Projekt denko: Maj 2013.



Witajcie.
Miesiąc maj się skończył, więc czas pozbyć się opakowań po kosmetykach, które dobiły dna :D
Większość z tych kosmetyków miała swoje recenzje, więc szczegółowych informacji o nich szukajcie w "dedykowanych" notkach :)


1. Tołpa, Spa Eco, Vitality, Aksamitny krem-mus pod prysznic i do kąpieli. Recenzja. Obłędny zapach, konsystencja i działanie sprawiły, że nie mogę być obojętna wobec niego :D Uwielbiam
2. Marba, Body Club, Puder do kąpieli Wanilia i Miód. Recenzja. Kąpielowy przyjemniaczek :) 3. Tołpa, Spa Eco, Vitality, Orzeźwiający peeling-maska. Recenzja. Doskonała maska do kąpieli, która jest jednocześnie peelingiem, dodatkowo w urzekającym zapachu. Uwielbiam
4. CutisHelp mimi, Emulsja do mycia ciała i włosów. Recenzja. Kosmetyk mojego smyka, ale ja również go  uwielbiam Stały punkt w pielęgnacji ciała mojego maluszka :D
5. CutisHelp mimi, Balsam do ciała. Recenzja. Kosmetyk mojego smyka, ale ja również go uwielbiam Stały punkt w pielęgnacji ciała mojego maluszka :D
6. Efektima, Push-Up Cure, Intensywne serum modelujące biust. Recenzja. Zachwyciło mnie ! Uwielbiam
7. Efektima, Cellu-Cure, Kuracja antycellulitowa. Pełna recenzja niebawem.
8. Bandi, Body Care, Peeling ryżowy do ciała. Recenzja. Obłędnie pachnący i pozostawiający ciało doskonale nawilżone, natłuszczone i przyjemnie gładkie i miękkie w dotyku. Stosowanie balsamu to zbędna rzecz. Uwielbiam


9. Biovax, Intensywnie regenerująca maska do włosów przetłuszczających się. Recenzja. Moje włosy pokochały ją. Uwielbiam
10. Biovax, Intensywnie regenerujący szampon do włosów przetłuszczających się. Recenzja. Genialny szampon, który wyrególował proces przetłuszczania się moich kłaczków :) Uwielbiam
11. Dermedic, Normacne Preventi, Płyn micelarny H2O. Recenzja. Najlepszy jaki miałam okazję poznać. Uwielbiam aczkolwiek biedronkowy micel również przypadł mi bardzo do gustu i z powodzeniem zastąpił te oto cudo.
12. Oeparol, Hydrosense, Krem intensywnie nawilżający do skóry normalnej i mieszanej. Recenzja. Doskonały krem na dzień i na noc, fikuśne opakowanie a przede wszystkim perfekcyjne działanie sprawiają, że jest rewelacyjny dla mej cery! Uwielbiam
13. Eveline Cosmetics, Preparat do usuwania skórek. Miękkie i zadbane skórki. Recenzja. Któraś z kolei tubka, bardzo lubie ten specyfik, jest szybki w użyciu i daje świetne rezultaty. Uwielbiam
14. BingoSpa, Peeling błotny do twarzy kwasy owocowe. Recenzja. Któż nie lubi tej maski ? Chyba wszyscy ją kochają :) Uwielbiam
15. Email Diament, Le secret du blanc, Pasta wybielająca do zębów. Recenzja. Jest godna uwagi, aczkolwiek cenowo troszkę odstrasza.
16. Elmex, Pasta do zębów dla dzieci. Bardzo fajna pasta, mój smyk uwielbia myć zęby "30 x na dzień" i ta pasta bardzo mu odpowiada :D Już kupiliśmy kolejne opakowanie :)
17. Nail Tek, Foaming Skin Polish, Balsam peelingujący. Recenzja. Bardzo fajny peelingujący. Bardzo go polubiłam



18. Max Factor, Face Finity All Day Flawles, Podkład 3w1. Sand 60 Recenzja. Świetny podkład, który u mnie sprawdza się rewelacyjnie. W Rossmannowej promocji zakupiłam kolejny flakonik :D Uwielbiam
19. Rimmel, Match Prefection. Light porcelain 010. Recenzja. Bardzo fajny podkład, zapachowo chyba najlepszy jaki miałam okazję poznać. Choć jest jasny to świetnie spisuje się na mej twarzy. Uwielbiam
20. Lovely, Magic Pen, Korektor w pędzelku. Opakowanie troszkę tandetne, napisy starły się już po kilku użyciach, ale aplikator w formie pędzelka był naprawdę wygodny. Co ważne dla mnie to kosmetyk dobrze maskował cienie, ładnie wtapiał się w skórę, sprawdzał się bardzo dobrze. Aktualnie poszukuje jego następcy w wersji z pędzelkiem. Może mi coś polecicie ?

