Skrzynka pocztowa, czyli czerwcowy mini przegląd paczuszek :)



Słońce praży, na dworze jest strasznie gorąco, że nie mogę wytrzymać nawet chwili. Nie wiem czy mam dziś wstręt na słońce, ale przebywanie na dworze dłużej niż 5 minut kończy się zawrotami głowy ... wolę w domku w chłodzie pobyć i nie mieć tak nieprzyjemnych objawów.
Ze względu, że ogarnął mnie "leń" przychodzę z szybkim przeglądem skrzynki pocztowej ;)
Cóż do mnie ostatnio trafiło ?


Na początku czerwca otrzymałam przesyłkę, która kryła w sobie aloesowy szampon do włosów firmy equilibra. Dodatkowo otrzymałam 5 próbek fajnego specyfiku: Extra Aloesowy Dermo Żel Multi-Active 98% oraz fajną torbę. Kosmetyki są w fazie testów, pomalutku wyrabiam sobie zdanie o nich, więc za jakiś czas pojawi się notka na ich temat.

***


Kolejną przesyłką, w  której znalazłam produkty "włosowe" była paczuszka z firmy Pilomax
Do bliższego poznania otrzymałam maskę do jasnych włosów Henna Wax oraz Regeneracja Krok 2. Maska do włosów jasnych. W paczce znalazłam również przydatne akcesoria: mięciutki turban, który już podbił moje serducho i fajny grzebyk ;)

***


W dniu dzisiejszym otrzymałam paczkę od Doliny Kremowej. Wzięłam udział w akcji, którą przeprowadziła Marzenka. Wybrałam 2 kremy, których wcześniej nie miałam okazji poznać.
Na stronie Doliny Kremowej napisałam 4 recenzje kosmetyków, które znam i oto mam w zamian te oto kremiki ;) Jestem ciekawa jak się spiszą, bo kremy Perfecty bardzo lubię, szczególnie te /klik/. Nie mogłam się opanować i błyskawicznie musiałam zobaczyć jaką mają konsystencję, a w szczególności zapach. Powiem Wam tylko jedno, zapowiadają się świetnie.

***

Za jakiś czas pokażę Wam przynajmniej dwie fajne paczuszki ;) 
Co u Was nowego ? Koniecznie się chwalcie :D

39 komentarzy:

  1. gratuluję super paczuszek,
    ja też testuję ten sam zestaw z equilibra. szampon bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z tych kosmetyków nie znam, więc czekam na recenzje...:)

    Gratuluję testowania...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne paczuszki ;) masz duuużo testowania ;)
    zapraszam do mnie : dbamyonaszewlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne paczuszki. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych kosmetyków włosowych Czekam zatem na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne paczki. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania...ja poluję na taki turban i nigdzie nie mogę go dostac ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kiedyś podobne w Naturze ;)

      Usuń
  8. Fajne produkty , miłego testowania ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki paczuszek.
    Wczoraj Nuki doszły, dziękuję bardzo, wczoraj już nie miałam siły na komputer, od piątku siedzę na strychu i porządki robię, masakra, no ale musimy się przenieść na górę, bo jak się mały urodzi, to nie będziemy go trzymać w gościnnym:).
    kolorki idealne smoczków fiolet dla Julki a niebieski dla Dominika-Miłosza jeszcze nie wiem:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. troche tego dostrałaś ;) udanyh testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ostatnio jestem leń:D więc zakupy na allegro robiłam hah :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne paczuszki :) Ja już zaczęłam stosować kremik z Perfecty na noc i na razie mi się podoba :) Zobaczymy, jak dalej będzie się spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  13. miłego testowania:)
    ja szampon z equilibry jeszcze mam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to się szykują recenzje:P Marzy mi się taki turbanik <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie też powinna niedługo dotrzeć paczuszka z Equilibtry :)

    fajne paczuszki!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne paczuczki :D szampon bardzo mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne paczuszki, zapraszam do wspolnej obserwacji jeśli masz ochotę daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o jak ładnie:) ja używam narazie kremów Lirene:)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie ostatnio bidnie z tymi paczuszkami - dziś dostałam swoje upragnione zakupy z marsylskie.pl :) i już się nie mogę doczekać wypróbowania!

    A tymczasem ja stworzyłam paczuszkę do wręczenia - zapraszam na rozdanie :)
    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne przesyłki ,które dla mnie są nowościami ,u mnie ostatnio kilka lakierowych przesyłek pojawiło się i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie nowosci wprost z uzdrowiska :D chcesz-zajrzyj :)
    świetne te twoje przesylki zwlaszcza kremy z Perfekty

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw Pilomaxu wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe produkty:) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne paczuchy. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszcze tego turbaniku :)
    fajne przesyłki!

    OdpowiedzUsuń
  26. super kosmetyki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo przyjemne paczuszki, moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietne kosmetyki!

    Zapraszam na konkurs do wygrania dowolna para butów!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjemnego testowania!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. super, gratulacje i udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zazdroszczę tylu fajnych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.