Mój mężczyzna przetestował: On Line, Żel pod prysznic 3w1 Active



Mój mężczyzna uwielbia kosmetyki, które pozwalają kompleksowo zadbać o niego ;) Bardzo często wybiera właśnie takie 2w1 czy nawet te 3w1, więc gdy w paczce testowej od Forte Sweden znalazł się takowy specyfik już był zadowolony :D Szybko przystąpił do testowania, bo nie miał wcześniej kosmetyku myjącego z tej marki. Kosmetyku, który dba o twarz, włosy i ciało :)

Kilka słów od producenta:
Nowoczesna i praktyczna formuła żeli umożliwia jednoczesne mycie twarzy, ciała i włosów. Dzięki zastosowaniu alantoiny żele wygładzają i zmiękczają skórę. Dodatek gliceryny o właściwościach nawilżających czyni ją miękką i delikatną. Żele skutecznie myją całe ciało, pozostawiając je odświeżone i wypielęgnowane. Męskie aromaty preparatów zapewniają uczucie orzeźwienia i pobudzają do działania. Żele mają pH neutralne dla skóry. Zostały przebadane dermatologicznie. Nie zawierają parabenów.
Żel pod prysznic dla mężczyzn Active z wyciągiem z guarany, który uelastycznia skórę, pobudza do działania i dodaje energii.

***
Kilka informacji z etykiety :)
 
 
Mój mężczyzna bardzo polubił ten żel, choć nie ukrywa, że nie jest on jego ideałem. 
Specyfik ma ciekawy kolor energetycznej zieleni i dość fajną konsystencję, po aplikacji nie ucieka natychmiast z dłoni, ale do tych mocno gęstych niestety nie należy. Mimo wszystko wydajność jest całkiem fajna. 


Butelka sporych rozmiarów jest wygodna w stosowaniu. Dzięki profilowanym ściankom wygodnie trzyma się ją w dłoni, pojemność to 400ml, więc całkiem sporo :) Zamknięcie typu klik działa bez zarzutu i nie sprawia problemów podczas jego otwierania czy też zamykania.


Zapach jest niezwykle świeży i zarazem orzeźwiający, długo utrzymuje się na skórze i włosach. To dodatkowy atut podczas porannej toalety, wspaniale rozbudza ciało i umysł i pozwala w szybkim czasie pozyskać nową energię, prawię na cały dzień ;)

Żel świetnie oczyszcza i odświeża, jednocześnie nie wysusza wrażliwej skóry. Doskonale się pieni dając ogromne ilości piany, więc należy stosować go z umiarem ;) Włosy nim umyte są miękkie i lśniące, a skóra jest wolna od podrażnień. Żel świetnie nawilża i energetyzuje ciało :)
Kosmetyk jest doskonały do codziennej pielęgnacji. "Męski kosmetyczny minimalista" pod prysznicem będzie z pewnością zadowolony z tego kosmetyku wielozadaniowego :)


Kosmetyk do testów otrzymałam od firmy Forte Sweden.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię.
 

17 komentarzy:

  1. nic tylko pozazdrościć faceta chętnego do testowania kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te żele są fajne ;)
    oczywiście ja nie używałam he

    OdpowiedzUsuń
  3. mój mężczyzna chyba też miał ten żel

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ale podoba mi się , każde zdanie przez ciebie napisane ...świetnie napisane , rzetelnie , dokładnie ymmm tez tak chce umieć pisać ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój też lubi testować;) Zobaczymy czy się skusi na ten żel:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mojemu tez by sie na pewno spodobal :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój też się polubił z tym żelem, ale miał inną wersję zapachową. Powiedział, że chętnie kupi kolejną butlę. Choć na włosy się nie nadaje, bo mówi, że dostał po nim łupieżu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. moj maz chetnie tez by wyprobowal to cudo. Chodz ideal juz swoj ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli mój mąż też pewnie byłby bardzo zadowolony z tego żelu :) też lubi produkty wszechstronne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mój też lubi kosmetyki wielozadaniowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię czytać coś o męskich kosmetykach, wtedy wiem, czy warto coś kupic ukochanemu, czy nie :) jak zobaczę ten 3 w 1 gdzieś na przecenie to może namówię go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja lubię używać męskich kosmetyków (typu płyn do kąpieli itd) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny, ciekawe czy mojemu by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mój mężczyzna bardzo polubił się z tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój również lubi kosmetyki wielozadaniowe. Ciekawe czy ten by mu podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Także miałam i testowałam, ale mój P się z nim nie polubił :P
    a jak dla mnie bardzo ciekawy żel ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.