"Go Ginza" by Essie



Go Ginza to lakier z kolekcji Madison Ave-Hue. Już na samym początku wpadł mi w oko jego kremowy i jednocześnie pastelowy kolor. 
Na żywo lakier okazał się być jeszcze piękniejszy niż się spodziewałam :) Go Ginza to delikatna lilia, w której można zauważyć różowe tony, inaczej mówiąc to rozbielona lawenda o kremowym wykończeniu :) 


Lakier ma dość rzadką konsystencję, która nie sprawia problemów w aplikacji. Do pełnego krycia bez smug potrzebne są dwie warstwy, które przy błyskawicznym wysychaniu nie stanowią najmniejszych problemów. Jeśli chodzi o trwałość lakier wytrzymuje sporo, ściera się delikatnie na końcówkach po 2-3 dniach, ale ciągle zachwyca. Go Ginza ślicznie błyszczy ... uwielbiam taki efekt. Jestem z niego bardzo zadowolona.
Zostawiam Was z fotkami :D





Podoba się Wam ?

32 komentarze:

  1. Ma cudowny kolor. <3

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest, mam i tak samo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nie moja bajka, ale prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i te Twoje śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor w słońcu jest bardzo , bardzo...
    lubię rozbielone wersje fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakiej świeżości dodaje dłoniom

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny delikatny kolorek, a do tego świetnie prezentuje się na twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie sie powtórze ale Masz śliczne paznokcie :D kolorek lakieru też świetny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny naturalny kolorek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kolorek, posiadałam kiedyś bardzo podobny tyle tylko że z OPI i był on moim ulubieńcem chociaż niestety już się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten kolor, jest cudowny *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. ten kolorek jest wyjątkowo urokliwy, choć wygląda niepozornie :)
    a ja uwielbiam Twoje pazurki - ich kształt idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny, Delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolorek! Nigdy nie miałam tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolorek, ja sama też używam najczęściej tylko lakierów od ESSIE. Mam ich w domu chyba ze 30 kolorów. wszystkie piękne, soczyste, zachwycające ;)pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na candy kosmetyczne. w którym m.in. lakier essie do wygrania ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.