"Pastelowy neon" ... Venita Daily Color D 39



Jakiś czas temu na mych paznokciach zagościła neonowa zieleń. Przyszedł więc czas na zieleń pastelową, którą również można zaliczyć do neonów, ale już nie tak rażących swoim kolorem. :)





Lakier ma przyjemną konsystencję, nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Z jego aplikacją nie miałam problemów. Pędzelek nabiera odpowiednią ilość lakieru, dzięki czemu równomiernie można go nałożyć. Jedna warstwa nie daje pełnego krycia, są zauważalne prześwity, dlatego też potrzeba dwóch warstw by krycie było idealne. Jednak lakier bardzo szybko wysycha i można bez obaw szybko powrócić do codziennych zajęć. 






Jak Wam się podoba taki przygaszony neonek ?

22 komentarze:

  1. Kolor nie mój, ale Twoje paznokcie ładnie zdobi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek ten też nie należy do tych "moich", ale na ciepły letni dzień spędzony nad wodą bądź w przydomowym basenie ^^ fajnie pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, ja na swoich pazurkach mam dziś neonowy pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z reguły nie lubie zielonego ale ten odcień jest bardzo ptzyjemny

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny! Mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tak ładnie nie kryje ;c może to wina odżywki, którą nakładam jako bazę i robi mi smugi. Za to lakier całkiem dobrze się trzyma i jestem mile zaskoczona

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek. No i jeśli szybko zasycha to na pewno bym go polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor! Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zieleń, chociaż nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor świetny, zdjęcia do posta świetnie zrobione ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjemny kolorek - będzie się idealnie komponował z opaloną skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I blog już jest! Na szczęście :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za zieleniami, ale ten na prawde mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek ładny, ale chyba nie potrafiłabym wyjść z takimi na miasto, nie mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale on jest piękny. z taką zielenią to chyba nawet ja bym się polubiła ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. mi strasznie smuży ;c i wytrzymuje max 1-2 dni ;c ale nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.