I znowu Yankee Candle ... tym razem Baby Powder ♥



O woskach Yankee Candle pisała już chyba każda, która je poznała i nie jest ważne czy wpadła w zachwyt czy wręcz przeciwnie ;) Dla mnie osobiście są to wspaniałe, bo niezwykle aromatyczne, "umilacze wieczornego lenistwa" :) Jednak muszę zaznaczyć, że poznałam dopiero maleńką cząstkę tych, które mnie ciekawiły. Z pewnością zakupie kolejne woski, już mam kilka upatrzonych :D
A tymczasem chcę podzielić się z Wami swoimi odczuciami "tarty Baby Powder".


Krótko i zwięźle powiem, że gdy tylko zapaliłam ten wosk to zrozumiałam zachwyty nad nim. Nieskazitelna czystość pudrowego zapachu, która nawet w najmniejszym stopniu nie była w stanie mnie zmęczyć sprawiła, że wpadłam jak śliwka w kompot i z całą pewnością powrócę do niego. Ten zapach jest genialny, sprawia, że w mej duszy następuje spokój i harmonia, jednocześnie jego delikatna kremowa słodycz sprawia, że moje zmysły szaleją za tą nutą. Jak dla mnie jest to doskonały wosk!


Uwielbiam go! ♥♥♥


16 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie posiadam nic od yc,ale bardzo chciałabym to zmienić po każdym takim przeczytanym poście :)
    Muszę bardziej oszczędzać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tez zapach :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas tak czytam o tych woskach i mnie tak kuszą , że chyba się w nie zaopatrzę :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach musi być fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki zachwyt:D Nie dziwię się, też uwielbiam te kojące zapachy dziecięcych kosmetyków:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny zapaszek, którego jeszcze nie miałam;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się też skuszę na te woski, tylko muszę sobie kupić kominek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wczoraj sobie kupiłam też wosk tylko o o zapachu czereśni, nie mogłam się zdecydować czy na liliowy:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie.

    Na twojego bloga trafiłam za pośrednictwem forum. Widziałam,że miałaś problem z blogiem. Jak go przywróciłaś? Odpisz mi proszę na maila: paulichaa23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kucze, zapach musi być naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie posiadam nic takiego, ale o zapachu piszesz bardzo kusząco ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie dzisiaj doszły do mnie moje pierwsze woski. Wśród nich jest właśnie ten, nie paliłam go jeszcze ale w opakowaniu pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie tak zachęcają tymi woskami, a ja jeszcze nie miałam ani jednego ;)
    Może kiedyś się zdecyduję i wtedy na pewno wezmę "baby powder" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, tym opisem o harmonii mnie przekonałaś, zaraz zapalam jakiś wosk ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.