I wszystko jasne ...



... wiem(y) już kto otrzyma paczuszkę z lakierami :)

Muszę powiedzieć, że ilość zgłoszeń przerosła moje oczekiwania - weryfikacja zgłoszeń trochę trwała, ale na to wpływ miała też pogoda za oknem ;) Jak już przebrnęłam przez wszystkie zgłoszenia - sprawdzając czy faktycznie każdy mnie obserwuje ;) - wklepałam wszystkie "nazwy identyfikujące Was" i przystąpiłam do losowania. I tym oto sposobem uszczęśliwiłam jedną z Was :)

Powyższe lakiery do paznokci Venita Glamour otrzymuje:


Gratuluję !

Jednak to nie koniec ^^
Z racji tego, że zgłoszeń było bardzo dużo mam jeszcze dla Was dwie nagrody pocieszenia - również lakiery do paznokci firmy Venita, aczkolwiek ilość i kolorystyka będzie dla Was niespodzianką :)

I tak pierwsza "nagroda niespodzianka" trafia do:


natomiast drugą "nagrodę niespodziankę" otrzymuje:


Gratuluję !


***
Przypominam, że macie 3 dni na podanie adresów do wysyłki /czekam do poniedziałku do godz. 16:15 /. Gdy któraś się spóźni będę musiała przeprowadzić następne losowanie.
Wiadomości wysyłajcie na kraina-testow@wp.pl w temacie napiszcie "Lakierowe rozdanie - adres" z adresu, który podałyście w zgłoszeniu - tylko te będę brać pod uwagę.

44 komentarze:

  1. cudownie, gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje. Widzę ze Whatka ma ostatnio szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to :D sama się dziwię :D

      Usuń
  3. Nie wierzę. Pierwszy raz coś wygrałam. Dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! :) I gratuluję pozostałym dziewczynom :) adres już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adres już wysłany ;D
    Gratuluje Naomi no i Asi ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Tak coś czułam, że przegapiłam zapisy :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.