Lato z Essie "tart deco" - swatche


Cześć :)
Pogoda za oknem jest "okropna" :) Termometr szaleje i ma ochotę wybuchnąć ... dobrze, że w ogrodzie jest choć basenik Małego, więc dla ochłody można wskoczyć do cieplutkiej wody :)
Ale ja nie o tym chciałam. Chcę Wam pokazać na mych paznokciach lakier "tart deco" od Essie. Jest to bardzo ciekawy kolor, bardzo trudny do określenia - coś pomiędzy brzoskwinią a rozbielonym różem (?) :D


Kolor jest wyjątkowy ! Ma swój osobisty urok i sprawia, że raczej trudno nie zwrócić na niego uwagi. Lakier ma szeroki pędzelek, wygodnie się nim "operuje" aczkolwiek muszę przyznać, że akurat ten lakier do łatwych w nałożeniu niestety nie należy - tak ja go odbieram. Nakładanie musi być precyzyjne i niezbyt szybkie - inaczej smugi gwarantowane, gdyż lakier należy do tych z rodziny kremowych. Gdy tylko tego się trzymam to już dwie warstwy dają doskonałe krycie bez smug - taki właśnie efekt jak widać na mych paznokciach. Trwałość ma genialną i dzięki niej warto poświęcić mu uwagę :) Oczywiście kolor sprawia, że jest wyjątkowy, idealny na ciepłe miesiące roku :) Co mnie również cieszy lakier sam od siebie pięknie lśni. Choć ideałem nie jest bardzo go polubiłam

Zostawiam Was z fotkami, same oceńcie co o nim sądzicie :)

Fotki w jasnym pomieszczeniu






Fotki na zewnątrz





Co sądzicie o tym kolorze ? 
Lubicie takie "kremowe" kolorki ?

61 komentarzy:

  1. lubię kremowce ;D a kolor jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się kolor, ale widać po lakierze, że jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier jest fajny, ale dość trudny jednocześnie. Jednak kolor i trwałość przemawiają do mnie :D by go nakładać na swe pazurki :D

      Usuń
  3. kolor ciekawy...

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda, jak nie lubię wszelkich odcieni pomarańczowego to ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wygląda ładnie. Klorek spodobał mi się bardzo, choć początkowo miałam mieszane uczucia, gdyż wydawał mi się być zbyt "jaskrawy" :D Ale na lato jest idealny :D

      Usuń
  6. zdecydowanie trudny do określenia kolor, ale robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście trudny do określenia, ale faktycznie zasługuje na uwagę :D

      Usuń
  7. Piękny odcień, za to uwielbiam Essiaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor lakieru, lubię takie odcienie :)
    Piękne masz paznokcie zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie ma czego zazdrościć. Wszystko w Twoich rękach - odpowiedni osprzęt, odżywki w początkowej fazie "zmiany" kształtu i będziesz mieć takie jakie sobie zażyczysz :)

      Usuń
  9. Jeju normalnie żeby jak piękny był kolor to ja i tak zwracam głównie uwagę na Twoje cudowne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, miło mi, że moje paznokcie tak Ci się podobają :)
      Nic szczegolnego z nimi nie robię, a uwierz, kiedyś nie wyglądały tak jak teraz :)

      Usuń
  10. Uwielbiam Essie, niesamowite bogactwo koloru :) Ten jak najbardziej w moim guście :) Bardzo nietypowy i ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Można wybierać, wybierać i ciągle mało. Kolory są wyjątkowe i nawet jeśli różnią się choć tylko o jeden ton to są zachwycające :D

      Usuń
  11. Uwielbiam kremowe lakiery, a ten jest świetny:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest wyjątkowy i wpada w oko :D
      Cieszę się, że zdjęcia się podobają.

      Usuń
  12. Bardzo letni ten kolorek jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny, na fotki na dworze pokazują subtelniejszy odcień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od oświetlenia, to troszkę taki mały kameleonik :)Ale w każdym momencie bardzo mi się podoba.

      Usuń
  14. bardzo przyjemny kolorek, kojarzy mi się troszkę z taką soczystą i słodką brzoskwinką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Ci się kojarzy, bo faktycznie coś ma w sobie z takiej brzoskwinki.

      Usuń
  15. piękny kolorek
    jednak ja jakoś nie trafiłam na niego w moim Hebe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niego nie trafiłaś, ale i tak ładną kolekcję zakupiłaś :D

      Usuń
  16. jejku jest cudowny !! Ja jestem zakochana w mojej brzoswkince od rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmelowa brzoskwinka jakoś na półce do mnie nie przemawia... wydaje mi się zbyt jasna ... jaka jest w rzeczywistości ?

      Usuń
    2. Już zobaczyłam u Ciebie :) Na pazurkach wygląda na ciemniejszą niż w buteleczce :)

      Usuń
  17. bardzo ładny:)
    troche podobny do lakieru Kobo - Mexico:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko wklepałam co to za Mexico ... i faktycznie są podobne :D

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. yhy :) I bardzo uzależnia. Ostatnio pomalowałam nim pazurki 2x z rzędu :D

      Usuń
  19. Bardzo piękny kolor. Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolo wyjątkowy. Musisz pokazać swoją kolekcję lakierową :D

      Usuń
  20. kolorek jest rewelacyjny, wprost stworzony na ciepłe czerwcowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłe dni z nim są jeszcze bardziej radosne. Lubię go mieć na pazurkach. Coś czuję, że będzie jednym z moich hitów lakierowych tego lata.

      Usuń
  21. Bardzo fajny! naprawdę kolor jest super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek bardzo ciekawy choć osobiście pewnie bym go nie wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek ten wybrała dla mnie Karina - całkowicie "w ciemno". Nie wiem czy stojąc osobiście przed szafą z Essie wybrałabym również właśnie ten, bo jest jeszcze kilka kolorków, które chciałabym mieć. :) Ale dobrze się stało, że ten do mnie trafił, bo przypadł i do gustu - pięknie wygląda i jest idealny na ciepłe dni :D

      Usuń
  23. Zakochałam się w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne paznokcie :)
    sliczny lakier

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny kolorek :) taki letni

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny kolor, lubię takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.