Włosy suche i zniszczone w błyskawicznym czasie doskonale odżywione! Słów kilka nt. maski do włosów Olej arganowy i jedwab z linii Romantic Professional firmy Forte Sweden :)



Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę z kosmetykami od firmy Forte Sweden. Jednym z nich była maska do włosów z linii Romantic Professional przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych. Z racji tego, że moje włosy są innego rodzaju produkt ten błyskawicznie znalazł się w posiadaniu mojej mamy, która namiętnie stosowała tę maskę i z zachwytem opowiadała mi o niej. Zatem zapraszam na szybka recenzję maski do włosów wymagających intensywnej regeneracji :)

Na stronie producenta przeczytamy:
Maska Regenerująca ROMANTIC Professional to idealne rozwiązanie dla włosów suchych i zniszczonych. Maska zawiera proteiny jedwabiu znane z właściwości wygładzających oraz marokański BIO olej arganowy, który znany jest z głębokiego odżywiania, regeneracji komórek oraz właściwości intensywnie nawilżających. Maska nawilża włosy i ułatwia ich rozczesywanie.


Maska znajduje się w wygodnym choć sporym plastikowym słoiku, którego pojemność jest ogromna, gdyż wynosi 500 ml. Pod zakrętką znajduje się plastikowe wieczko, które perfekcyjnie chroni zawartość przed przemieszczaniem się, bez problemów można je wyjąć, gdyż w odpowiednim miejscu jest coś na zasadzie uchwytu ;)


Maska ma obłędny zapach, urzekł mnie już na początku i gdyby nie fakt, że maska nie jest do mojego typu włosów, to z całą pewnością zastosowałabym ją na swych kosmykach :) Zapach jest dość intensywny, ale woń ta nie jest dusząca i nie powoduje żadnego dyskomfortu, przynajmniej u mojej mamy, która zachwyciła się tym, że przyjemna nuta pozostaje na długi czas na włosach !


Przyjemna konsystencja maski sprawia, że nakładanie jej na włosy jest bardzo wygodne. Maska jest kremowa, dość zwarta i nie spływa z dłoni ani z włosów. Zmywanie jej nie sprawia najmniejszych problemów.

Nałożona na 3 minut sprawia, że włosy stają się zachwycająco miękkie i delikatne. Z ich rozczesaniem nie ma najmniejszych problemów. Włosy mojej mamy "odżyły" w błyskawicznym czasie, gołym okiem widać, że są zadbane, zdrowe i co cieszy lśnią i układają się perfekcyjnie. Dotychczas "sianowate i suche" stały się doskonale nawilżone, błyszczące i miękkie. Co dodatkowo zachwyca to cena tej maski, jej koszt to ok. 13 zł /500ml.  

  
Kosmetyk do testów otrzymałam od firmy Forte Sweden.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię.

33 komentarze:

  1. no chętnie bym wypróbowała. Bardzo lubię maski do włosów szczególnie pięknie pachnące i działające cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pachnąca maseczka to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do moich włosów też by się nie nadawała, ale moja mama też ma suche i sianowate włosy, dlatego od razu o niej pomyślałam. Do tego taka tania ta maska. A wiesz może gdzie można ją kupić? Na stronie jest napisane, że na przykład w Rossmanie, ale czy widziałaś ją gdzieś na żywo?

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się nad nią zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  5. A dlaczego maska nie jest do twojego typu włosów? ;)

    na razie romantic miałam tylko zieloną, widzę że tą też sobie kupię jak gdzieś dojrzę stacjonarnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy nie są suche a przetłuszczające. Zniszczone też nie są, bo regularnie stosuję tego typu kosmetyki.
      Mnie ciekawi różowa wersja do każdego typu włosów.

      Usuń
  6. mi wystarczy w sumie dobra odzywka :) ale maski od czadu do czasu - czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też stosowałam tylko odżywki. Jednak gdy poznałam maski to je bardzo polubiłam.

      Usuń
  7. Oo to muszę więcej na jej temat poczytać.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma silikonów i jest tania, może na nią gdzieś trafię to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzialam ją ostatnio w Netto,zastanowialam sie i nie kupiłam.Ale byc może po tej recenzji sie skusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Netto ? Muszę tam zajrzeć, może znajdę inną maskę z tej marki.

      Usuń
  10. Moje włosy chętnie by poznały i takie cudo. Lubią być rozpieszczane i dobrym produktem i zapachem :) I ta pojemność!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. zamierzam wypróbować, cena na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ją mam i moje włosy zdecydowanie lepiej się mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, że sprawdza się równie dobrze.

      Usuń
  13. Cena nie duża, a produkt wydaje się być idealny dla moich włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardoz atrakcyjna cena, musze się za nią porozglądać :)
    Moje włosy ąż proszą się o dodatkowe rozpieszczanie ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zafunduj im tego typu cudo to się odwdzięczą :D

      Usuń
  15. Produkt idealny, dla moich włosków. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba wypróbuje, ale mam takie pytanie jakie rodzaje masek ma jeszcze ta firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z marki Romantic znajdziesz jeszcze: maskę do włosów ANTI-AGE oraz Maska do włosów z jedwabiem.

      Usuń
  17. no to mnie zainteresowałaś ;> nie dość, że tytuł przyciąga, to jeszcze w recenzji same pozytywy kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk godny uwagi. Skuteczny, tani, wydajny ... same plusy :)

      Usuń
  18. uwielbiam kosmetyki profesjonalne!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. mam balsam z tej linii - sprawdza się równie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy jej nie widziałam, Netto u mnie nie ma, fajna szkoda że nie dla moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  21. w końcu recenzja!
    zastanawiałam się nad tą maską,ale nie wiedziałam,że to ta sama firma co mojej ukochanej maski Ms. potters, wiec jak juz wyskrobie nadprogramowe złotówki to lece kupic ta maskę :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Baaaardzo mnie zachęciłaś...

    OdpowiedzUsuń
  23. Cholera jasna :D
    Tyle razy kolo niej przechodzilam w Netto, że nie wspomnę już.
    I oczywiście co? Musiałam na nią popatrzeć i pójść sobie dalej, sądząc, że przecież takie niepozorne coś, dodatku w Netto, to musi być shit :P
    Teraz sobie pluję w twarz ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę się za nią rozejrzeć...co prawda do moich włosów się nie nadaje, ale babcia będzie zachwycona jak jej to cudo sprezentuję :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.