"Kremowe oczyszczanie", czyli zajęcie szybkie, łatwe i skuteczne ;)



Szybkie zastosowanie oraz wysoka skuteczność i ochrona to cechy, których poszukuję w różnych specyfikach. Jednak przyznam szczerze, że "uniwersalne" przeznaczenie często wzbudza we mnie podejrzenia czy aby na pewno dany specyfik jest na tyle dobry i bezpieczny aby użyć go na kilku różnych "miejscach przeznaczenia" ;)

Brait Multiclean to nowa propozycja uniwersalnego spray’u przeznaczonego do czyszczenia wielu powierzchni, takich jak: drewno, szkło, metal czy sprzęt elektroniczny. Unikalna formuła preparatu została oparta aż na sześciu składnikach aktywno-pielęgnacyjnych i antystatycznych oraz bezpieczniejszym dla zdrowia alkoholu etylowym.


Co szczególnego wyróżnia Brait Muliclean i dlaczego warto go wybrać ?

Przede wszystkim skład oparty na bezpieczniejszym dla zdrowia alkoholu etylowym, a nie alkoholu metylowym lub metoksyizoporpanolu, surowcach powszechnie obecnych w tego typu produktach, a których opary mogą powodować zawroty czy bóle głowy. 
Druga kwestia to formuła „Protect System+” wzbogacona o składniki aktywno-pielęgnacyjne oraz antystatyczne. Kremowa konsystencja preparatu powoduje łatwe rozprowadzanie, a sam skład umożliwia czyszczenie różnych powierzchni, jak szkło, metal, drewno czy sprzęt elektroniczny. Brait Multicelan to produkt, który nie tylko usuwa zabrudzenia, ale chroni czyszczone powierzchnie przed osadzaniem się kurzu, zarysowaniami, plamami czy zaciekami, pozostawiając świeży, owocowy zapach. Dodatkowo nowy rozpylacz oraz powiększone opakowanie sprawia, że czyszczenie tym samym środkiem różnych powierzchni staje się wygodniejsze i wydajniejsze.
 

Brait znajduje się w "standardowym" pojemniku pod ciśnieniem, posiada wygodny dozownik, który działa bez zarzutów do samego końca stosowania. Wystarczy precyzyjnie nacisnąć odpowiednie miejsce by wydobyć przyjemnie pachnącą substancję. Zapach naprawdę jest dodatkowym atutem, który skutecznie umila czas porządkowania ;) Jednak najważniejsze jest działanie tego specyfiku.
Rozpylanie Brait Multi Surface jet dziecinnie proste ;) Stosowany z bliskiej odległości ok. 20cm pozwala uzyskać kremową i puszystą pianę, której stosowanie jest bardzo przyjemne i nie sprawia kłopotów podczas czyszczenia różnorakich powierzchni.


Przetestowałam go bardzo solidnie, umyłam nim m.in: okna, lustra, drewniane ramy i drzwi, szklany stół, szybę piekarnika - wszędzie tam, gdzie "ciekawskie paluszki mojego Synka" w błyskawicznym tempie się pojawiają Brait Multi Surface sprawdził się doskonale. Szklane, plastikowe, metalowe czy też drewniane powierzchnie wyczyszczone z użyciem tego właśnie specyfiku są czyste i pachnące, lśnią swoim blaskiem i są wolne od plam czy też zacieków. Dodatkowo są lepiej chronione a kurz nie osiada już tak szybko, czyli dłużej można cieszyć się porządkiem. 


Należy jednak pamiętać, że jest pewien wyjątek, w którym zastosowanie tego specyfiku nie jest wskazane ! Nie należy stosować Brait Muliti Surface do czyszczenia ekranów plazmowych i LCD oraz ekranów monitorów - jak wiadomo do tych trzeba mieć specjalny środek lub "szmatkę" czyszczącą takie właśnie "wymagające dodatkowej ostrożności powierzchnie" ;)

W ramach podsumowania powiem tylko, że mając ten jeden specyfik świetnie sobie poradzimy z porządkami, z którymi uporać się można w szybkim czasie a efekt końcowy zachowamy na dłużej niż przy zastosowaniu innych specyfików ;) 

Produkt do testów otrzymałam dzięki
  Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

Stosujecie tego typu specyfiki ?

20 komentarzy:

  1. moje klonowe meble tylko chusteczk dziecięce akceptują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często wycierałam meble itp. właśnie chusteczkami nawilżanymi dla dzieci, ale tylko tymi, które nam nie pasowały, bo np. pozostawiały lepkość na skórze ;)

      Usuń
  2. Ja stosuje tylko jak mi mama jakiś podrzuci, tak to wszystko przecieram chusteczkami nawilżanymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczki też są wygodne w użyciu, a dodatkowo nie trzeba ich prać ;)

      Usuń
  3. ha a ja jak zobaczylam tytul i pierwsze zdj to myslalam ze to jakis specyfik do twarzy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kremowa konsystencja spowodowała, że właśnie taka pierwsza fotka została ustawiona :)

      Usuń
  4. do zmywania kurzu / brudow nie stosuje żadnych typowych sklepowych specyfików tylko woda plus plyn do naczyc lub woda plus mydlo w plynie..czasem plyn do plukania tkanin. tak samo usuwa brud a taniej i za jednym razem machnę wszystko a nie do każdego mebla co innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym też umyjesz wszystko :D
      No może tylko oprócz ekranów ;)

      Usuń
  5. mając niemalże czarne meble z kurzem walczę co najwyżej co drugi dzień, latanie ze ścierką konieczne niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj ten brait a zauważysz różnicę i czas zaoszczędzisz

      Usuń
  6. Stosuję tego typu i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do czyszczenia zawsze używam kosmetyków tego typu :) Świetnie się sprawdzają :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam balsamu jakiegoś szwedzkiego do mebli ciemnych.Jak stosowałam Brait to strasznie mnie kaszlało i miałam katar jak za długo przebywałam w tym pomieszczeniu

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.