Kilka opakowań odruchowo powędrowało bezpośrednio do kosza, były to przede wszystkim maseczki jednorazowe oraz opakowanie po algowej masce ujędrniającej Biocosmetics /recenzja/.

To byłoby na tyle.  Szczerze powiedziawszy byłam przekonana, że mniej tego zużyłam. Jednak cieszy mnie fakt, że zużycia są naprawdę widoczne :) Podsumowując krótko muszę stwierdzić, że "wykończyłam" kosmetyki, które bardzo polubiłam i z całą pewnością pojawią się jeszcze u mnie w przyszłości  :D

37 komentarzy:

  1. A u mnie własnie podklad match perfection jest jest nowym zakupem i jak narazie sprawdza się super ;)
    Zapraszam rowniez do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. duzo zuzywasz tego wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie denko :)

    mam ochotę ma te sera efektimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo duże denko! Jestem ciekawa Efektimy, już lecę poczytać recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zużycie dwóch podkładów to niemały wyczyn, do tego korektor. U mnie od połowy opakowania Bourjois jakoś zwolnił :)
    Tołpę Krem mus mam chyba w zapasach, chyba z ciekawości szybciej po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkłady i korektor były w użyciu już od kilku miesięcy. To nie jest tak, że dopiero w maju je otworzyłam. Chyba musiałabym kanapki nimi smarować by zużyć je w miesiąc. ;)

      Usuń
  6. Duże denko ;) Nic z tych rzeczy nie miałam :P zastanawiam się ciągle nad produktami Biovaxu... ale jakoś zawsze odkładałam na półkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow i to wszystko sama w miesiąc jeden zużyłaś? czy to akurat to co skończyło się w maju?

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież nie w miesiącu. Kto by zużył w miesiącu 2 podkłady - chyba musiałabym nimi kanapki smarować :D
      Moje denka dotyczą zawsze tego co w danym miesiącu się skończyło :)

      Usuń
    2. "Kanapki smarować" hehehe....dobre :D

      Usuń
    3. O ,kanapeczki z podkładem ;)
      Fajne denko ,kilka produktów przedstawionych i ja znam :)

      Usuń
  8. O bardzo fajne denko,za Twoją namową kupiłam Efectine Push-up Cure i jestem zachwycona,czekam na recenzje kolejnego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow to się nazywa denko... u mnie znacznie skromniej... za słabo się starałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten True Match to ma zwolenników jak i przeciwników, mojej koleżance nie spasował... Ja próbowałam raz, ale dla mnie za rzadki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu to wspomnienie Tołpy eco spa...jak nic muszę oszczędzić i kupić ten duet :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super denko
    nie mialam ani jednego z tych kosmetykow ktory zdenkowalas
    ale lubie te posty,do wtedy opinia o produkcie jest najlepsza x

    OdpowiedzUsuń
  13. łaaa co za denko :) Lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WoW! Widzę, że nie próżnowałaś w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spore zużycia zwłaszcza tak dużych opakowań. U mnie ciut skromniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O nieźle, nieźle. Widzę wykończony peeling błotny który za mną chodzi :) I słodziusie kaczuszki od CH :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłam teraz rimmelka i za ciemny kolor:((
    duże denko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Duże denko, a ja zdecydowanej większości z tych produktów nie znam...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też miałam niektóre z tych produktów /denko zobaczyły już dawno/ :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo kosmetyków udało Ci się zużyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Emulsja do mycia ciała i włosów jest świetna i ten zapach dobrze że się skusiłam na jej zakup :)
    teraz na promocji co byla w Rossie skusiłam sie na ten podkład z Rimmela :D!
    duże denko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczuszki są obłędne. Uwielbiam je. Daj znać jak podkład się sprawuje.

      Usuń
  22. Sporo tego zużyłaś :) Mnie najwolniej idzie kolorówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zużycie :)
    Sporo kosmetyków znam, w oczy rzucił mi się krem oeparol, kusi mnie od dawna i chyba go w końcu kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest rewelacyjny. Także kup. Zwróć tylko uwagę na wersje, bo chyba są dwa różne w tej linii.

      Usuń
  24. Spor zużycie:) Bardzo ciekawi mnie podkład Rimmel, ale obawiam się, że nie będzie wystarczająco krył. A niestety teraz to u mnie podstawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro oczekujesz mocnego krycia to weź pod uwagę podkład 3w1 Max Factor. Powinien dać radę i jednocześnie pozwoli skórze oddychać i nie stworzy maski.

      Usuń
  25. uuu świetne denko....uwielbiam takie zbiorcze wpisy :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.