Serum kolagenowe - uda, pośladki, brzuch od BingoSpa



Kolejne serum od BingoSpa, jednak tym razem przeznaczone do pielęgnacji ciała, a dokładnie mówiąc skierowane na uda, pośladki i brzuch. Jak się spisało i czy mnie zachwyciło ? 

Już na dzień dobry specyfik ten jest inny niż wszystkie moje dotychczasowe kosmetyki BingoSpa w wersji "butelkowej". A jest tak za sprawą dozownika, który jest w formie pompki, która znacznie ułatwia aplikację. Od początku stosowania mnie zachwycił ten "mały gadżet w wyposażeniu opakowania", gdyż działa bez zarzutu i podaje odpowiednią ilość serum. Butelka ma pojemność 280g co przy regularnym stosowaniu przez miesiąc może okazać się zbyt małą ilością, jednak wszystko zależy od "naszych gabarytów" i zachłanności w aplikacji tego pachnącego cuda ;) U mnie właśnie ta zachłanność uwidoczniła się aż nadto :)


Butelka jest przezroczysta i na bieżąco mamy podgląd ile w niej jeszcze pozostało kremowej substancji. Konsystencja jest lekka, typowo balsamowa. Bez problemów serum wchłania się w skórę jednocześnie umożliwiając wykonanie odpowiednio długiego masażu "miejsc wrażliwych", po którym to ubranie się nie stanowi żadnego kłopotu, gdyż skóra jest gotowa na przyodzianie :) Nie jest klejąca a aksamitna i  przyjemna w dotyku.


Masaż jest niezwykle przyjemny za sprawą cudownego zapachu. Serum obłędnie pachnie brzoskwiniami ! Uwielbiam tę nutę, gdyż jest niezwykle naturalna i nie wyczuwam w niej nawet odrobiny chemicznej poświaty. Rewelacja jak dla mnie. Kocham ten zapach :D


A jeśli chodzi o działanie to najpierw przytoczę to co możemy wyczytać o tym kosmetyku na stronie producenta, gdyż jak wyżej widać  na opakowaniu jest niewiele napisane ;)

Serum kolagenowe BingoSpa zawierające wysokowartościowe, naturalne składniki aktywne skutecznie zmniejszające objawy cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach. Zawartość ekstraktu z zielonej herbaty, L-karnityny i masła Shea wspomaga wyszczuplanie ciała, pomaga wygładzić skórę oraz przywraca jej elastyczność i optymalne nawilżenie. Składniki te działają intensywnie wygładzająco, detoksykująco, dzięki czemu efektywnie mogą zwalczyć nawet zaawansowany cellulit. Wchłonięte składniki usprawniają mikrokrążenie, co sprzyja usuwaniu toksyn, wody i tłuszczów z tkanki podskórnej. Dodatkowo brzoskwinia stymuluje przemianę materii i przyczynia się do usuwania złogów tłuszczu, a także ze względu na efekt drenażu tkanek działa wyszczuplająco i detoksykująco. Poprawia mikrokrążenie krwi w tkankach skóry, zwiększa jej sprężystość. Wchłonięte składniki kolagenowego serum BingoSpa zmniejszają objawy cellulitu, poprawiają kondycję i koloryt skóry, odżywiają, nawilżają i wygładza skórę.

A zatem kilka moich słów o działaniu tego serum.
Z całą pewnością serum poprawia elastyczność i jędrność skóry, jednak uważam, że jest to również zasługa regularnego masowania podczas nakładania tego specyfiku w newralgiczne miejsca. Przyznaję, skóra jest w lepszej kondycji, jest odpowiednio nawilżona, napięta i przyjemnie pachnąca. Jednak co do "wyszczuplenia" ciała muszę przyznać, że tego nie zauważyłam. Moje ciało jest ciągle "w tym samym rozmiarze" w jakim było przed stosowaniem tej kuracji. Także wyszczuplenie tym specyfikiem uważam za mało prawdopodobne, choć może akurat na którąś z Was podziałało by ;) I choć "wyszczuplenia" nie zauważyłam to cudowny zapach, fajna konsystencja oraz efekty, czyli nawilżenie, jędrność oraz gładkość skóry sprawiają, że w przyszłości również zaproszę ten kosmetyk do pielęgnacji swego ciała. 


Pojemność: 280 g
Cena: 16 zł
Gdzie kupić ? W sklepie BingoSpa, znajdziecie je tutaj: http://www.bingosklep.com/serum-kolagenowe-posladki-brzuch-bingospa-p-224.html

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BingoSpa.
 
Fakt ten nie wpłynął jednak na moją opinię.



29 komentarzy:

  1. Ciekawe serum, wprawdzie odchudzać się nie muszę, ale mam zamiar kupić go sobie do codziennej pielęgnacji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również odchodzać się nie muszę;-) ale ciekawiło mnie czy wyszczuplenie jakieś zaobserwuję . Ujędrnią i nawilża i do codziennej takiej pielęgnacji się sprawdza.

      Usuń
  2. z tego co piszesz to dość przyjemnie się spisuje, choć też szału nie robi...ale nie możemy liczyć że to kosmetyk odwali za nas całą robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemny jest bardzo w stosowaniu. A że ideałem nie jest to go nie przekreśla obrazu. Polubilam to serum.

      Usuń
  3. fajnie wygląda i ładnie się nazywa

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi fajnie, a rozmiar w dół może polecieć przy intensywnym masażu jak się zmęczymy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię leciutkie balsamy do ciała i te pachnące - więc czuję się zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli takie lubisz to ten musisz wypróbować. Pod tym względem na pewno będziesz zadowolona.

      Usuń
  6. Serum już jest na mojej chciejliście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je mieć. I to nie tylko na liście :-) ale w swojej pielęgnacji :-)

      Usuń
  7. Kuszące te Bingusie :). Ogromny '+' za naturalny zapach ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach jest obłędny :-) uwielbiam go.

      Usuń
  8. oo tego nie miałam ;D
    ma pomke to fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompka sporo ułatwia. Super, że tu jest.

      Usuń
  9. nie ma co sie spodziewac cudow tylko przy smarowaniu :D ale trzeba miec diete i cwiczyc cwiczyc...;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Czyli nie ja jedną za nim szaleję . Super :-D

      Usuń
  11. chętnie bym spróbowała tego cuda, muszę chyba pomyśleć nad współpracą z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie zapachy w kosmetykach :))0

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne to serum, miło, że ma przyjemny zapach:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawialam sie czy wyprobowac,teraz wiem ze warto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. choćby dla samej przyjemności z używania warto się skusić - musi świetnie pachnieć, a skoro ujędrnia skórę to już wystarczająco dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zachęciłaś mnie aż za bardzo :D
    moja lista zakupów na stronie bingo niebezpiecznie się powiększa...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach cudowny. Bardzo polubiłam ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.