Cytryna lawendowa czy lawenda cytrynowa ? Słów kilka o wosku Yankee Candle Lemon Lavender :)



Kolejny wosk na tapecie :) Tym razem słów kilka o fioletowym wosku Lemon Lavender. No właśnie jak to z tym woskiem jest ? Czy jest to cytryna lawendowa czy może jednak lawenda cytrynowa ? :D


Nie da się ukryć, że połączenie tych dwóch zapachów jest ciekawe. Pierwszy raz miałam styczność z taką mieszanką. Cieszę się bardzo, że zapach okazał się aromatyczny, niezwykle orzeźwiający i pobudzający w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Ale nie musicie się obawiać, wieczorową porą zapalony nie wyzwala energii, którą można spożytkować np. na przemeblowanie mieszkania :)  Zapach ten nie jest mocno intensywny, nie wdziera się w każdy zakamarek domu. I to w nim lubię. Zapalam go w salonie i w salonie się nim rozkoszuję :)


Choć lawenda znana jest z uspokajającego działania w tym wosku spokoju nie odnalazłam. Wyczuwam w nim orzeźwiające cytrusy, które są niezwykle soczyste i energetyczne, dodatkowo przełamane pudrową nutą. Bez dwóch zdań to cytryny dominują w tym zapachu. 


Myślę, że zapach ten jest wart poznania. Ja z ogromną chęcią zakupię go ponownie.
Ciekawi mnie czy Wy już go znacie, jeśli tak to lubicie i polecacie czy może jest zupełnie odwrotnie ?

12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach dla mnie:) mam kulę do kąpieli o zapachu lawendy i pomarańczy i jestem bardzo ciekawa, jak będzie pachnieć podczas kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze tej wersji zapachowej, głównie dlatego że nie przepadam za aromatem lawendy :) choć musi ładnie pachnieć ale raczej nie dla mnie mimo iż cytryna dominuje

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe połączenie. Ja dziś zakupiłam wosk o nazwie pineapple cilantro. Szkoda, że się tak sypią po przekrojeniu...

    Ta firma bardzo umiejętnie łączy zapachy tworząc ciekawe kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie znam zapachów, ale woski już tak, wiele o nich czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam. Według mnie jednak lawenda z cytryną ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli dominuje cytryna to na pewno wypróbuję ten wosk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam żadnego wosku zapachowego, ale tyle o nich czytam, że pewnie będzie to zakup na ten miesiąc :D

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że ten zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego zapachu jeszcze nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak czytam Twój opis to aż chce ją powąchać :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.