Co zrobić gdy Twój blog "został usunięty" ?


Witajcie.
Od momentu kiedy to mój blog "został usunięty" na moją skrzynkę wpłynęło wiele maili z pytaniem "dlaczego go usunęłam ?". To bardzo miłe, wiedząc, że to co piszę jest chętnie czytane. Do dziś piszecie do mnie w tej sprawie i pytacie co zrobiłam, że mój blog powrócił... 
By nie odpisywać każdej z osobna postanowiłam napisać to na blogu :)


Pojawił się problem, zostałam poproszona o potwierdzenie, czyli wpisaniu kodu weryfikacyjnego google ...i blog "pojawił się", ale ... choć wpisałam ten kod i uzyskałam dostęp do swego bloga to i tak po niedługim czasie blog "został usunięty". Nie widziałam go w "swoich blogach", widziałam tylko listę czytelniczą ...

Nie ukrywam, że odchodziłam od zmysłów, denerwowałam się czy powróci i czy będzie "cały i zdrowy". Najgorsze było to, że nie wiedziałam (i dalej w sumie nie wiem), dlaczego tak się stało, nie miałam żadnej informacji jaka jest przyczyna tego, że go nie ma :(
Najgorsza była niewiadoma czy wróci i kiedy to nastąpi ? :)

Pytacie co zrobiłam, że blog powrócił ?
Odpowiedź brzmi przewrotnie ... ale nie robiłam nic :)  Bo nie bardzo wiedziałam co zrobić, by go przywrócić "natychmiast" ;) Chyba dla uspokojenia samej siebie napisałam na forum bloggera, że mój blog został usunięty. Jednak tam żadnej pomocy nie uzyskałam ;(

Blog sam powrócił na swoje miejsce po 24h od "usunięcia". :)
Teraz już wiem, że czas oczekiwania na powrót bloga to "jedna doba", dlatego polecam uzbroić się w cierpliwość i spożytkować ten czas na inne przyjemności a nie na zamartwianie się :) Gdy blog powrócił zrobiłam jego kopię zapasową, tak na wszelki wypadek ;)

Wszystkim tym z Was, którym blog "został usunięty" bez zapowiedzi życzę by doba szybko minęła  ^^ :) Dajcie znać czy w Waszym przypadku też tak to wyglądało.

Trzymam kciuki za "szczęśliwe powroty" :)

32 komentarze:

  1. Często się to zdarza, dlatego zbytnio nie panikuję jak widzę informację o usuniętym blogu ;)

    Pozdrawiam, u mnie nowy post. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam, że mnie olałaś :P Dzięki za odpowiedź, miejmy nadzieję, że mój blog wróci :) I muszę się postarać o kopię zapasową... ;/ Na wszelki wypadek. Ciekawa jestem tylko czemu tak się dzieje... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze mi sie nie zdarzylo i mam nadzieje- nie zdarzy... To musi byc naprawde nieprzyjemne uczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dziś rano też to było, już myślałam że ktoś się włamał czy coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co zrobiłaś,że się naprawiło?u mnie bez zmian

      Usuń
  5. dobrze ze piszesz. Mnie dziś jedna osoba pytała co zrobić bo blog jej zniknął... Dobrze że wszystko wróciło do normy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tak nie miałam. :D Mam nadzieję, że nie będę miała. :)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój powrócił po weryfikacji, ale tego samego dnia w nocy odebrałam dziwny telefon- z polskiego numeru komórkowego dzwonił mężczyzna i zapraszał mnie na wódkę, proponował spotkanie itp i wszystko po angielsku. Najpierw myślałam, że to jakiś mój znajomy mnie wkręca, ale raczej żaden Polak niema taiego akcentu jak dzwoniąca osoba i się rozłączyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, mam nadzieję, ze mi się to nie zdarzy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to jestem panikara:( po wpisaniu kodu weryfikacyjnego blog nie powrócił, więc nadal jestem cała w nerwach tym bardziej,że nie mam żadnej kopii zapasowej(kto by się spodziewał,że tak może się stać)... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze mi sie nie zdarzyło, na wszelki wypadek mam zapisaną kopie zapasową ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No na pewno jest to stres... Ja nawet nie wiedziałam, że coś takiego się może stać, więc dzięki za uprzedzenie- postaram się nie spanikować, kiedy mi się coś takiego przydarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie miałam czegoś takiego na szczęście ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. nic takiego mnie nie spotkało i mam nadzieję, że nie spotka.. a Tobie gratuluje stalowych nerwów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że jesteś z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze wiedziec, ze takie rzeczy się zdarzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam cierpliwosc :) moge zapytac jak zrobilas kopie zapasowa bloga? Jest na to jakas prosta metoda?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze,że Twój blog "powrócił" :))

    OdpowiedzUsuń
  18. to dobrze,że wszystko jest ok :)
    mi zniknął kiedyś tak na 15 min., ale potem wszystko wróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze że wszystko wróciło na swoje miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. OO mam nadzieje, że mnie to nie spotka bo to musi być niezły stres :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja to bym panikowała masakrycznie O.o

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bym chyba wpadła w histerię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale bym się przestraszyła...

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki za tą notkę - ja wciąż panikuję i czekam aż mi przywrócą bloga (może rzeczywiście trzeba poczekać

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się,że u Ciebie wszystko również wróciło :)

    Pozdrawiam. Paulina z forum :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mojego też wczoraj usunęli....ciekawe ile będę czekać aż wróci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie istniał od wczoraj od 23 do dziś do godziny ok. 17 ...lepiej niech już nie kombinują bo tylko nie potrzebnych stresów nam dokładają:/

      Usuń
  27. Mi też usunęli:( Mam nadzieję, że rozwiąże się to tak jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Znalazłam ten link na forum, właśnie mam dokładnie to samo, co opisałaś. Moje dwa blogi usunięte, wcześniej okazało się, że jakiś kod weryfikacyjny mam wpisywać. Odchodzę od zmysłów szukając wszelkich porad, co się stało. Mam nadzieję, że twoim wzorem moje blogi jutro wrócą...

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za pomoc, mam nadzieję, że mój blog powróci :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.