Na kilka dni wyjechałam i do kosmetyczki zabrałam :)



Tak się składa, że właśnie dziś wyjechałam na kilka dni w rodzinne strony, mam nadzieję, że przy okazji odpocznę i zrelaksuję się :) Wyjazd nie jest długi, bo kilkudniowy, ale oczywiście kosmetyczkę musiałam zabrać, to przecież podstawa każdego wyjazdu poza dom :) Co się w niej znalazło ?

Absolutne minimium :) 


Oczywiście zabrałam również ulubioną szczotkę do włosów, ale niestety gdzieś umknęła mi z kadru :D
 
Jak myślicie, za dużo czy za mało zabrałam ze sobą ? :) Odnajdujecie wśród moich niezbędników jakieś swoje kosmetyki ?

Po powrocie będę z pewnością miała sporo do czytania na Waszych blogach :) Oczywiście postaram się nadrobić :)

Póki co pozdrawiam Was cieplutko, bo pogoda nie rozpieszcza niestety  :)

Będę jak wrócę ^^ :) 
D.

42 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy zestaw wyjazdowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw zabrałaś, lubię ten micelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniej więcej to, co sama zabieram na kilkudniowy wyjazd:) Miłego wypoczynku Kochana i wracaj do nas zrelaksowana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co potrzebne :) znam tylko pomadke ochronną z Neutrogeny jak dobrze widzę :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - to pomadka Neutrogeny. Póki co najlepsza :D

      Usuń
  5. My to kobiety mamy tyle specyfików do zabrania, zapamiętania... nie to co te chłopy....

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanam tylko micela z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś z niego zadowolona ? Bo ja bardzo :)

      Usuń
  7. Wszystko co potrzebne;) co do ilosci to podobnie jak u mnie na kilkudiowe wyjazdy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw w sam raz, nie za dużo nie za mało :) Choć ja bym pewnie miała większy problem ze spakowaniem się.
    Lubie podkład MF i krem z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Zabrałam to co mi jest potrzebne. W sumie to pomadkę Ori mogłam odłożyć, ale lubię ja delikatnie musnąć usteczka ;)

      Usuń
  9. Sporo tego, ale jak zawsze wszystko potrzebne :) Skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie w sam raz, ja pewnie bym tam jeszcze nie jedno dołożyła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dołożyć, nawet dokładałam, ale po analizie stwierdziłam, że nie potrzebuję dodatkowego ciężaru. To minimum świetnie się sprawdziło i wystarczyło :D

      Usuń
  11. ja zawsze mam problem z pakowaniem i zabieram mega dużo niepotrzebnych drobiazgów

    OdpowiedzUsuń
  12. Same najpotrzebniejsze rzeczy i tak powinno być ;):)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to sporo tych rzeczy ;) Ale wiesz co, dokładnie im się przyjrzę, bo kiedyś może mi się przydać, gdy będę kompletować kosmetyczkę na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O proszę :) Perfumki z FM:) Jaki to zapach???:))) Ależ Ci zazdroszczę tych pędzli... :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, FM 272 :D
      Pędzle są genialne. Uwielbiam je, kocham .... itp.
      Zbieraj i kup - warto zainwestować w nie :D

      Usuń
  15. Moje absolutne minimum wygląda bardzo podobnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo widzę, że kosmetyczka ode mnie służy ;) Bardzo się cieszę ;)
    Ja podobną ilość kosmetyków zawsze zabieram ze sobą, ani za dużo ani za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kosmetyczka jest mega wygodna i pakowna :D
      Bardzo ją lubię :D

      Usuń
  17. Ani za dużo, za mało ;) jak dla mnie w sam raz. Sama bym tego lepiej nie skompletowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetną kosmetyczkę masz, ja akurat szukam jakiejś fajnej. A kosmetyków w sam raz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczkę wygrałam w rozdaniu z kosmetykami, o których niedługo napiszę :D

      Usuń
  19. O widzę mój ukochany płyn micelarny... i krem do rąk... nawet podkład... o, nawet mój korektor do brwi :) !

    OdpowiedzUsuń
  20. w sumie wiekszosc faktycznie jest potrzebna!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja praktycznie wyjezdzam co tydzień, i co tydzień ta sama gadka od faceta: po co Ci tego aż tyle! ehh :D kiedy oni zrozumieją, że zabieramy wszystko co najpotrzebniejsze :))
    widzę dobrze mi znany micel z biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  22. myślę, że w sam raz:) ja wyjeżdżam na 3 miesiące.. i nie wiem, co brać.;/ przecież nie mogę zabrać wszystkiego.... rozważam opcję wzięcia najważniejszych rzeczy a balsamy, kremy do rąk i stóp kupić na miejscu i ew. tam później zostawić, bo i tak przyjeżdżam co jakiś czas...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze mam problem żeby się spakować, szczególnie właśnie jeśli chodzi o kosmetyki, cały czas mam wrażenie że czegoś zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zestaw absolutnie niezbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same najpotrzebniejsze rzeczy :)
    Fajny!

    OdpowiedzUsuń
  26. aż boję się pomyśleć jak wygląda kosmetyczka gdy wyjeżdżasz na dłużej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy na jak długo się wybieram, ale w sumie to za bardzo się nie różni ;)

      Usuń
  27. Moja kosmetyczka wygląda bardzo podobnie w czasie wyjazdu! A nawet bardzo bardzo bardzo! :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.