Aloesowa pielęgnacja by Equilibra, czyli szampon aloesowy 20 % Aloe Vera i extra aloesowy Dermo Żel Multi-Active 98% Aloe Vera :)



Włosowa pielęgnacja to nie tylko maski i odżywki, ale przede wszystkim "coś" co dokładnie umyje nasze włosy z wszelkich zanieczyszczeń. Mam na myśli oczywiście szampony do włosów. Wśród szerokiej oferty sklepowej w tej dziedzinie na rynku pojawiły się szampony pochodzenia naturalnego :) I dziś właśnie o jednym takim. Poznajcie zatem szampon do włosów firmy Equilibra.


Dlaczego aloesowy szampon?
- Wysokie stężenie aloesu: 20%; pozyskiwanego w ręcznym procesie ekstrahowania na zimno, bez obróbki chemicznej, nie pasteryzowany;
- Szampon wzbogacony pierwiastkami soli z Morza Martwego o działaniu remineralizującym;
- Surfaktanty na bazie roślinnej;
- Nie zawiera detergentów SLES i SLS;
- Nie zawiera parabenów;
- Nie zawiera alergenów;
- Nie perfumowany substancjami uczulającymi;
- Testowany dermatologicznie.


***

Szampon znajduje się w białej butelce z grubego plastiku, której ścianki są nieprzezroczyste, więc podglądu niestety nie ma na pozostałą ilość. Butelka jest fajnie wyprofilowana, dzięki temu jest wygodna w użyciu. Jej pojemność to 250 ml. Posiada zamknięcie typu klik, które jest koloru zielonego i całościowo świetnie komponuje się. Klikacz sprawia, że z łatwością można dostać się do dozownika, przez który bez problemów nabiera się odpowiednią ilość szamponu.



Konsystencja szamponu jest niczym delikatny żel w ciekawym zielonym kolorze. Nie jest zbytnio gęsty, jednak też nie przecieka błyskawicznie przez palce. Doskonale się pieni pozwalając uzyskać kremową pianę i z ogromną łatwością spłukuje.

Zapach szamponu to kolejna wyróżniająca go sprawa. Nuta przeze mnie wyczuwana to lekko słodki, ale jednocześnie bardzo świeży, czysty i zarazem delikatny aromat.

Działanie szamponu jest od początku zauważalne. Doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy, nie powoduje łupieżu ani nie podrażnia, jednocześnie daje przyjemne uczucie świeżości i czystości :) Włosy stają się nieskazitelnie gładkie, lśniące, miękkie i puszyste. Naprawdę zachwycają. Przy moich przetłuszczających włosach sprawdził się rewelacyjnie, mogłam sobie pozwolić na rzadsze mycie głowy, gdyż włosy nawet po 3 dniach wyglądały dobrze.

Szampon wkradł się do naszej łazienki właściwie nieoczekiwanie i tak samo z zaskoczeniem zdominował nawet "męską głowę" :) Także w jego stosowaniu miałam kompana :) Szampon się skończył /został zdenkowany w czerwcu/ i jest poszukiwany stacjonarnie :) Póki co u siebie w doz.pl nie znalazłam go, ale wkrótce będę w innym mieście, więc mam nadzieję, że tam go "dorwę" ;) Cena to trochę ponad 16 zł, patrząc na całokształt to naprawdę mało.
Podsumowując: bardzo dobry szampon, o świetnym zapachu, doskonałym działaniu i składzie ! :D
Wszystkim tym z Was, które poszukują szamponu z naturalnych składników szczerze polecam właśnie ten. Myślę, że będziecie równie zadowolone jak ja! 


*** *** ***


W przesyłce znalazłam też 5 próbek /każda 6 ml/Extra Aloesowy Dermo Żel Multi-active 98%. Ilość może niewielka by wydawać pełną opinię, ale warto poświęcić chwilę uwagi temu specyfikowi :)



Dlaczego aloesowy Dermo Żel?

