Mini przegląd skrzynki pocztowej :)


Już prawie zapomniałam, że nie pokazałam Wam przesyłek, które do mnie dotarły przed moim urlopem i w jego trakcie. Nie obawiajcie się, nie było ich wiele ;) Zapraszam na szybki przegląd :)


Płyn micelarny Oeparol Hydrosense dotarł do mnie dosłownie tuż przed moim wyjazdem. Z tej serii poznałam już krem do twarzy, który mnie zachwycił. Jesteście ciekawe jak będzie w przypadku płynu ? Aktualnie tylko jego używam i wkrótce podzielę się z Wami moimi wrażeniami z jego stosowania. 


***


Kolejna paczuszka dotarła pod moją nieobecność. W jej wnętrzu znalazłam hipoalergiczny odplamiacz Concertino oraz Brait Furniture Polish Antistatic. Specyfiki te niedługo doczekają się recenzji na blogu, stosuję je intensywnie i już mam wyrobione o nich zdanie ;)


***


Oprócz tych dwóch przesyłek trafiła jeszcze do mnie oferta Yves Rocher. Kusi mnie przeogromnie, sporo kosmetyków jest w rewelacyjnych cenach promocyjnych -30% lub też 2 w cenie 1. 





Interesują mnie kosmetyki kolorowe ... jednak po racjonalnej analizie oferty stwierdziłam, że chyba lepiej będzie gdy nie skorzystam z niej ;) Tym bardziej, że złożyłam małe zamówienie kolorówki w drogerii internetowej (już nie mogę się doczekać kiedy przybędzie ^^).

***

O tym, że promocje i wyprzedaże kuszą mnie na każdym kroku przekonałam się wczoraj, późnym wieczorem ;) Pojechałam po gaz (mieszkam w takiej "dziurze", w której ciągle nie ma nitki gazu), który kupiłam, ale przy okazji "zbłądziłam" i do domu wróciłam z 2 parami butów ^^ :) To się nazywa "impulsowy zakup", z którego jestem przeogromnie zadowolona :D
Chciałybyście zobaczyć jakie butki sobie kupiłam ? :)

Miłej soboty. U mnie skwar taki, że aż strach wychodzić choć na momencik ;)

22 komentarze:

  1. promocje zawsze kusiły i będą kusić, ciężko się oprzeć dobrym cenom nawet wtedy jak mamy spory zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje. Często tak mam, że mimo "zapasów" kupuję kolejne pozycje :D

      Usuń
  2. lubię takie nietypowo kończące się zakupy - jadę po bułki, przywożę dwie szminki i lakier ;)
    daj znać jak spisuje się micelek, jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubię takie zakupy. Zazwyczaj jak się nastawiam, że jadę po coś konkretnie to tego nie kupuję i wracam wkurzona.
      A takie spontaniczne zakupy zawsze kończą się pełnym zadowoleniem :D

      Dam znać o micelku, myślę, że w przyszłym tygodniu wyrobię się z jego recenzją. :D

      Usuń
  3. Jestem ciekawa płynu micelarnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie ten płyn micelarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie że chcemy butki :))) fajna ta oferta YR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj takie zakupy pod wpływem impulsu to u mnie norma ;D haha! Pokaż buty, pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego micka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Promocje zawsze kuszą, szczególnie z Yves. ;3

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa tego płyny oeparol, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widz tego micela i bardzo mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tego płynu micelarnego, zatem będę czekała na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę wypróbować tego micela Oeparol, ostatnio mu się przyglądałam w aptece... ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.