Truskawkowe szaleństwo :)



Witajcie :)
Na dworze strasznie duszno, dosłownie nic mi się nie chce :) No może truskawek tylko ;)


W moim ogrodzie rosną truskawki, które są wyjątkowe ... są dorodne, słodkie i owocują bardzo długo, do późnej jesieni, a jednego roku nawet w grudniu mieliśmy świeże owoce.


Truskawki uwielbiam o każdej porze i w każdej postaci, aczkolwiek najchętniej jadam te świeże, zerwane z krzaczka i umyte pod kranem ;)


Uwielbiam też koktajl truskawkowy, jest błyskawiczny w przygotowaniu. Wystarczy mieć truskawki i jogurt naturalny bądź mleko lub śmietanę, następnie wszystko należy wrzucić do blendera i zmiksować, i już można delektować się :)


Dziś na obiad był makaron z truskawkami w cukrze i śmietanie. Bardzo smaczne danie, idealne na takie upały jak dziś i co ważne szybkie w przygotowaniu, a przede wszystkim błyskawiczne w jedzeniu :) Nawet fotki nie cyknęłam :( Ale pewnie wiecie jak to się robi i jak wygląda ... :)
Często też w tym owocowym sezonie robię sorbet truskawkowy - świetnie orzeźwia i jest zdrowszy niż lody :)


Lubicie truskawki ?
Miłego dnia
Pozdrawiam
D.

PS.
Przy okazji chcę poinformować osoby wyczekujące wyników rozdania, że te pojawią się najpóźniej jutro. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten poślizg ? :)

45 komentarzy:

  1. ja uwielbiam lody, wrzucam truskawki, zamrożony lód plus jednego banana żeby się lepiej skleiło wszystko i rozdrabniam w urządzeniu;) pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to moje ulubione owoce po czereśniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo.... kocham truskwaki zerwane prosto z dzialki ( nie mam ogrodu ). Niesety tam sa bardzo malutkie i jest ich malo - do 10....
    A takze mam na nie uczulenie.... strasznie mnie boli brzuch po truskawkach, slabo mi.... wiele razy juz tak mialam....

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię koktajle, są przepyszne! najchętniej zjadłabym je już teraz,bo tak jak mówisz pogoda dopieka ! Buuuziaczki;*

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz non stop wcinam truskawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. truskawki mutanty :D

    uwielbiam truskawki pod kazdą postacią, najbardziej koktajli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie truskawki, to truskawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że wiem co jem, bo to nasze, niczym nie pryskane .... także niech rosną na zdrowie :D

      Usuń
  8. tez zrobiliśmy sorbet i zaraz musze isc zrobilc kolejną porcję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wczoraj zjadłam 1,5 kg:D truskawki kocham nad życie i zawsze korzystam z uprawy teściów jak u nich jestem:D niestety moja mama ma uczulenie i nie je chociaż też uwielbia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubie truskawki, ale tylko latem :D zima wszelakie jogurty, dżemy etc denerwują mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta BIG truskawa :D Ja niestety nie mam swoich truskawek, a po ostatnich sklepowych całą mnie obsypało po buzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale gigant!!!
    Uwielbiam truskawki, ale trafiłam wczoraj na wyjątkowo gorzkie. Zrobię z nich koktajl, a część przesmażę na dżem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam :) a ja własnie zajadam się czereśniami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Truskawki to jest owoc najlepszy jaki może być ♥ . Ostatnio też miałam makaron ze śmietaną , cukrem i truskawkami . pychota i tak jak mówisz szybkie i idealne na ciepłe dni ;) .

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie giganty!:D Kurcze wszyscy mi smaka na truskawki robią, a akurat nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. pycha, uwielbiam truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham je:) same- z jogurtem, w placku w cieście, w lodach- no wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. gigant:D mnie już się przejadły truskawki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ogromna! Daj kilka :D mi się nigdy one nie przejedzą tez uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dzisiaj truskawki jadłam na śniadanie , obiad i kolacje i chyba podwieczorek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. truskaweczki ze śmietanką, kocham mniam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham truskawki :) u też robię taki koktajl :) i na obiad ryż z truskawkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. właśnie wtrząsnełam michę truskawek ze śmietaną i cukrem! pychota :-)
    jak nie lubimy, jak lubimy :) uwielbiamy!

    OdpowiedzUsuń
  24. też dzisiaj jadłam truskawki ze swojego ogródka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takiego mi smaka zrobiłaś, że poleciałam do sklepu po truskawki! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie giganty, mutanty :PD Uwielbiam truskawki, zresztą ja w sezonie to nie wiem za co mam się brać, bo tu truskawka, tu czereśnie, zaraz bób, fasolka,,hmm,,tylko jeść i jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham truskawki ♥
    ostatnie trzy dni miałam raj w postaci totalnego obżarstwa tymi cudami ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. o tej porze roku odżywiam się głównie truskawkami ;)
    czym Ty je nawozisz że takie giganty hodujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham truskawki i bardzo ubolewam nad tym, że są tak krótko:(

    OdpowiedzUsuń
  30. oj tak truskawki to jest to! choć ja jeszcze delektuję się czereśniami aktualnie :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Giganty :) Tez sie racze. Z niecierpliwoscia czekam na agrest :)

    OdpowiedzUsuń
  32. giga truskawka :) o tak, my z córą też kochamy truskawki i jemy ile się da, mamy taki warzywniak niedaleko gdzie mają pyszne truskawki od siebie z własnych krzaczków ;) a dziś właśnie piłyśmy cudny truskawkowy koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam truskawki :D A Ty masz takie giganty :D

    OdpowiedzUsuń
  34. jak powiedziałam mojej mamie o tych truskawkach to kazała zapytać, czy moglabyś wysłać 30 sadzonek... Zapłacimy ;) proszę o kontakt :) asia.kornak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham truskawki :) A takie wielkie to jeszcze większa uczta :D

    OdpowiedzUsuń
  36. mmmm, pycha ten koktajl. uwielbiam truskawy

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.