, czyli pomarańczą po oczach :)



Tego, że neony są na czasie pisać chyba nie muszę, dlatego też prezentuję kolejny neonowy lakier do paznokci Dail Color od Venity. Ostatnio na mych dłoniach i stopach zagościł numer D31 - ognista pomarańczka :)



Lakier błyskawicznie wysycha a w dodatku perfekcyjnie kryje po dwóch warstwach. Pędzelek jest wygodny, bardzo przyjemnie maluje się nim. Efekt końcowy jest świetny, bez smug i zacieków.







Niestety upały w ostatnich dniach spowodowały, że lakier podczas wysychania dość mocno "zbąblował". Ze względu na "okropną" duchotę i braku chęci zmiany mani postanowiłam "zakryć" te nierówności :) Pazurki pociągnęłam jedną warstwą glittera. I takim oto sposobem efekt końcowy prezentuje się tak :) 





Muszę przyznać, że to połączenie bardzo mi się podoba. Choć pazurki "dalej krzyczą kolorem" to troszkę "uspokoiły się" :)

"Boicie się" neonowych lakierów czy chętnie po nie sięgacie w letnie dni ? :)

34 komentarze:

  1. bez brokaty bardziej mi się podoba!!! świetny neonik :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek, a z tym brokatem prezentuje się bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjęciach daje po oczach, strach pomyśleć jaki musi być oczodajny w rzeczywistości:P

    OdpowiedzUsuń
  4. czaję się na żółty neon ;) pomarańczkę wpadającą bardziej w czerwień już mam :) a brokat jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stanowczo wole go bez brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie lakiery do paznokci !! ;)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam neony!
    szczególnie w cieniu, gdy dosłownie "świecą" na dłoniach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny koral, z dyskotekowymi cekinami wygląda jeszcze ciekawiej

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kolorek :) a z tymi dodatkami jeszcze fajniej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham neony, teraz zachwycam się żółtym- daje po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taki sam ale z innej firmy i pierwszy raz jak wymalowałam to byłam przerażona że taki intensywny ale na lato super;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny neonek :D sam jak i ze zdobieniem wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kolorki :)
    slicznie sie u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też walę taką pomarańczką teraz po oczach;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie boję ale jakoś nie umie się przekonać do takich neonów :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie kolorki :) Na Twoich pięknych paznokciach wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, niestety pomarańczki źle wyglądają na moich dłoniach

    OdpowiedzUsuń
  18. ladny,mam podobny ale nie tak intensywny

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie fajne. :) Ja mam ochotę na neonową żółć :>

    Pozdrawiam, u mnie nowy post. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z brokatem czy też bez, prezentuje się przepięknie :)

    Jako, że jesteś moją obserwatorką,informuję, że mój blog zmienił adres, serdecznie Cie zapraszam http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że dołączysz do grona obserwatorek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. SLICZNIE !!! Kolor jest cudowny i chce go u siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. ale razi :D genialny :D

    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie daje po oczach ;)
    na lato idealny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny! Wolę bez glittera ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny i solo i z topikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny kolor , z Topem mi się nawet bardziej widzi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ozdobienie brokatem wyszło świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. przeraźliwie piękny jest ;] uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.