Kuracja dermokosmetykiem uzdrowiskowym: buskie SPA siarczkowe firmy Sulphur Busko - Zdrój


Pierwszy raz miałam przyjemność stosować produkt uzdrowiskowy i to w swojej łazience. Muszę przyznać, że byłam ogromnie ciekawa jak specyfik się spisze. Zapraszam na krótką recenzję ;)


Na początku garść informacji, które wyczytamy na stronie Sulphur:
Buskie SPA siarczkowe to:
  • Unikalny produkt uzdrowiskowy z Buska-Zdroju wytwarzany w standardzie leku
  • Jedyna emulsja do kąpieli produkowana z naturalnej mineralnej wody siarczkowej z uzdrowiska
  • Produkt wykorzystywany do przygotowania kąpieli siarczkowych w sanatoriach
Buskie SPA siarczkowe jest emulsją do kąpieli (może być również stosowane pod prysznicem) umożliwiającą przygotowanie kąpieli siarczkowej (siarkowej) w domu. Stworzone zostało na bazie wieloletniego doświadczenia w leczeniu chorób reumatycznych i skóry (łuszczycy) wodami siarczkowymi w uzdrowiskach Busko-Zdrój i Solec-Zdrój.
Buskie SPA siarczkowe doskonale rozprowadza się w wodzie, nadając kąpieli przyjemny, aromatyczny zapach. Stosowanie buskie SPA siarczkowe przedłuża kurację sanatoryjną i umożliwia przygotowanie kąpieli siarczkowej w domu. Produkt dostępny w aptekach, sklepach zielarsko-medycznych oraz wybranych drogeriach w całej Polsce.

Producent pisze, że badania potwierdziły, iż buskie SPA siarczkowe: 
Wyraźnie wygładza, dokładnie oczyszcza i głęboko nawilża skórę 
Działa odprężająco, relaksuje, niweluje zmęczenie 
Zmniejsza napięcie i rozluźnia 
Zmniejsza ociężałość nóg (spowodowaną np. stojącym trybem pracy) 
Nadaje skórze przyjemny, delikatny i świeży zapach 
Kąpiel z dodatkiem preparatu Buskie SPA Siarczkowe to również aromaterapia: olejek bergamotowy i lemon przyjemnie pachną, wspaniale rozluźniają

*** 


Specyfik mieści się w sporej plastikowej butelce, której pojemność to 500 ml. Butelka posiada zamknięcie na klik co sprawia, że jest wygodna w stosowaniu. Ścianki nie są przezroczyste, więc bieżącego podglądu na zawartość nie mamy, jednak jeśli butelkę damy pod światło widać ile specyfiku w niej pozostało ;)


Zaraz po otwarciu butelki oczywiście musiałam powąchać jak specyfik się miewa ;) Muszę przyznać, że woń nie oczarowała mnie. Choć wyczuwam cytrusową nutę, to jednocześnie wydaje mi się, że specyfik ten bardzo przypomina mi specyfik do mycia toalet. Nie wiem czy mój nos zwariował, ale osobiście faktycznie nie mogę powiedzieć, że nuta ta mnie urzekła ;) Dla mnie nie pachnie przyjemnie i gdybym mogła z całą pewnością zmieniłabym zapach na bardziej cytrynowy, pachnący prawdziwą cytryną ;) Jednocześnie muszę zaznaczyć, że zapach ten mojej drugiej połowie nawet się podoba ;) Także wrażliwe nosy mogą być zawiedzione, ale nie muszą być przygnębione ;)


Konsystencja tego specyfiku jest dość rzadka. Produkt stosowany w wannie do kąpieli nie sprawia problemów, jednak jako żel pod prysznic szybko ucieka z dłoni ;) Perłowy kolor sprawia, że prezentuje się bardzo ciekawie. 


Specyfik wlany do szklanki w odpowiedniej ilości i umieszczony pod strumieniem wody zaczyna produkować ogromne ilości piany, a zapach łagodnieje i roznosi się po całej łazience. W takiej formie nawet mnie się podoba ;) 

 
Kąpiel z zastosowaniem tego specyfiku sprawia, że skóra jest doskonale nawilżona i oczyszczona. Wszelkie podrażnienia i miejsca, na których dotychczas były obecne zmiany skórne zmniejszyły się już po kilku kąpielach, by w efekcie końcowym zniknąć na zawsze :)
Skóra jest przyjemna w dotyku, gładka i miękka. Nie szczypie i "nie skrzypi" ;) Widać, że jest w doskonałej kondycji.

Śmiało mogę stwierdzić, że specyfik jest skuteczny w walce z niechcianymi zmianami skórnymi, które wydają się być "niezniszczalne i trudne do zwalczenia". Jeśli borykacie się z tego typu problemami zachęcam do wypróbowania tego dermokosmetyku uzdrowiskowego, dzięki któremu nawet w domowym zaciszu można odbyć zabiegi skierowane dla kuracjuszy :)

Gdzie kupić ? Tutaj znajdziecie listę, gdzie specyfiki Sulphur Busko - Zdrój są dostępne. Jeśli nie znajdziecie swojej miejscowości bądź pojawi się trudność w dostępności konkretnego specyfiku zawsze możecie napisać do firmy zapytanie :) Na pewno znajdą odpowiednie rozwiązanie ;)

Produkt do testów otrzymałam od firmy Sulphur
 Fakt ten nie miał jednak wpływu na mają opinię.

21 komentarzy:

  1. zdjęcia w wodzie są po prostu cudowne, nie miałam styczności z tym kosmetykiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym tai produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. równiez testuje kosmetyki uzdrowiskowe,ale innych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, który z miłą chęcią bym przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja wanny nie mam ;)a pisałaś że jako żel, to ucieka z dłoni :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś używałam preparatu do smarowania (coś na zasadzie maści tyle że w dużej butelce- chyba to było 200-300 ml) z buskowych wód. Działało lepiej niż jakiś Naproxen albo Fastum :). Myślę, że coś jest w tych siarczkach.

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę uzupełnić zapasy kosmetyków o coś do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda niezbyt zachęcająco, ale ważne że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że pomaga na problemy skórne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że faktycznie leczy zmiany zapalne na skórze..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie dla mojej mamy kupiłabym taki produkt

    OdpowiedzUsuń
  12. foto świetne , nie miałam tego kosmetyku....

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie chciałabym ze względu na zapach;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty sulphur od dłuższego czasu mnie intrygują.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ich kosmetyki :)

    zapraszam do siebie z okazji rozdania :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.