  • Bardzo wysokie stężenie czystego żelu aloesowego aż 98%;
  • Żel aloesowy Equilibra jest pozyskiwany w ręcznym procesie poprzez ekstrahowanie na zimno liścia aloesu, a następnie ucieranie go na bardzo gęstą masę;
  • Nie pasteryzowany;
  • Produkt na bazie naturalnych składników;
  • Zachowuje naturalne i aktywne składniki zawarte w liściach aloesu; daje to gwarancję iż nasz Dermo-żel to prawdziwy "Lekarz w doniczce";
  • Kojący, łagodzący, odżywczy.

    ***

Konsystencja jest lekka, dość rzadka, szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy. Przezroczysty żel bardzo fajnie pachnie, daje uczucie natychmiastowego komfortu i ulgi w momencie gdy tego potrzebuje nasza skóra.


Jak widać specyfik ten ma szerokie zastosowanie. Osobiście sprawdziłam działanie na podrażnione skórze po depilacji. Muszę przyznać, że obawiałam się troszkę ... ale zupełnie nie wiem dlaczego. Żel szybko ukoił skórę w pewnym miejscu gdzie była ona podrażniona, pozwolił zauważyć przyjemne uczucie chłodu i ogromny komfort. Mój urwis ostatnio zaliczył "wywrotkę" i zdarł kolano. Choć łzy w oczkach się pojawiły to nie pokulały się. Mały sam umył sobie kolanko, nie chciał nawet plasterka, stwierdził że samo "zasuszy się". Po pewnym czasie przypomniałam sobie o tym specyfiku - namówiłam malca by posmarował kolanko "tym kremikiem". Mały był zadowolony, mówił że "jest fajne zimne i już nie boli" :) W testowanie został również "wciągnięty Pan Domu" :D Po nadmiernej ekspozycji słonecznej Jego ramiona, choć już wcześniej mocno opalone, zostały mocno podrażnione. Żel ten przyniósł natychmiastowe ukojenie skóry, wspaniale chłodził i pozwolił zapomnieć o problemie :)

Pełnowymiarowe opakowanie /tuba 150 ml/ to koszt ok. 27 zł (cena na doz.pl).


***


 
Spotkałyście się już z produktami Equilibra ? Na stronie firmowej znajdziecie nie tylko oferta pielęgnacji "ogólnej" :) czy też specjalistyczną linię Tricologica do pielęgnacji włosów, ale również kosmetyki do opalania. Jeśli macie ochotę zajrzyjcie na stronę Equilibra :) Myślę, że warto przyjrzeć się tym kosmetykom z bliska. Ja mam ogromną ochotę na pielęgnację ciała tymi specyfikami :D


27 komentarzy:

  1. aloesowe kosmetyki są teraz coraz bardziej popularne :D ja ostatnio zamówiłam aloes na zrób sobie krem i chce cos niego wyczarowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie co też Ci wyjdzie z tych czarów :D

      Usuń
  2. ja chetnie bym wpróbowała lubie takie aloesowe produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się z nimi poznać. W miarę jedzenia apetyt rośnie :D

      Usuń
  3. Ja dostałam próbeczki tego szamponu, jak wrócę z Danii będę testować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać po testach jak się u Ciebie spisał.

      Usuń
  4. pierwszy raz je widzę, ale ten żel wydaje się dobry na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon wydaje się być praktycznie ideałem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ani firmy ani szamponu. Ale widze ze jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jest właśnie taki.
      Nie widzę w nim wad.

      Usuń
  8. Zupełnie mi nie znana firma. ale brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz ochotę przyjrzeć się bliżej "na żywo" to szukaj jej w SuperPharm :)

      Usuń
  9. pierwszy raz widzę te kosmetyki, z chęcią zajrzę na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon bardzo kuszący , teraz często o nim czytam na blogach ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę po składnikach że jest świetny i warto go kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampon mnie bardzo zachęcił;)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś jakiś kosmetyk z aloesem, ale nie pamiętam jaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam próbki tego żelu. Ciekawe jak u nas się sprawdzi, bo wywrotki dzieci są wliczone w dzienny rozkład dnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.