Moje nowości: ♥ woski Yankee Candle i Essie ♥



Dziś dotarła do mnie paczuszka, w której znajdowały się same nowości dla mnie


O woskach YC czytałam na wielu blogach i w końcu skusiłam się na nie ;) I tym oto sposobem mam 4 zapachy, które "przez folię" zachwycają mnie. Ciekawi mnie co też okaże się w trakcie palenia kominka ? ;) Dziś pierwszy seans, a ja nie wiem na który się zdecydować ;)


***


O lakierach Essie było głośno już jakiś czas temu przy okazji promocji w Hebe - kupujesz 1 a drugi masz za 1 zł. W efekcie końcowym skusiłam się na 4 buteleczki. 


Po szybkim malowaniu stwierdzić mogę, że to nie moje ostatnie kolorki z Essie. Z pewnością zakupię kolejne, tym bardziej, że oferta jest przeogromna i trudno się zdecydować na jeden ;)
Trudno mi stwierdzić, który kolor jest najładniejszy z tego kwartetu. Wszystkie mi się podobają, aczkolwiek tart deco chyba najmniej.

***
 
Z pomocną dłonią przyszła Kara Wu i zakupiła na moją prośbę te oto cudowności :) I mało tego, od siebie dorzuciła jeszcze kilka kosmetyków, za co kolejny raz serdecznie Jej dziękuję :*


***

Znacie któryś z moich nowych nabytków ?

46 komentarzy:

  1. Ładnie pokazałaś te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lakiery są naprawdę prześliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam się na przyszłość :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery mają śliczne kolory, a produktów nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Woski chce!!!
    Lakiery piękne wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mhm.. mi się te woski marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się własnie najbardziej podoba tart deco:)
    Wosk to truskawki z śmietanką

    OdpowiedzUsuń
  8. lakiery super i woski też, już czuję ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pastelowe kolory tych lakierów. A te woski muszę w końcu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne kolory tych lakierów :) o Tych woskach już się tyle naczytałam, że muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Essiaki mają boskie kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory boskie♥ a świeczki chcę kupić przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo żałuję że woski są dla mnie zbyt intensywne, a essie niestety nie znam...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne lakiery :) Coraz bardziej kusą mnie te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten drugi mi sie najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wosków jak i lakierów nie miałam jeszcze okazji mieć ;P.

    OdpowiedzUsuń
  18. też muszę sobie sprawić w końcu jakiś lakier Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. NIe miałam nic z tych rzeczy.. Ale lakiery są śliczne! : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo o nich słyszałam, ja uwielbiam takie zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje marzenia :) I woski i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Go ginza" mnie urzekł:D

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam tarty yc
    sa o wiele bardziej intensywne niz swiece,mam 4 swiece i nie sa warte tych pieniedzy
    najwieksze rozczarowanie to dyfuzer yc pink sands...praktycznie zero zapachu za 10f...

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj znać jak pachnie "baby powder" :P A z essie najbardziej podoba mi się demure vix :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne te Essiaki, a na woski mam coraz większa ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow....! jakie cuda! Zwłaszcza te woski. Musze się kiedyś na nie skusić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na woski znaczy się. Mmmmm.... kocham zapach malin...

      Usuń
  27. Ja również ostatnio kupiłam moje pierwsze woski:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach ta Karaw :) Piękne lakiery wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie lakiery są cudne :) Może ja też kiedyś skuszę się na jakiś lakier Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. woski ah woski już niedługo się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. boskie esse :) i fajne woski:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Esiaki piękne, mam podobny odcień fioletu :)
    a i w gustach jeśli chodzi o YC widzę podobieństwo - Lemon Lavender to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. same cudowności, zarówno lakiery jak i woski *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. I jak woski? Ktory ulubiony? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Summer Scoop uwielbiam :D A Esiaki w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szalejesz z zakupami. Woski bardzo lubię, mam lavender i baby powder :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.