Kolejna paczuszka a w niej ... Tołpa ♥



Witajcie :)
Ten post należy do serii "chwalę się". Nie mogłam sobie odmówić podzielenia się z Wami moją radością :) Sama lubię takie posty przeglądać i widzę, że u mnie również cieszą się ogromnym zainteresowaniem :) A więc jeśli ciekawość Was zjada jakie dermokosmetyki Tołpa do mnie trafiły zaglądajcie dalej :)


Tym razem w paczce znalazłam 6 kartoników i jedną tubę :) 

Co dokładnie będziemy (ja i moja siostra) bliżej poznawać ?


Seria provivo 35+  dla mojej siostry. Do przetestowania otrzymała:
- serum,
- krem pod oczy,
- krem lekki na dzień.
Jestem bardzo ciekawa jak ta seria się u niej spisze. Moja siostra ma ogromną nadzieję, że choć w jakimś minimalnym stopniu pozycje te przywrócą młodość jej skóry :)

A co dla mnie ?


Do pielęgnacji twarzy otrzymałam trzy pozycje z serii Rosacal:
- żel micelarny do mycia twarzy i oczu,
- lekki łagodzący krem wzmacniający na dzień,
- regenerujący krem wzmacniający na noc.
Z tej serii poznałam łagodzący koncentrat wzmacniający, który bardzo polubiłam oraz maskę-opatrunek. Jestem ogromnie ciekawa jak powyższe się sprawdzą, mam nadzieję, że będę z nich zadowolona. Już wkrótce rozpocznę testowanie, muszę wykończyć resztki kremów, które obecnie stosuję :)


I jeszcze zadbam o ciało :) Za jakiś czas zacznę stosować odnawiające mleczko regenerujące z serii Nova :) Jestem ogromnie ciekawa działania i efektów. Znacie to cudo ?


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.


***

To nie koniec "chwalenia się" :) Dziś spotkała mnie miła niespodzianka. Otóż na stronie głównej bangla.pl wisi dziś moja fotka :)
 
 
Niby to nic takiego, ale skutecznie poprawia humor i cieszy przeogromnie :)
Te z Was, które Bangli nie znają (ciekawe czy są w ogóle takie osóbki jeszcze ?) zachęcam do odwiedzin. Ja właśnie tam "zarzuciłam kotwicę na dobre" i jest to jedyny serwis tego typu, za którym tęsknie przeogromnie gdy jestem poza zasięgiem :) Uwielbiam tam być ! Przy okazji pozdrawiam Wszystkie banglowiczki :)

No to się nachwaliłam :D
Miłego dnia.
Pozdrawiam
D.

41 komentarzy:

  1. wiedziałam, ze gdzieś już widziałam tą fotkę, gratuluję :)
    super paczka. przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie,ale paka:-)
    Czekam na opinię,bo wiele dobrego już o tej firmie słyszałam.
    GRATULUJĘ FARCIARO:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paka. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tołpa wygląda imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  5. ile pyszności :) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super paczuszka, udanego testowania!

    i gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale torbacha i do tego tołpa ciekawi mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. hm. nie znam tego portalu. milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu.. na bogato, dla każdego coś dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja czekam teraz na recenzje :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulalala :) jakie cuda. Żel micelarny brzmi bardzo interesująco, czekam na wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna paczuszka, jestem ciekawa tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i fotki i paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wstyd się przyznać, ale nie miałam niczego z Tolpy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje i milego testowania

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paczka, miłych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję! Świetna paczka :D sama chętnie bym wypróbowała takie wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bravo ;) Zdjęcie cudne ;) No i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę takiej paczki :D życzę miłego testowania i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje i zycze Wam udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję. przyjemnego testowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę miłego testowania :) Ciekawi mnie jak sprawdzą się dermokosmetyki z serii Rosacal :)

    OdpowiedzUsuń
  23. życzę udanych testów - seria Rosacal u mnie sprawdziła się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze styczności z niczym tej firmy, ale myślę że niedługo się to zmieni ;)

    gratuluję fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. miłego testowania!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłego próbowania, jestem ciekawa rezultatów. :) Z Tołpy jest moja ukochana odżywka do włosów,a nigdy nie miałam nic do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  27. swietna paczka:P zapraszam na rozdanie tangle teezer http://madziakowo.blogspot.com/2013/07/rozdanie-wygraj-rozowy-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Tołpa mnie szalenie interesuje! mam jeden produkt (do cycuszków hehe) i jestem z niego zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  29. Miłego testowania, no i z niecierpliwością czekam na recenzje :)
    Gratuluję też wyróżnienia - śliczne zdjęcie, więc jak najbardziej zasługuje na uhonorowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet duża paczuszka , miłego testowania ;) . Ja z tej firmy jeszcze nic nie miałam ;).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.