Jestem już :D + lakierowe rozczarowanie.


Witajcie :)
Po krótkiej nieobecności wróciłam ... wypoczęta i zrelaksowana :) Lada dzień zaczną pojawiać się więc notki z recenzjami i innymi wieściami ;)
Póki co ...prezentuję Wam moje lakierowe rozczarowanie - Lovely Gloss Like Gel w pięknym kolorze niebieskiego oznaczonym numerem 133. 


Kolor już dawno wpadł mi w oko, więc gdy zobaczyłam, że w ofercie Lovely jest takowy bez zastanowienia wrzuciłam go do koszyka z zakupami :)
Niestety kolor to jedyny plus jaki widzę w tym lakierze do paznokci, no może jeszcze buteleczka jest ładna. Cała reszta jest beznadziejna. Niestety ... lakier źle się nakłada, trzeba dużo cierpliwości by wyszło względnie ;) By pozbyć się smug i prześwitów należy nałożyć 2 a nawet 3 warstwy. Pędzelek jest zbyt gęsty i nabiera straszne ilości lakieru, każdorazowo trzeba go wytrzeć z nadmiaru o ściankę buteleczki. Trwałość lakieru jest bardzo kiepska...bo właściwie jej nie ma :( Lakier strasznie długo wysycha, powoduje, że odbija się na nim dosłownie wszystko. Nie stosowałam na niego żadnego przyspieszacza wysychania, być może z takowym okazałby się świetnym lakierem. Póki co bardzo mnie rozczarował i odkładam go na półkę. Może za jakiś czas zrobię do niego podejście numer 2.
Na paznokciach prezentuje się tak ;)


Czy macie w swoich lakierowych zbiorach lakiery z tej serii ? Też są tak "wymagające" i jednocześnie mało od siebie dające ? :D

45 komentarzy:

  1. Ja mam zielony z tej firmy i go nie nawidzę;/

    Ale ten mi się bardzo podoba;)Lubię wszystkie odcienie niebieskiego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dwa te lakiery i jeden jest beznadziejny, kompletnie nie da się nim malować, na dodatek schnie i schnie, a drugi zupełnie jak jakiś inny lakier innej firmy. Świetny :/ A kolorek ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Classic, jeszcze dziś może bd recenzja ;] ale to wieczorkiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, szkoda, że tylko to ma świetne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też miałam taki problem z lakierami z tej kolekcji! :P reszta dziewczyn je tak bardzo zachwala ;C jesteś pierwsza dziewczyną która pisze o tym samym problemie co ja :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten numerek i mój bardzo szybko schnie, jestem w szoku, że Twój się nie spisuje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ładny i bardzo ładnie się prezentuje na Twoich paznokciach ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolor :D ja mam z tej serii różowy i mam podobne problemy.

    OdpowiedzUsuń
  10. też go kupiłam ale z racji tego ze ścięłam paznokcie czas najwyższy dać im odpocząć więc nie malowałam nim mam nadzieję że mnie nie rozczaruje

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda, ale dużo z nim zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor piękny. a z tej serii nie mam nic wiec nie wypowiem się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jeden kolor z tej serii, co prawda w użytku był dopiero raz ale mogę powiedzieć, że z wysychaniem i z trwałością nie ma problemu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor! Już od dawna się niego czaję ;> Kupię przy najbliższej okazji w Ross :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny kolor <3

    http://www.madeinmepatcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że ma tyle minusów, bo kolorek na prawdę ładny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam tej serii i postanowiłąm ,że jej nie kupie jak wszędzie zaczęła się pojawiać ,bo mi za to strasznie NIE podoba się to opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście kolor świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na paznokciach prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy go nie miałam,choć kolor bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor piękny, ale ja nie doświadczyłam z nim przyjemności spotkania...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakupiłam lakier z tej samej serii, ale w odcieniu Nude- miałam takie same wrażenia jak Ty, jednak wciąż robiłam kolejne podejścia i na szczęście nauczyłam się z niego korzystać! Teraz się w nim zakochałam, może będziesz miała tak samo : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłam się na niego ostatnio,kolor piękny ale też u mnie kiepsko z malowaniem ciągle te smugi :(

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tam mam chyba z pięć lakierów z tej serii i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie kolor ładny. Szkoda, że okazał się taki beznadziejny...

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam z tej kolekcji dwa lakiery. Na razie użyłam tylko 118 (fajny, jasny fiolecik) i sprawuje się nie najgorzej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny kolor, ale niestety lakiery z tej serii faktycznie nie powalają- ja miałam jeden, robiłam 3 podejścia i jeszcze z przyspieszaczem jako tako to szło, ale i tak zanim zdążył wyschnąć już gdzieś te pazury wsadziłam, że się odbiło :(.

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. myślę, ze znajdzie się podobny lepszy jakościowo.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. kolor fajny ale szkoda że ma takie wady lakierek.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. no to będę go omijać. kolor ma ładny ale właściwości, ehh ;/
    śliczny kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor piękny, ale lakier problemtayczny :(

    OdpowiedzUsuń
  32. na zdjęciach wygląda całkiem dobrze

    OdpowiedzUsuń
  33. kolorek śliczny, ale za bardzo kłopotliwy w obsłudze, nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. szkoda że się rozczarowałaś, ja bardzo lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja mam chyba z 5 z tej serii i je uwielbiam- ale nie akurat ten :p

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurczę, szkoda, bo kolor jest bajkowy - dosłownie, bo kojarzy mi się ze Smerfami ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie wygląda na Twoich paznokciach :) W ogóle jakie Ty masz świetne paznokcie! :) Umieram z zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.