Chwalę się, czyli co do mnie ostatnio przybyło ;)



Witajcie.
Dziś przychodzę z "luźnym" postem, w którym to chwalę się tym co do mnie przybyło w ostatnim czasie ;) Mój listonosz miał co nosić ;) Kto chętny ten zagląda do dalszej części notki :)


Niespodziewana przesyłka reklamowa od Celiko. Kaszki dla mojego brzdąca :)

***


Kolejna przesyłka to odświeżający tonik Mary Kay dla skóry wrażliwej, mieszanej i tłustej od Agaty - autorki bloga Perfekcyjny Wygląd. Tonik jest inny niż wszystkie mi znane ... posiada dozownik, który pozwala uzyskać efekt mgiełki :)

***


Moja wygrana na blogu Marty Magiel Codzienny. Oprócz "rozdaniowych" kosmetyków otrzymałam kilka dodatkowych i genialną puszkę, w której jeszcze do dziś niesamowicie pachnie wisienkami (?) :) 

***


Przesyłka od Sulphur Busko-Zdrój. Tym razem mineralny szampon i odżywka zdrojowa. 

***


Luksja Care Pro, czyli mleczko pod prysznic. Wygrana na FB.

***


I na koniec multifunkcyjne balsamy do ciała BB od AA. Jest to wygrana na blogu Sauria80world
Moje hasło balsamu marzeń "obłędnie pachnący, perfekcyjnie nawilżający, prowokujący do częstego "nim się częstowania" :)" zapewniło mi ich zapas chyba do końca roku :)

***
Pewnych kosmetycznych zakupów mogłabym już nie robić, ale strasznie kuszą ;) Jestem przekonana, że wkrótce coś do domu przyniosę ... taka już uroda okazji i wyprzedaży :)
Póki co choruję na pewną torebkę ... :)

55 komentarzy:

  1. Ależ szczęście miałaś :) gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm nie znam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,widzę,ze szczęście w rozdaniach blogowych dopisuje ,fajne kosmetyki,większości nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne produkty milo takątorbe przeglądać

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna puszka. Podoba mi się lakier brokatowy (?) niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  6. och cudowne nowości, bardo gratuluję i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super cudowności :) tonik Mary Kay wydaje się być ciekawy
    miałam mineralny szampon i odżywkę nie byli to moi ulubieńcy, ale te produkty znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe nowości ;) Gratuluję wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nagroda od Marty cudowna! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ile rzeczy!
    gratuluje wygranej :)

    zapraszam na sałatkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne wygrane! *_*
    Ten tonik Mary Kay ciekawi mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję świetne paczuszki ;)
    Życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudności! Gratuluję!:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paczuszki :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ohoho:)
    przeszłam kurację z sulphur i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. łał super, chyba bym nie robiła zakupów do końca roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudowności, balsamów, to chyba do końca roku już kupować nie musisz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudowności, zapasy na długi czas *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne paczki, nie pozostaje mi nic innego..jak życzyć Ci miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ Ci dopisało szczęście :) Gratuluję wspaniałych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ile dobroci! balsamów do ciała masz zapas nie do końca tego roku, ale jeszcze przyszłego:P
    mnie ostatnio listonosz omija szerokim łukiem i nic mi nie przynosi :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście zapach multifunkcyjnych balsamów jest ogromny ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. tych balsamów tomasz na rok zapas ;D ja też upatrzyłam sobie torebkę :D i mówię, to mojego G, że jak chce ze mną gadać to niech mi ją kupi :D to powiedział, że kupi :D hahahah

    OdpowiedzUsuń
  24. będziesz miała co testować :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęściara! Gratuluję nowości!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile cudowności!:) Pozazdrościć!:D

    OdpowiedzUsuń
  27. ojojoj ile tego wszystkiego... wracaj do zdrowiaaa ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile tego jest :D . Czekam na recenzje ;P.

    OdpowiedzUsuń
  29. super rzeczy :) masz teraz sporo do używania ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. zawsze chciałam mieć coś z Mary Kay, a te mineralne cudeńka też mi się mażą...

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluje,udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne paczuszki, a te balsamy, i to jeszcze 400ml to ja nie wiem, kiedy zużyjesz;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje wygranej, ta przesyłka podoba mi się chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe paczuszki :)
    Luksja do mnie w tej samej wersji dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. widzę, że nagroda dotarłam, miłego wcierania ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale fajne rzeczy! Bardzo mnie ciekawi ten tonik-mgielka.
    Też wygrałam Luksję ale jeszcze nie dotarła, mam nadzieję że nie zaginie w czeluściach poczty...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.