Lakier do paznokci Manhattan High Tech Stalowy połysk 107N :)



Czy latem paznokcie metaliczne mogą się podobać ?

Lakier do paznokci Manhattan High Tech oznaczony numerem 107N to "sreberko" o metalicznym blasku :)






Fikuśna butelka zawiera 7 ml lakierowej substancji, która ma dość gęstą konsystencję, ale nie sprawia trudności w aplikacji. Pędzelek należy do tych z rodziny cienkich i krótkich. Lakier starannie nałożony doskonale kryje już przy jednej warstwie, błyskawicznie wysycha i ma świetną trwałość. Gdyby nie fakt, iż pojawił się odrost pazurka mogłabym go nosić i nosić :)

Produkt do testów otrzymałam od
 
Fakt ten nie miał jednak wpływu na mają opinię. 
 
A jak się prezentuje na pazurkach ?




Muszę przyznać, że nigdy wcześniej latem nie sięgałam po lakiery w metalicznych kolorach. Jednak od pewnego czasu troszkę zaczęłam eksperymentować z różnymi kolorowymi lakierami i zaczęłam je "łączyć" z kolorowymi akcentami ;) I według mnie to był strzał w dziesiątkę ! Takie metaliczne paznokcie latem mogą być również efektowne. Oto efekt końcowy :)







Jestem ogromnie ciekawa jak Wam się podobają takie pazurki ? :)

27 komentarzy:

  1. ładny solo oraz z dodatkowym zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne! A tak przy okazji to masz bardzo ładne paznokcie ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne efekty :P bo takie sreberko solo na pazurkach to trochę smutno wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba;)A z kolorowym akcentem to już bombowo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają metaliczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny, ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię takich kolorów, ale u ciebie prezentuje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek super się prezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek, ostatnio kupiłam coś podobnego, tylko ma mnóstwo drobinek, ale nie takich wielkich jak brokat i też go polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przemawia do mnie ten kolorek, ale mani wyszedł super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak pięknie ożywiłaś to sreberko kolorowymi akcentami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie ożywiłaś paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za srebrem na paznokciach, ten jeszcze dodatkowo ma shimmer ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny efekt ;) Bardzo ładnie się prezentuje ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Solo raczej na zimę, ale z dodatkami super!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny lakier, a z kolorowymi akcentami prezentuje się naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy lakier, ale fakt taki bardziej zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kolor, ale mimo wszystko raczej na zimowe dni jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie prezentuje się ten lakier + zdobienia :) Kiedyś miałam ten kolor ale źle się z nim czułam na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z dziewczynami,że kolor bardziej na zimę,czy imprezę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.